Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #117126:
Netvrdím, že je to nemožné, len som zvedavý aké provizórne riešenie sa uplatní u nás na provizórne rozšírenej diaľnici.
Reakcia na: ivanbuto #117121:
je ine preferovat cyklodopravu na lokalnej urovni a ine v ramci kraja...

som za to aby sa v BA budovali cyklochodniky, no myslim ze medzi mestami vramci kraja v zaujme trvalej udrzatelnosti je to hlupost... Mohol by si mat cyklodialnicu, stavim sa ze v takom pocasi ako bude rano (zima, namraza, sneh) by si sa na bicykel zvysoka vykaslal

vramci udrzatelnosti mozno nejaky ten lahky vlak...

Teraz sa nebavime o turistickych cyklotrasach, ktorych je zalostne malo a mohlo by byt viac
Reakcia na: Ámos #117125:
Však hej, lenže papierovo tie peniaze dávaš v dotácii ZSSK, ktorá ich následne dáva ŽSR. Teda aj ten poplatok zvyšuje dotáciu.
Reakcia na: Valec #117122:
vygoogli nejake fotky dialnic (freeway) z USA a tam zistis ako sa to robi na dialniciach s 5 pruhmi.
Reakcia na: AAA #117124:
sorry ze som zabudol, ze statna firma plati statnej firme za pouzivanie dopravnej cesty.
Reakcia na: Ámos #117115:
A ty zas zabúdaš, že na rozdiel od IAD platí ZSSK poplatok za dopravnú cestu.
Reakcia na: Ike #117104:
Že na Prístavný most, ty si riadny srandista. V lokalite križovatky Vajnory ti bude vstupovať 5 pruhov (3 D1 + 2 I/61) s tým, že ďalej máš 2 pruhy na diaľničom obchvate a 3 na Seneckej, ktoré ale končia pri Zlatých pieskoch. Čiže kolóny sa zmešia akurát tak, že nebudú mať 15 kilometrov, ale len 10. Avšak čakať sa bude stále rovnako.
Reakcia na: 810zssk #117082:
Že si sa ty nikde L51 neviezol v dopoludňajších hodinách medzi Polusom a Trnavským?
Na L180 by kludne stačil aj dispečerský Citroen.

Re #117091 KIKUCHI86: Stĺpiky po pravej strane (v smere do centra) sú 3. V poradí od Slovanetu ide o detektor smer centrum, návestidlo predzvesti smer centrum a detektor smer Ružinov.

Re #117102 ivanbuto: Najväčšmi som zvedavý, ako bude tretí pruh riešení v úseku cca 1,5 kilometra pred nadjazdom ponad železnicu vo Vajnoroch. Lebo mostné objekty nejak extra široké nie sú a zeleň tam nerasie. A tiež, ako ukotvia portály so značkami, keď v strede nebude žiadny priestor ale len betónový "múr".
Reakcia na: Ike #117119:
Nie, v súvisosti s cyklodopravou sa stačí v prvom rade pozrieť na samotnú BA a na bližšie destinácie v okolí. (Diskusia nie je len o Seneckej ceste, ktorú Ty stále omieľaš.)
Reakcia na: Ámos #117118:
A na kieho frasa, bolo prosím Ťa treba ju rozšíriť tým spôsobom, ako sa urobilo, keď následne tak či tak rovno ide jeden pruh a doľava jeden? Nebolo už aj na tomto fóre o tom dosť písané?

Aký priestor sa tu vytvoril pre chodcov? Aký pre cyklistov?

Ako sa zlepšili podmienky pre trolejbusovú a električkovú dopravu?

Isteže, podjazd pre električky. Takisto, ako mal byť by mal byť urobený napr. na Račianskom mýte. Chodci sa tam ráno nezmestia na uzučké ostrovčeky a priestory medzi prechodmi a sú ohrozovaní. Do toho peniaze dať netreba? To nevadí polícii, je to bezpečné?

