Reakcia na: S499.1023 #116962:
tazko povedat.. v ziadnych normalne dostupnych zdrojoch to jednoznacne uvedene nebolo... v kriteriach je uvedene:Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska kritérií
uvedených nižšie:
1. Priemerná cena za autobus – max. 60 bodov.
2. Prevádzkové náklady počas plánovanej životnosti
8 rokov = 520 000 km – max. 30 bodov.
3. Súčet záväzných cien vytipovaných ND – max.
10 bodov.
skorej si myslim ze su to "planovane" prevadzkove naklady (napr. vymena oleja stoji 10000 Sk, za dobu prevadzky N vymen oleja... naklady N*10000; a takto pre vsetky predpisane ukony).
a nazov obstaravania je "Nakup autobusov ..." a nie "Nakup a servis...".
aquila
detto motoricke vlastnosti .. ako bolo spominane, MHD ma priemernu rychlost asi tak 20kmh, cize ziadne rally nepotrebujes ..
plnicku tiez dobudujes raz dva .. posledny problem ..
ale asi radsej zaplatime prerabku 140 vrakos na plynaky po rokoch co ? to bude lacnejsie
Re #116942 S499.1023: v tom sa nezhodneme ja by som naftu pre osobnu spotrebu zakazal, alebo by som dal spotrebne dane na 1t ako pri benzine a nie dotoval, vyroba nafty je o drahsia za normalnych okolnosti .. preco by sa mali takto nepriamo dotovat ? navyse je to mor europy ..
a nezacni tu argumentovat parketikelfiltrami .. zachytia sice 99% hmoty, ale len 2% mnozstva ciastociek a tie mikro su najhorsie na rakovinu pluc ..