podla mna je to megablbost miesto toho by mohlo byt 10 mensich tabul o dostacujucej velkosti ja nepotrebujem mat ciel a odchod linky v mojej velkosti staci mi nejaky ledkovy arial 100ka
6 spojov za hodinu v kazdom smere je podla mna dost ked vezmeme do uvahy potencialne zvysenie kapacity po zatrolejovani Mlynskej doliny (mozne nahradenie liniek 30 a 37 v useku NM - Patronka trolejbusom).
Tak si to skús prepočítať. Oni do toho vstupujú aj iné faktory.
Áno, design je dôležitý. Ale na rozdiel od teba a Kotasa zastávam názor, že by nemal ísť PROTI užívateľom.
Škoda 15T je strašná? Podľa mňa práve 15T a metro M1 sú najpodarenejšie Kotasove diela, ale ty evidentne musíš ísť proti prúdu, tak si poslúž.
Mimochodom, 109 E NIE JE Kotas ale Porsche...
Ale ty nikdy nepochopis, ze tvoj pohlad na svet nie je ten najspravnejsi a tvoje riesenia najlepsie, takze zbytocne komunikovat.
Neviem ci ta definicia este plati, ale ak v relacii spravis 70 spojov za den, tak sa trolejbus oplati.
Re #118838 S499.1023: Ano dizajn je pre mna velmi dolezita sucast hocijakeho objektu. Napriklad pri mobilnom telefon si radsej vyberiem dizajnovo zvladnuty kusok so slabsimi parametrami ak ma vsetko co potrebujem. Napriklad telefon PRADA.
Nie som technokrat a nepotrebujem 5 megapixelovy fotak na telefone. Lebo ked chcem poriadne fotky zoberiem si moj panasonic.
Kotas ma dobre a zle veci. Napriklad 15T a Skoda 109E su z mojho pohladu strasne.
Clovek zije aj esteticnom. Ale ty nikdy nepochopis, ze tvoj pohlad na svet nie je ten najspravnejsi a tvoje riesenia najlepsie, takze zbytocne komunikovat.
Ešte lepšie. Takže budem vyvaľovať oči cez osem pruhov v snehu, daždi kamsi do diaľky.
To je presne to, čo obdivuje Ámos (určite je obdivivateľom diel ing. arch. P. Kotasa) - pekne vyzerajúce a absolútne nepraktické veci.
Upozornenie pre tych co sa chystaju do Madarska
Z dovodu strajku madarskych zelezniciarov su podla agentury SITA vlaky do Madarska zmenene nasledovne:
Vlaky z Bratislavy do Budapesti su v useku Sturovo - Budapest ODRIEKNUTE.
Vlaky z Kosic do Budapesti su ODRIEKNUTE v celej trase.
O vlakoch z Bratislavy do Budapesti cez Rajku sa v tlacovej sprave nepise, ale predpokladam ze su odrieknute v useku Bratislava-Petrzalka - Rajka.
Pokial som to spravne pochopil, tak ten displej ukazuje odchody v opacnom smere. Napriklad, stojim na zastavke smer mesto, pozriem sa na panel nad zastavkou smer Lamac a vidim ze 192 do voz. Petrzalka mi ide o dve minuty.. len neviem ako chcu riesit silne Slnko a podobne Ale inak sa mi to paci.
Su oni normálny? Už tretí či štvrtý krát sa bude prerábať Molecka... Každý obchod/investícia vždy prerába Molecku. Veď na ňu vyhodili možno už aj 100mil, ktoré sa mohli lepšie zúžitkovať... A BUS pruh je plánovaný už hrozne dávnooo...
Ahojte! kto ma zaujem o fotky 1203 po nehode vo vozovni, 6280 cerstva po (SP), 6624 po nehode vo vozovni Trnávka, 6606 (VP), 6286 na (SP), 6301 modernizácia a 6260 skelet? napiste mi na icq: 383190967
ta lavicka ma sancu na uspech len ak na nej bude reklama. Inak ju DPB ani mesto nezaplati.
Smete kose by som tak moc neriesil.
Re #118825 S499.1023: kristepane ved to je detail. A vzdy moze ist o displej obojstranny.
Pristresok Patronka ma krasny dizajn a obrovsky potencial. Je len hlupostou DPB alebo mesta, ze ju nezrekonstruoval, nevytvoril zazemie pre prevazdky miesto tych búd co tam su a neryzuje. A to aj na inych miestach. Napr. Zochova.
Skutočne zaujímavé. Najviac ma zaujali megadispleje, ktoré budú šoférom okoloidúcich automobilov oznamovať, kedy ide autobus ? ? ? .
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
To je presne to, čo obdivuje Ámos (určite je obdivivateľom diel ing. arch. P. Kotasa) - pekne vyzerajúce a absolútne nepraktické veci.