ja som reagoval na skorsie rednutie spojov v Dubravke co nie je pravda. Smerom do Dubravky je ukoncenie spicky standartne ako do inych casti,len maju vyhodu v dlhsej prevadzke MHD smer Centrum.
Racianska radiala ma zase problem ,ze po posilneni Karlovky L 17 prisla o celodennu prevadzku L7,kde je problem sa dostat do elektriciek rano po 8,00 do cca.9,00 po Mladej Garde,kedze L17 ma posledny odchod 7,44 z Vinohradov.
Súbežná jazda na diaľnici v obci nie je predbiehanie, preto za porušenie NEPORUŠITEĽNÉHO zákazu predbiehania pre vozidlá nad 3,5t nemôžu policajti dávať pokuty. To skôr by sa mali zaviesť tresty pre tých, čo také p94oviny vymýšľajú.
Re #117282 derik: nie obvod, ale okres a nie su to len sidliska, napr. medzi Dubravkou a Ruzinovom z funkcneho hladiska nevidim rozdiel
Re #117277 810zssk: Podla mojho subjektivneho nazoru je Petrzalka daleko krajsia ako Dolne Hony. V Petrzalke by som byvat nechcel, ale vedel by som si tam predstavit byvanie, na Dolne Hony by som nesiel ani keby mi zaplatili
Uspesne zavednie BID by mohlo podnietit TTSK k rovnakemu kroku a zaviest ho do 3-4 rokov. Bohuzial predvolebne obdobie, ktore v samospravnych krajoch prichadza (volby budu v novembri 2009) sposobuje politicku nepriechodnost zmien, ktore by mohli medzi obyvatelmi vyvolat nevolu.
To je podla ma hlavny dovod preco Bajan nechce BID spustit. Tri roky nic nerobil a teraz sa boji urobit cokolvek.
No vzdy lepsie ako Freso, ktory chce kandidovat na zupana. Ako moj znami hovori: "Kto nic nerobi, nic nepokazi.", a medzi takych patri ako Bajan tak aj Durkovsky. ?
Spojenie Trnava - Bratislava by som nevidel az take problematicke. Skor v relaciach medzi dedinami Trnavskeho kraja a Bratislavou. V Bratislave nerobia iba Trnavcania.
Tak vezmime si napríklad trasu Trnava - Bratislava. Samozrejme, že by sa to dalo zatraktívnením hromadnej dopravy. Len je otázka, či sú dopravcovia schopní poskytnúť v tejto relácii aj dostatočnú kapacitu (či majú dosť vozidiel napríklad na poskytnutie atraktívnejšieho intervalu napríklad). Lebo práve to je jedným z prvkov, ako to zatraktívnenie dosiahnuť.
A myslím, že tá diaľnica nebýva zapchatá celý deň, ale keď to takto pôjde ďalej, tak bude. ?
to, že slováci nevedia jazdiť a každý chce ísť "čo to dá" ešte neznamená, že je nutnosť diaľnicu rozširovať... kapacitne dostačuje, akurát je potrebné trochu usmerňovať pohyb dopravného prúdu...
Nakolko stvrty obvod su hlavne sidliska, t.j. noclaharne tak vatsina ludi cestuje z mesta do stvrteho obvodu a elektricky iduce do mesta (vozovne) vetsinou idu takmer prazdne.
Voznovna vo 4 obvode pre linky 1, 4, 5, 9, 12, 34, 83, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 28, 29, 30, 32, 37, 38, 63 chyba ako soľ.
Po spusteni novej vozovne v Petrzalke bola uspora 70.000 vzkm a to predtym Petrzalka vozovnu mala. Uspora v pripade otvorenia vozovne medzi Dubravkou a DNV by mohla byt este vacsia.
To ze v stvrtom obvode nie je vozovna nie je az take stastie pre cestujucich, pretoze vecerne spoje zacinaju skour rednut aby vozidla nenajazdili zbytocne km.
To mas ako s poslednymi odchodmi z Race s porovnanim Dubravky. Proste maju stastie ,ze tam nie je vozovna a chvala bohu su uz prec casy ,ked chodili naprazdno eliny z Dubravky do vozovne Krasnany alebo Jurak okrem myslim poslednej L1.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
Po spusteni novej vozovne v Petrzalke bola uspora 70.000 vzkm a to predtym Petrzalka vozovnu mala. Uspora v pripade otvorenia vozovne medzi Dubravkou a DNV by mohla byt este vacsia.