To mas pravdu, ale povazujem to za diskriminaciu ludi co si kupuju listky v predstihu, pricom cielom by mal byt opak. Som skor za automaty s predajom vnutrostatnych (pripadne aj medzinarodnych) CL vsetkych druhov a tried + moznost kupit CL aj dopred, ale LEN v pripade ze cestujuci zakupuje aj rezervaciu. Samozrejme ze by mali akceptovat bankovky, mince, platobne karty a idealne aj ZSSK elektronicku penazenku ak by ju zaviedli.
Trva, ale nezdrzujes tych, co sa ponahlaju na vlak, ktory im ide povedzme za 20 min.
A pre ludi, co cestuju do miest ako Pezinok, Malacky, Galanta (dajme tomu do vsetkych stanicdo 50 km) by som zrusil pokladne uplne a zaviedol automaty primajuce aj karty a bankovky.
a ako menis smer ked z kruhacu nevychadzas ale pokracujes v jazde v nom? Jedina zmena smeru v kruhaci bez viacerych pruhov je ist z neho von a vtedy sa dava prava smerovka. Lava nema v tomto pripade ziadne opodstatnenie.
Vcelku by ma zaujimalo kto stoji za tymi dementnymi nazvami zastavok na L35 (myslim hlavne tie typu Kuklovska 60)... taketo haluze nech si zavadzaju v SADkach..
Aby to neznelo ze len p94ujem tak pripajam svoj navrh:
Hlavacikova 20 = Hlavacikova /tu 20ku vobec nechapem/
Kuklovska 60 = Kuklovska, Lackova
Kuklovska 44 = Kuklovska, Solosnicka
Nad Luckami 31 = Ferdisa Kostku
Ono to nie je v princípe až také zlé. V prvom rade by som zrušil 5 zón a nechal dva (základné a komplexné), pričom základné by som riešil jedným radom v novej hale, dvoma radmi (pre každú stranu zvlášť) v starej hale a komplexné by som dal do zákazníckeho centra. Ak by som prípadne ešte silou-mocou musel nechať rýchle (na to sa v civilizovanom svete používajú automaty, ale nie také neschopné obludy od Emtrestu, aké používa Zločinecká), tak by som na rýchle použil starú halu.
Osobne by som to spravil tak ze by som zaslepil vychod zo stanice, uplne najviac napravo (pri pohlade zo starej haly) a az po ten dalsi dal pokladnice. Tym by vznikol rad pokladnic a potom sa uz da spravit jedna rada.
V mieste sucasnych pokladnic by som nechal jednu na preukazky a ostatne by zabezpecovali predaj napojov a pod. - bolo by to logicky usporiadane: najprv si kupim listok na vlak a potom idem do dalsej zony, kde si kupim veci do vlaku.
preco by si mal davat smerovku ked ides po hlavnej?
Aku smerovku davas, ked ides po hlavnej rovno? ?
Ja davam na hlavnej smerovku len v pripade ze je to vyrazne neprehladna krizovatka, pre vodicov z vedlajsej cesty (napriklad ked idem z Lamaca cez Janka Alexyho na D2). No kruhac za to nepovazujem...
OK... cize ako? (konkretne). Mas stavebne riesenie stanice, ktore nie je idealne, ale je take ake je... Ako by si rozdelil pokladne - mapku mas tu: http://www.zssk.sk/fileadmin/dokumenty/2008_pdf/bratislava_zonacia.pdf - tak, aby sa tam dal spravit jeden rad (resp. N radov pre N roznych vybavovanych veci).
A ešte si trocha zakverulujem: Znamenie o zmene smeru jazdy vľavo pri jazde po okružnej križovatke môže logicky znamenať len jediné - žře sa chystám vybehnúť na stredový ostrovček ? . Ja osobne auto, blikajúce na kruháči doľava vnímam automaticky ako rizikový faktor, rovnako ako vodiča v klobúku či vešiak na drahé šaty za volantom SUV ? .
Prečo by som mal smerovkou doľava signalizovať, že idem rovno?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk