Ale zaujimavy sposob cistenia zastavok maju pracovnici DPB pri tych sklenenych pristreskoch DPB...pri cisteni skiel si daju celkom zalezat na tom, ale tie reklamne skrine co tam su (dost z nich ma este skla) si ani nevsimnu...vyzera to potom tak nejak divne ked cela zastavka ziari cistotou a tie skrine (taka ista sucast zastavky ako sklenene tabule) su pocmarane, zablatene....no fuuuuj
Majkl: Ja som dal pristresky JCDecaux na prve miesto. Pre udrzbou klobuk dole. S tym slnkom v lete pri 3x horucavach mam ten tien rad (tien+dobre vychladeny mok - co viac moze clovek chciet). Chcel som len poukazat, ze kedze je mozne tieto zastavkove pristresky prisposobovat podla kapacity zastavky tak to co je na Safarikovom namesti je totalne odflaknute. Je tam silna frekvencia ludi, pristresky su male a nevhodne umiestnene.
Na sprave pristreskov JCDecaux je skvele podla mna najma to, ze ak aj tajaky idiot rozmlati sklo, tak velmi rychlo (behom dna-dvoch) je tam sklo nove. A to tych vandalov prestane bavit rozbijat.....Podobne by to fungovalo aj keby sa eliny kazdu noc cistili od taggerov a writerov a podobnych chujov. ale to je uz o inom a o tom sme tu uz neraz diskutovali
JCDecaux si skutočne zaslúži našu vďaku. Je to dôkaz, že niečo môže fungovať tak ako má (keď nie je prvoradým cieľom nabaliť si vrecká).
Juro: Podľa mňa sú to najlepšie prístrešky. V lete nemusíš stáť pod prístreškom.
A k zastávkam v Karlovej Vsi: Aspoň tie trčiace časti nastriekali farebnými sprejmi.
Ohľadom Ikarusov 4xx len toťko, že si treba uvedomiť jednu základnú vec. Nič na svete nie je nepokaziteľné, ale v dielňach DPB nie sú pracovníci takej úrovne, aby dokázali udržiavať natoľko zložitý autobus. O štvrtej kolóne to platí dvojnásobne a preto sa spomínané autobusy nevracajú do premávky. Inak ide o celkom pohodové vozy, náš DPB si ich však nezaslúži......
- k tým Ikarusom 435, nič si v tej Petržalke nevážia. K ním by som už radšej nedal žiadny nový autobus. Posielal by som im len ojazdené z iných kolón, ktoré by dostali nové vozy.
d3kO: prečo to slovo (mala), už ich snáď nie je 21?
Ak nie čo sa stalo?
- čo sa týka prístreškov, všimol som si, že na zástavke liniek 91, 191 pri OC Danubia (neviem presný názov) v smere na Jarovce namontovali prístrešok vo velkosti ako JC Deceaux ale na rozdiel od sklenených stien mal steny z dierkovaného plechu v modrej farbe.
Aj tak neviem, ci petrzalsky problem s Ik 435 nie je v niecom inom ako v nahradnych dieloch. Taka vozovna Krasnany ma (mala) 21 Ik 415 a aj ked su niektore z nich odstavene, priebezne sa opravuju a vracaju do premavky...
Co sa vlastne deje s tymi vsetkymi 435-ami??? to ak pojde takto dalej, tak je to dost zle. Vratime sa spat k IKARUSOM 280? To akoze nie su peniaze na nahradne diely, ci sa tieto diely nedaju zohnat?
k tim vikendovym solo elektrickam: podla mna je to schodna cesta, ako usetrit par koruniek, akurat neviem odhadnut nakolko velka je ta uspora. Nevravim ze treba rozpajat kazdu linku, ale daktorym by to cez vikend neuskodilo.
K těm přístřeškům JCDecaux. U nás v Praze jich je asi 700 v různých modifikacích od těch velkých, které mají kapacitu i 60 lidí až po ty malé. S jejich čistotou je to výborné, firma která je udržuje z výnosů z reklam je čistí 1X týdně.
Do budoucnan se počítá s rozšířením na všechny
zastávky v Praze jak autobusů, tak tramvají. Máte
pravdu v tom, že kdyby to udržovaly DP., tak jsou
daleko více zničené.
laser: Hehe, no pokial tu budu cestovne poriadky len osemnastich nocnych liniek, tak sa to do wapu neoplati davat. Kedy tu bude zvysok liniek, tak to fakt netusim, hlavne ked sa niektori ludia z DPB tvaria, ze ich otravujeme tym, ze chceme urobit vyhladavanie cestovnych poriadkov pre ludi... Asi budu najskor cestovne poriadky elektriciek, ale az vtedy, ked sa mi podari opisat vsetky medzicasy medzi zastavkami z nejakeho palubaku elektricky...
Tie sklenene pristresky od firmy JCDecaux su pekne, ale ucelne iba na malo frekventovanych zastavkach (uplne magorsky su umiestnene na Safku).Ich plusom je ze su dobre udrzovane.
Naproti tomu ohavne cervene pristresky su velkokapacitne a v lete prijemnejsie na cakanie ako francuzske skleniky. Naproti tomu su malo uzavrete, takze ked fuci tak sa nemate sancu schovat.
Najvacsi otras su sklenene pristresky DPB, po ktorych ostavaju v asfalte rozne kovove casti (po odstraneni sklenenej vyplne), takze pri chodi mozete zazit vela prijemneho.
Co keby ste skusili naklepat cestovne poriadky MHD BA do wapu? Tak ako napr.: http://mhd.mnn.sk/wap
lenze uz su bez aktualizacie :((.
Je velmi prijemne hlavne cez vikend, si z domu pozriet cez mobil, kedy mi ide najblizsi spoj. A nemusim cakat na zastávke 20 min. na spoj.
k pristreskom: mne osobne sa najviac pozdavali najviac rozsirene cervene "umelohmotne". oproti sklenenym mali vyhodu, ze sa nedali az tak lahko znicit, t.j. vybit sklo a naviac boli o dost vacsie a proti vetru a dazdu aj trochu lepsie (najma ak ma skleneny pristresok vymlatene vsetky steny pocul som sice, ze su krajsie ale nic nebrani spravit povodne pristresky trochu v inom tvarovom / farebnom prevedeni (a moja osobna poznamka, lesny chodnik vyzera omnoho lepsie ako cesta a predsa si prostredie cim dalej, tym viac zaasfaltovavame a zabetonovavame => t.j. to ze je nieco krajsie neznamena nie je dovod na to aby sa to postavilo - v pripade zastavok treba odolne aj ked nie najkrajsie, "lide jsou ruzni, povetsinou hovada"
d3k0: no neviem si predstavit na takej zastavke Lafranconi, alebo Segnerova pristresky, kvoli sirke zastavky
Peter P.: No neviem ako Rajo trva na cistote reklamy ked je uz minimalne dva tyzdne pocmarana...
No uz sa tesim na ten zgeneralkovany Tambus
TeBeCe, D3k0: Tie betónové prístrešky sa ale dajú ľahko posprejovať a to tiež vyzerá na hov..
Úzke sklá by to tiež nevyriešili, lebo to vandali (podľa mňa) nerozmlacujú kvôli prechodu, ale z toho, že potrebujú niečo zničiť. Keby boli tie prísteršky v správe fy JC Deceaux a nie DPB, určite by vyzerali ináč. Z príjmov z reklamy, ktorá tam aj tak nikdy nebola by sa mohli pokryť náklady na sklenené výplne. A ináč, teraz som sa vrátil z Budapešti, tam majú tiež problémy s vandalmi.
No a este male info pre tych, ktorych zaujima vozovna Petrzalka: Bol som uplne zhrozeny z toho, co som tam videl. Vyradene su autobusy c. 4079 (posledna petrzalska B 731), 4081, 4204, 4207, 4300, 4313, 4404, 4802, 4903, 4911 (existuje uz len predna cast, ktora sa pouziva na posyp), 4917, 4920 a 4931. Karosy a Tam-Bus boli vyradene po zhoreni motora. Odstavene su 4400* 4402 4809 4821* 4824 4827 4828* 4830 4831* 4832 4836 4840* 4845 a 4847. Vozy z hviezdickou stoja medzi vyradenymi autobusmi, ale myslim si, ze este budu jazdit. Ak si to vsetko spocitame, tak zistime, ze z petrzalskych Ikarusov 435 je presne tretina odstavena alebo vyradena! Je to dost smutne. V jednom Ik 435 z roku 1998 som nasiel oznam o zimnom obmedzeni dopravy 1999/2000, co je dokaz, ze minimalne rok a stvrt uz z vozovne nevysiel. Nehovoriac o tom, ze v tom pripade nebol v prevadzke ani dva roky. Dovod preco tam vsetkych 14 busov stoji je jednoduchy - nie su nahradne diely. Ak sa s tym nic neurobi, mozno sa Ikarusy pohnu na svoju poslednu jazdu do stanice, ktoru ma na svojom transparente odstaveny voz 4821: SPALOVNA Mimochodom, v Petrzke od januara stoji aj zmodernizovana Karosa 4304, ktora nema papiere na prevadzku, pretoze jej vymenili motor MAN za LIAZ.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tulenique
k tim vikendovym solo elektrickam: podla mna je to schodna cesta, ako usetrit par koruniek, akurat neviem odhadnut nakolko velka je ta uspora. Nevravim ze treba rozpajat kazdu linku, ale daktorym by to cez vikend neuskodilo.