Pokračovať by sa dalo na ďalšie tri strany príspevkov....
Reakcia na: ivanbuto #117117:
co by bolo udrzatelne? cyklochodnik? miesas jablka s hruskamy v tomto pripade... fakt si myslis ze ti niekto pojde na bicykli z Rece do BA do prace? to radsej nech tam postavia nejaku primestku lahku zeleznicu
Reakcia na: ivanbuto #117117:
nie som spokojny a nemyslim si ze je udrzatelny. No taktiez viem, ze mna z MHD vyhnala jej obrovska nespolahlivost. A tu sposobuje aj statie autobusov v zapchach. Zahradnicku bolo treba rozsirit.
To ze sa malo pridat 100 - 150 milionov a vybudovat podjazd pre elektricky je ina vec.
Reakcia na: Ámos #117115:
Ad. financovanie verejnej dopravy v BA, ak sa argumentuje "trhovým spôsobom", znamenalo by to ale radikálnu zmenu celého systému, kde sa v súčasnosti budujú komunikácie z verejných prostriedkov, udržiavajú z verejných prostriedkov, hlavne však, využívajú zadarmo, bez akéhokoľvek zohľadnenia napr. efektivity využitia priestoru dopravným prostriedkom, atď. Potom by sme sa mohli baviť, čo koľko v skutku stojí.

Pri zohľadnení súčasného systému, kde sa veci financujú z verejých zdrojov, nie, nezdá sa mi to byť malá čiastka mestksého rozpočtu, nič to však nemení na tom, ak sa niekde minú veľké sumy na nezmyselné dopravné stavby.

A pokiaľ Ti nedošlo, nejde tu iba o peniaze. Bavíme sa tu zatiaľ pomerne v technokratickej rovine, pričom celý čas tu ide aj o životné prostredie ľudí a kvalitu urbánneho priestoru, kde patria práve napr. cyklocesty, stromoradia, kde ale značne negatívne pôsobia automobily, pokiaľ je im daný príliš veľký priestor.

Ale pokiaľ si Ty so spôsobom riešenia dopravy v BA spokojný a myslíš si, že je udržateľný a že vskutku sú tie investície do dopravných stavieb opodstatnené, prosím, presviedčať Ťa chuť skutočne nemám ani nebudem.
Reakcia na: Ike #117110:
Samozrejme pri ceste z Pezinka je rovanakým problémom absencia bezpečného cyklistického spojenia paralelným smerom.
Reakcia na: ivanbuto #117114:
Ale nejako zabudas, ze kolko sa mina na zeleznice a dotovanie vykonov vo verejnom zaujme.
Takisto BA rocne dava do verejnej dopravy viac ako tretinu svojho rozpoctu. Zda sa ti to malo?
Reakcia na: Ámos #117112:
Aký výpočet? Že napr. koľko mld. Sk by dokopy malo stáť plánované rozširovanie diaľnice, Seneckej, a ďalších komunikácií?

Alebo koľko mil. Sk sa v BA akurát minulo na rozšírenie Záhradníckej alebo sa plánuje na Harminocovu, a ako by sa tie peniaze dali použiť inak?

Verím, že si to vieš vyrátať aj sám. Ale ak sa k tomu dostanem, tak aj nejaké výpočty eventuálne budú.
Reakcia na: Mike #117100:
haluz bude ,ked pojde daky kratky plynovy šerbel v podvecernych hodinach z AVIONU smerom do Petrzky - to asi neprezije ten naval. ?
Info o tom grafikone L96,196 su uz 100% pravdivé ???
Reakcia na: ivanbuto #117111:
tak nam skus spravit vypocet. Velmi rad by som ho videl.
Reakcia na: Ike #117110:
Ja hovorím o celkovom nastavení riešenia dopravy a smerovania investícií.
Reakcia na: ivanbuto #117109:
Sorry, ale Slovak Lines, SADDS, SAD Nove Zamky, Turancar a ina tranzitna doprava tadial nechodi? stvorprudovka do pezinka ti nevadi a to je o kategoriu nizsia cesta

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.