Podla mna su SORY dobre... mam ich rad... ale nechapem preco 12m busy nahradzuhu 9,5m.... pokial viem, SOR vyraba aj 12m - tak keby kupili tie, bola by to velmi dobra nahrada za vrakosy
Na kapacitu SOR sa sťažoval už nejeden človek, takže na tom dačo bude. Dosť ľudí nevie ani ako sa tie autobusy volajú tak možno preto ani nepočuť sťažnosti, lebo nie každý vie, že to vajce v ktorom sa tlačí je od SOR. Neviem kde zlošuk nabral to, že na SORy sa nesťažuje nikto.
Pokiaľ to s prestupom má trvať do času platnosti cestovného lístka nie si ani šedý ani čierny pasažier. Čl. 1 PP: Zástavkový cestovný poriadok je návrh na uzavretie zmluvy.
ano to je pravda ale to ako daleko mas pracu zalezi na tom ako si to zabezpecis ty sam ale to kolko stoji listok zalezi na DPB a ich cenovej politike, ktora je jednoznacne neferova voci ludom, ktory pravidelne cestuju s listkom
A nenapadlo ti na 2. strane niečo také, že práve nižšou cenou PCL sa zvýhodňujú pravidelný zákazníci, čo sú v značnej miere obyvatelia BA? A lístky na električku iné ako na autobus to je šoto pár excelance, odporúčam odchod do Pobaltia. Ale aj tak zvrhlý 15 min. lístok neobhajujem.
DPB však bude zarábať aj na blbosti cestujúcich, ktorí si nevedia vyrátať koľko mesačne prejazdia, resp. sa nad tým ani nezamýšľali. Rátal som spolužiakovi koľko ho výjde cestovanie na 3 mesiace z Mladej Gardy do centra, keď používal 10min lístok 5x týždenne tam a 5x späť + nejaké cesty na basketbal a na disko. Len cesty do školy ho vyšli na 1080Sk, a tipujem, že cesty na flámy ho vyšli cca 150Sk aspoň = 1230Sk. Takže DP zarábal aj doteraz na blbosti cestujúcich. Ak sú také čo sú na hrane, že váhali medzi PCL a CL, tak teraz to bude výrazne pre PCL. Ak už teraz takí môj spolužiak neotvoria oči, tak smola ?
O férovosti sa ťažko baviť v takýchto prípadoch. Je fér, keï má niekto prácu 10 minút peši od domu a niekto musí 45 minút cestovať?!? O férovosti sa dá baviť len pri rovnakých podmienkach, ktoré však tu ani zïaleka nemáš.
to je o nicom ked napriklad pre mna ktoremu sa neoplati kupit elektricenku budu dvihat ceny a tym ludom ktory ju maju - teda 80% cestujucich - nezdvihnu ceny, to je dost nefer
Pozri, vela podnikatelov ti ponuka vyhody ak si zakupis sluzbu na dlhsiu dobu vopred (napr. mobilny operatori ti poskytnu niektore vyhody ako akciovy telefon a pod. ak sa zaviazes na dva roky). Podobne DPB ti ponuka lepsiu cenu ak sa zaviazes na mesiac, tri, alebo dvanast. Na tom nie je nic divne.
Linkovanie je v sucasnosti 100x lepsie, takze toto neuznavam, prave naopak. Taktiez dnes mame nove vozy, co vtedy az tak nie. Je pravda ze tie vypadky su trosku vacsie.
Nesystemove zdrazovanie? Ja si myslim ze je velmi systemove. DPB jasne razi cestu uprednostnovania elektricenkarov, co je spravny a systemovy krok.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA