vie mi niekto povedat preco na L93 a L95 chodia autobusy castejsie ako na L83 ktora ako jedina ide cez vikend do dubravky.... sak ked cakate napr. na zastavke SAV tak kym pride jedna 83 zatial pridu 3 93-ky..........??? ? ?
Aj ja som za budovanie električkových tratí, ale nie vo funkcii doplnkovej dopravy. Nové električkové trate musia byť tam, kde sa budujú, nosnými. Nechcem rušiť existujúcu trať do Rače (hoci pre Raču by mal byť nosným systémom vlak), pretože jednak pochybujem o kvalite obsluhy územia vlakmi, jednak keď už tá trať existuje, škoda ju rušiť. Ale nové trate sú veľmi drahé a budovať ich ako doplnkové viac-menej paralelne s nosným systémom je ekonomický nezmysel.
Vychádzam z toho, že na trati stredom Petržalky budú jazdiť vlaky v smere Rača-Petržalka a vlaky budú v tomto smere nosným systémom MHD (čo vyplýva z niekoľkých nedávnych vyhlásení Fabora). Potom sa ale na túto trať, ako som tu už viackrát dokazoval, nevojdú s dostatočným intervalom električky (ak by sa aj podarilo vyriešiť, ako ich tam dostať technicky). Pre električku by tak zostal úsek Bosákova-Šafko. Na Bosákovej by tak robila prípoj vlaku. To je však podľa mňa vyhadzovanie peňazí, prípojná trať na Pribinovu sa dá vybudovať lacnejšie a s pridanou hodnotu v podobe dobrého napojenia zóny na staré centrum i západnú radiálu.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek