to čo je za odpoveď? ja som sa čudoval nad tým, že prečo ešte vôbec funguje tarifa na nočák 44 Sk, keď si každý namiesto toho kúpi SMS lístok. veď to je smiešne...
Ja mám tiež problém s registračným formulárom. Chcel som si zmeniť e-mailovú adresu, aby sa dalo zobraziť ju v mojom nicku, tak som ju tam vpísal, následne som išiel do mojej bývalej mailovej schránky, aby som zistil, že už je zrušená ? , takže žiadny aktivačný kód nedostanem. Písal som adminovi Azetu, nech mi za týmto účelom povolí to isté konto, keďže ho nikto momentálne nepoužíva, na čo som dostal univerzálnu odpoveď, že schránka nebola využívaná, tak si mám založiť nové konto. A bol som na začiatku. ?
Pokiaľ si dobre pamätám, tak ten kód je súčasťou linku, ktorý máš v maily. Čiže buď kód opíšeš alebo rovno klikneš na link.
Ad lístky a automaty. Za posledné 2 dni (včera a dnes) som nevidel stánok, ktorý by nemal 10 a 30 minútové lístky. A to som ich prešiel naozaj dosť. Automaty sme tu rozoberali včera. Podľa všetkého tie s oznamom sú už prerobené, ale z pochopiteľných dôvodov (podľa platných zákonov musí automat brať aj Sk, nová tarifa) budú spustené až 1.1. BTW, turisiti si predsa môžu kúpiť lístky v mieste ich príchodu na Slovensko (napr. na Hlavnej stanici vo vybraných okienkach ZSSK) a tam ich dostane po celú dobu a nepotrebuje k tomu žiadny stánok ani automat.
Waw ? kde na to tí Turci berú? ? to je niečo super, kiežby tak vedeli konať u nás. U nás to bohužiaľ ide až keď uplynie 10 rokov od dodávky posledných klbákov a už aj tie nahlodáva zub času.
Dobrý deň. Chcel by som sa opýtať najprv administrátorov stránky prečo pri registrácií sa mi zobrazí okno kam mám vpísať kód z e mailu aby som si aktivoval účet a potom v maili keď som klikol na link chcelo odo mňa len meno a heslo pričom som kód nezadal v tom okne kde ho požadovalo.
Ďalej by som sa chcel vyjadriť k automatom na CL a celkovému predaju CL počas posledných dní. Automaty nefungujú sú odstavené a v stánkoch nedostať iné lístky ako na 60minút. Na automatoch je ako dôvod odstavenia uvedený dôvod prechodu na Euro. Preto ma zaujíma či z tých automatov vybrali časti ktoré sa idú meniť a teraz ich nechali 5 dní mimo prevádzky a nič sa na nich nerobí? To nemohli tie automaty prerábať postupne a na mieste ich odstaviť keď ich budú prerábať a nie takto 5 dní pred prechodom na Euro? Aspoň mohli dať v tieto dni dopravu zadarmo, keď už nevedia zabezpečiť aby si cestujúci mohol kúpiť lístok. Minimálne v záujme toho aby zas nebola naša MHD škvrnou na image mesta v očiach turistov. Zjavne to nikoho kompetentného netrápi ?
A práve v centre to pocítiť veľmi nebolo, lebo Mickiewiczova, Ul. 29.8. i Kollárovo nám. boli beznádejne upchaté.
Práve preto hovoríme o postupnom útme IAD v CMO, ktorý sa môže realizovať kombináciou rôznych opatrení:
- Fungujúca regulácia uličného parkovania
- Zóny s obmedzeným vjazdom (napr. len rezidentov)
- Maximálne preferenovaná MHD zo všetkých smerov (vrátane preferencie električiek, BUS pruhov, či vypnutia alebo preriešenia niektorých CSS)...
- Adekvátne podmienky pre pešiu dopravu - t.j. žiadne bariéry, žiadne autá na chodníkoch, viac zelene, atď.
Fajn. Ako je to však s kapacitou? Zostáva nejaká ponuka aj pre nových cestujúcich, najmä po tom, ako sa interval zmenil z ranných 3 min. na 4?
Inak ad. uzavretie Starého mosta, všimnite si, ani jeden hlas nezaznel z nášho magistrátu, ktorý by aspoň naznačil niečo také - odporúčame chodiť MHD, aj v špičke rýchla doprava do centra, atď.
Už som nechcel na tvoje debilné príspevky odpovedať, ale zasa mi nedá. Áno, na niektorých lístkoch (pre zaujímavosť, DPB ešte stále predáva hodinové v starom designe) sú aj sumy v €. Na niektorých nie sú. Avšak nezabúdaj aj na to, že časť ľudí si v rámci výmeny lístkov bude chcieť minúť aj posledné zásoby mincí v Sk, ale aj doplatiť v €. Teraz si to všetko zmiešaj do kopy. Veľmi by som bol zvedavý na tvoj názor po takej osem hodinovej zmene za okienkom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike