Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #119347:
Ano, da sa suhlasit s tym, ze kedze vacsina ciest nedosahuje 60min., ale prave do 15, ze s tym padom bude 60 min. listok presahovat len malokto.
Ver mi, ze nemam osobnu realizaciu vo vypisovani tu prispevkov o tom ako neprestupny listok zabija prestupny system, ale vyjadril som svoj jasny nazor a kedze je normalne, ze ludia mozu mat nazory rozne, tak vznikla aj diskusia.
Vieme, ze to tu sleduju aj kompetentni ludia, tak je potrebne aby si precitali aj kritiku. Nech si nemyslia, ze vsetko robia squele.
Nie som zbehly cez vsetky grafikony, ale som z Petrzalky, tak viem ako sa tu zavadzal prestupny system (ktory mam rad) s heslami "Zvyknite si na prestupy, budete cestovat rychlejsie" a preto teraz pindam ked mam prestupovat s drahsim listkom na kratsiu vzdialenost a za kratsi cas (Ovsiste-Safko do 15 min. 0,7 EUR), ako ked sa niekto bude viezt dlhsi cas, na dlhsiu vzdialenost, bez prestupu lacnejsie (Vysehradska-Zochova do 15 min. 0,5 EUR).
Reakcia na: stevo #119346:
Prispevkom #119339 som chcel vysvetlit preco by 60-minutovom listku nehrozi take velke mnozstvo 'sedych' pasazierov, ako pri 15 a 30.

Tvoja reakcia teda nedava zmysel 😉
Reakcia na: 810zssk #119345:
priebezne ano. neviem na co konkretne myslis.
Reakcia na: stevo #119344:
Cital si cele vlakno?
Reakcia na: 810zssk #119339:
To, ze podmienky prisposobis vacsine neznamena, ze to bolo dobre rozhodnutie, ked si mohol naraz pomoct aj tomu "zanedbatelnemu" percentu.
Reakcia na: kecho #119341:
Rada pre vysielanie a reklamu neexistuje. Existuje Rada pre vysielanie a retranzmisiu (kontroluje dodrziavanie platnej legislativy v TV a rozhlase ako aj vydavanie licnecii) a Rada pre reklamu. Rada pre reklamu je samokontrolny organ, cize jej rozhodnutia pre neclenov nie su zavazne. Navyse, v case ked boli na zastavkach tie letaky, SBS este fungovala.
Reakcia na: Majo #119300:
ja proti T3P nič nemam,ja si robym aj panel T3P,konkretne 7783-7784
?
Reakcia na: derik #119331:
takže podnet na Rada pre vysielanie a reklamu?
Re #119337 zakaznik: a ešte si zabudol "zamestnaným" pretože byť pracovník a byť zamestnaný nezvykne bývať to isté 😉
Reakcia na: ft #119328:
zaujímavejšia myšlienka by bola požadovať kompenzáciu za to, keď nejde bus podľa grafikonu (napr. vynechá) a kvôli tomu niečo zmeškáš... dá sa to?
Reakcia na: S499.1023 #119326:
Kolko ludi cestuje 15 a kolko 65 minut?
Želám všetkým diskutujúcim, užívateľom, psom, webmasterom, redaktorom, šéfom, cestujúcim, vlkom, substrátu, vodičkám, vodičom, dielenským, vozidlám, bufetárkam, bojímsakeďotváramchladičkučiodtiaľnevyskočí predsedom predstavenstva, riaditeľom a ostatným pracovníkom príjemné prežitie nadchádzajúcich sviatkov. Šťastné a veselé! 🙂
Reakcia na: Matthias #119334:
mozes o taketo materialy skusit poziadat na nasledujucich kontaktoch:
+421 2 5950 3271
vzdelavanie@dpb.sk
Zdravím vospolok.

Nevedela by mi nejaká dobrá duša pošepnúť, kde by sa dali získať info technickejšieho charakteru o električkách?
Zapojenie elektriky, schémy, takéto veci.

Fenk jú.
Reakcia na: fun #119332:
Podľa vyjadrení do konca tohto roku.
Nevie mi niekto povedat kedy sa bude vediet ci DPB kupi klbove autobusy znacky Mercedes alebo Irisbus Citelis?...vopred dakujem za odpoved ?
Reakcia na: ft #119328:
Z pravneho hladiska si myslim ze zakladny dokument pre vztah cestujuci - dopravca je prepravny poriadok. V prepravnom poriadku nie je nic pisane, ze je dopravca (DPB Bratislava) povinny zabezpecit ochranku v kazdom vozidle nocnej dopravy, takze nieco take si pravne vymahat asi nema zmysel.

To ze DPB nieco pisal vo svojich reklamnanych plagatikoch je len reklama, ktora ako je na Slovensku bezne zvykne klamat.
Reakcia na: ufo #119327:
Pozor, hneď po zverejnení Koncepcie BID som navrhoval, aby sa 10 minútový lístok zmenil na 15 minútový (keďže 30-minútový vypadol už tam) a aby bol prestupný (i keď mne osobne je jedno, či prestupný bude alebo nie, ja na neho prestupovať aj tak nebudem). Toto som opäť zopakoval, keď boli zverejnené tarifné podmienky BID, kde sa v prípade REGIO lístkov zmenil 10 minútový na 4-zastávkový.
Keď boli zverejnené prvé informácie o novej tarife DPB (ktorú som ja nenavrhol, ale predpokladám že dotyční budú mať k tomu nejaký dôvod), bol to hlavne stevo ktorý (nielen) tu vykrikoval, ako sa ruší prestupný systém, a ako ho zahraničný návštevníci nebudú chápať. Až vtedy som sa ja pridal do diskusie s tým, že vo veľkej väčšine okolitých miest (či už väčších alebo menších) kde majú prestupnú tarifu je lístok na krátke cesty neprestupný, cestujúci tomu pochopili a prestupný systém to nijako nenarúša.
Jediné teda o čo sa tu ja snažím je vyvrátiť rôzne mylné dohady príkladmi zo skutočného sveta.

Keďže nie som zamestnancom DPB, ani nemám nejakých dobrých známych v administratíve, nemám žiadne bližšie štatistiky ohľadom toho, ako sa cestujúci správajú. Všetky tieto informácie mám z pozorovania správania seba a mojich známych (príp. občas aj iných náhodných cestujúcich).

BTW, podmienky použitia Kurzstrecke lístku som žiaľ nikde nenašiel, ale nemyslím si, že práve toto je ten najvýhodnejší spôsob cestovania. Avšak ak ti vyhovuje, ja ti ho neberiem.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.