Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Inak, rovnako ako tu arguemntuejete velkym mnozstvom hadok medzi revizorom a cestujucim kvoli pretahovaniu platnosti 10 min listka (a teda pouzivania tohto argumentu aj pre neprestupnost 15 minutoveho listka) mozem tvrdit, ze dam ruku do ohna, ze rovnako a mozno aj viac hadok medzi cestujucim a revizorom bude kvoli tomu ze cestujuci prestupoval s neprestupnym listkom...
Reakcia na: 810zssk #120032:
Ja si myslim ze tych tras je celkom dost, mozem ti ich bez problemov vymenovat z brucha aj 10

?

iste budes argumentovat, ze su to len vynimocne pripady nepravidelnych cestujucich a pravidelny na tychto trasach maju elektricenky... ano je to tak...

natisa sa ale otazka "pre koho su jednorazove cestovne listky?" - odpoved vies sam - pre nepravidelnych cestujucich...
vidiet ze uz kratkym Tamom pomali odzvonieva
Reakcia na: Kakke #120031:
Tu vobec nejde o to co robia na zapade (to by bola obdoba BWD Syndromu "robia to vo Viedni, my musime tiez"). Tu ide o to ze je to funkcny system, co je dokazane tym ze to tam funguje. Keby tam bol system, ktory nefunguje (a take su) tak by som bol proti tomu aby bol v BA.
Reakcia na: Ike #120026:
Hej, akurat ze ti nestaci prestupit do 15 minut, ale aj jazdu musis ukoncit do 15 minut.. taketo takmer neexistuje, hoci nevylucujem ze par takychto tras je.
Reakcia na: stevo #119981:
Robia to na západe, my musíme tiež. To, že na západe sa každých 6 až 8 rokov zaoberajú obnovou vozového parku sa nikto v DP nepochváli ?
Reakcia na: NN #120024:
Podla teba je zvrhlost to ze sa preferuju pravidelny cestujuci a vyuzivanie PCL? Boze, tento kontinent je ale zvrhly!

Alebo rovno dame zilinsku spravodlivu tarifu?
Reakcia na: stevo #120023:
Nie su to tisice ludi.
Reakcia na: Solider #120022:
Ale samozrejme.. nebodaj si tu niekto mysli ze keby zvysili 30 minutovy na 21 bol by spokojnejsi?
Reakcia na: 810zssk #119978:
Tak napríklad takým čo výlučne používajú električky, ktoré chodia odvšadiaľ všade tak tým neprestupnosť 15min lístka žily netrhá. To čo bolo napísané o Petržalke v zmysle prestupov by som dokázal nájsť aj napríklad v príklade cestovania Dúbravka - Dlhé diely, Ružinovská - AVION, Vlčie hrdlo - Čiližská... to všetko boli cesty s prestupmi realizovateľné do 15minút!
Reakcia na: Solider #120021:


"samozrejme, existujú relácie, kde sa dá do 15 minút aj prestúpiť, ale podľa mňa je to zanedbateľné."

na jednej strane tvrdis toto, na druhej strane tu so zssk tvrdite ze sa tak DPB zbavil velkeho mznostva sedych zakaznikov... nejak si to neprotireci???

Re #120020 810zssk:

"Nevidim na tom nic nesystemove kedze do tych 15 minut aj tak vacsina neprestupi. "

disponujes nejakymi statistikami alebo empirickymi pozorovaniami? lebo ja osobne hocikam kam vramci BA idem s vynimkou linky 21 prestupujem do 15 minut
Reakcia na: NN #120024:
no a vysledok je ten, ze ludia co si kupovali 10min listok cestuju drahsie, ludia co si kupovali 30min a cestovali 15min bez prestupu budu cestovat lacnejsie, ludi co cestovali 15-30min bez prestupu alebo nad 10min s prestupom budu cestovat drahsie, ludia co cestovali do 60min budu cestovat lacnejsie a ludia s elektricenkami budu cestovat v podstate za rovnaku cenu

prosim ta kde v tom obrovskom gulasi ludi kde x skupin cestuje drahsie, x skupin cestuje lacnejsie a 1 skupina cestuje v podstate rovnako vidis nejaku logiku? podla mna DPB stupli naklady na vsetky menovane skupiny a tak mal vsetkym menovanym skupinam plosne rovnako zvysit ceny tak aby sa niektore skupiny cestujucich neskladali a nedoplacali na ine skupiny cestujucich

lebo tak mi pripada, ze pre DPB maju ludia co cestuju 10-30min s prestupom lepru, zatial co ludia co cestuju 15 minut bez prestupu su poklad ktorych treba pochvalit

o to tu ide ze to nema ziadnu logiku, plosne zdrazenie o 10%, zo 14 na 15.40, z 18 na 19.80, z 22 na 24.20, zo 600 na 660 by som bral, to by bolo FEROVE a nediskriminacne voci niektorym cestujucim kedy teraz DPB rozdelil cestujucich na dve triedy, niektorych si vazi a zvysni su dobytok ktory ma na nich doplacat
Reakcia na: Solider #120022:
nie je pravda, mali nechat vsetko tak ako bolo trebars a plosne vsetky sluzby zdrazit o 10%, teraz totiz ludia ktori pouzivaju listky doplacaju na tych co pouzivaju elektricenky ako keby snad DPB nestupli naklady na ludi s elektricenkami, tomu vravim zvrhlost (no a to ze listky na trolejbus/elektricku stoja rovnako ako na bus uz rozoberat nebudem ked este donedavna DPB tliachal cosi o palivach)
Reakcia na: Solider #120021:
Pre mna je nepripustny pojem "zanedbatelne mnozstvo cestujucich".
Ked uz tie tisice cestujucich chcete tak silou-mocou oznacovat za zanedbatelnych, tak podme sa konkretne bavit o Petrzalke a nie o celej BA ako celku. Prestupny system bol 100% zavedeny iba v Petrzalke! a tu to zanedbatelne percento prestupujucich z donutenia, z dovody zmeny systemu na prestupny, rapidne narastie.
Reakcia na: NN #120019:
Nebuď drúk a rovnako si priznaj, že odmietaš viac platiť. Nadával by si rovnako, keby šli ceny hore aj pri 10 či 30-minútových lístkoch, že na hovno služby, spoje meškajú, chodia špinavé a stále tak dookola.
Reakcia na: stevo #120017:
Nemusíme sa baviť o 15-minútovom a 60-minútovom lístku. Poďme sa baviť o dvoch druhoch lístkov, a to o prestupnom a neprestupnom. Či takto to už väčšine nevyhovuje? Drvivá väčšina cestujúcich používajúcich 10-minútové lístky ich využívala na jednu jazdu. Samozrejme, existujú relácie, kde sa dá do 15 minút aj prestúpiť, ale podľa mňa je to zanedbateľné. Vlastne tým, čo chcú ísť jedným spojom, sa čas na cestovanie predĺžil o 5 minút, cena ostala rovnaká (dokedy?), tým, čo oxidovali, čo 10-minútový (lebo išli 15 minút), alebo 30-minútový, sa zaviedol JEDNOTNÝ prestupný lístok s vyššou minutážou. Čo je na tom nelogické? Jedine, že odmietaš platiť viac. Nič viac.
Reakcia na: Ike #120011:
Nechcem chytat za slovicka.. vieme ake listky myslime.. Podstata je ze pre vacsinu uzivatelov MHD nezdrazela.

"ide mi o ten princip nesystemoveho zasahu, kedy sa v prestupnom systeme objavi neprestupny listok" - Nevidim na tom nic nesystemove kedze do tych 15 minut aj tak vacsina neprestupi.

Re #120014 eripmav: DPB sam davnejsie deklaroval ze najviac ludi vyuziva PCL. Verim ich udaju...

Re #120015 Solider: ?

Re #120018 NN: "neprestupny a este aj casovo obmedzeny listok je uz fest velka zvrhlost" - odovodni
Reakcia na: Solider #120015:
a co ked idem jednym spojom 16 minut? to je pravda velmi logicke kupovat si kvoli tomu 60-minutovy a este k tomu prestupny listok, kedy nevyuzijem ani polovicu a nevyuzijem ani prestupnost, predtym si kupil clovek lacnejsi prestupny 30minutovy a prepadlo mu aspon menej casu

suhlasim s navrhom obnovenia starych liniek v petrzke, v petrzalke dodrbali linky ludom s tym nech pouzivaju prestupne listky/spoje a teraz ponechaju tie iste prestupne spoje kde samozrejme cesta trva dlhsie nez predtym a zrusia este prestupne listky ktore postacovali absolutnej vacsine ludi (10 a 30min)
Reakcia na: Ike #120011:
ono neprestupny listok by nebol az taka zvrhlost, ale neprestupny a este aj casovo obmedzeny listok je uz fest velka zvrhlost, to by si mali fakt ujasnit ci teda chcu prestupny alebo neprestupny system

osobne mi tiez viac nez samotne ceny vadi dementny neprestupny listok, ked uz chcu ryzovat mali teda spravit 15min prestupny 55 centov a k nemu 60min prestupny za 70 centov, lenze pravda to by mohlo byt nebodaj vyhodne pre najvacsiu cast ludi co cestuje na listky, ktorym zrusili 30min listok a ktorym by zhruba tych 15 minut mohlo stacit a nebodaj by na kazdom listku usetrili 5 centov

tieto ceny DPB nemaju akukolvek logiku, to je ich zasadny problem, ak by sa v tom dala najst nejaka logika nic nepoviem, ze mame take a take naklady na kilometer na cestujuceho a od toho sa odvija cena a na zaklade toho by sa dali pekne vypocitat ceny listkov, ze ked stoji napriklad 60 minut 70 centov, tak 30 minut by stal povedzme 35 centov, minuly system mal aku taku logiku 10min za 14, podstatne vyhodnejsi dlhsi 30min za 18 a opat podstatne vyhodnejsi dlhsi 60min za 22, clovek dostal mnozstevnu zlavu ked beztak tu vzdialenost neprecestuje, ale ten sucasny stav nema ziadnu logiku lebo sa tych 15min neda pouzit tak ako predtym
Reakcia na: Solider #120015:
Mal si tu dobry priklad Ovsiste-Safko.
Pred zavedenim prestupneho systemu (ktory mal zrychlit cestovanie) si mohol ist 8 minut bez prestupu. Dnes tu istu cestu ides do 15 min. s nutnostou prestupu a este tu blabolis obhajobu na spoplatnenie prestupu??!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.