Ono nedodržiavanie bezpečnej vzdialenosti sa blbo dokazuje. Za predchádzanie odstavným pruhom to napríklad v Nemecku policajti riešia obvykle tak, že ťa zastavia a tak dlho kontrolujú, až stratíš akúkoľvek časovú výhodu tým predchádzaním získanú. A predchádzanie vozidiel nad 3,5 t - to na vnútromestskej diaľnici platí? Moc to nejde dohromady s tým povoleným predchádzaním vpravo.
Čo sa rýchlosti týka, tak ja mám zmeraný rýchlomer podľa GPS, takže idem presne skutočných 80 km/h, čo je u mňa 87 km/h na rýchlomeri a v civilizovaných krajinách sa toleruje +10 km/h, čiže 90 km/h by som nechal tak, vodič nemá striehnuť na každý kilometer. Ale 100 (čiže tak okolo 110 km/h rýchlomerových u bežných áut) je už dosť, o 130 na 100 ani nehovoriac.
No páni policajti sú trošku leniví. Ako som si všimol na obratisku pri Botanickej sa otáčajú autá a páni policajti tam stoja a zastavujú. No keď pršalo sedeli v auta otočili sa tam asi dve a oni ich pekne nechali prejsť... ?
neboj, tiez ma to stve... a v zivote som tam nevidel ze by policajti pokutovali nedodrziavanie bezpecnej vzdialenosti, predchadzanie cez odstavny pruh ci predchadzanie vozidiel nad 3,5t.
Ono sa mi velakrat stalo ze som siel 85 a na mne nalepeny kamion asi na 2m a obcas som natrafil aj na blbca co trubil a blikal... Na to som fakt nemal nervy a naozaj som pridal na 100 a zdrhol mu aspon o tri auta...
A tiez som pocul (ja viem je to JPP) ze policia na obchvate v spicke meria len ked niekto vyrazne porusi rychlost... cize tu 100 tam toleruju... Na jednej strane mi je jasne ze ak by tam dali realne 100ku tak by tam jazdili auta 130, na druhej je smutne ze policia to len skonstatuje a nic pre to nerobi...
Autom tadiaľ možno niekedy išiel ale jedine ako pasažier. Nemá ešte nárok ani na vodičák na babetu a taká je aj relevantnosť jeho vyjadrení k vedeniu motorových vozidiel - jeho príspevkom na tému organizácie MHD neupieram zmysluplnosť.
Ale zase argumentácia "dáme tam 100, aby jazdili aspoň 130" ma neskutočne dráždi. Premýšľam nad tým, či štát, ktorý nie je schopný zaistiť vymáhateľnosť práva, má vôbec právo nejaké pravidlá stanovovať...
Okrem zastávky priamo pred vstupom na Miletičku si dôchodcovia určite obľubili aj zastávku "Mliekarenská" kvôli Lidl-u, tak o ňu by prísť asi tiež nechceli...
Od Pristavneho mosta po Sitinu (resp. po koniec mosta ak je teda naozaj taky problem kvoli hluku) by kludne byt mohla. Ja si to teoreticky viem predstavit aj od Zlatych pieskov v kuse. I ked expert na dopravu nie som..
Isiel. Napriklad od Pristavneho mostu takmer po Lafranconi nie je jediny vyjazd. Podotykam ze hovorim o dialnici, nie o samotnej Einsteinovej (ako mestskej komunikacii).
Prečo 66-ka zostane v terajšej výlukovej trase? Aby sa ušetrilo? Na zastávkach "Zimný štadión" a "Bajkalská" boli pre cestujúcich určite väčšie možnosti prestupov z / na túto linku...
Zaujímalo by ma tiež, či bude 96-ka zastavovať aj na zastávke "Fatruny"...
Kde ste nabrali tú Trnavskú, keď v novinke sa jasne píše, že pôjde "z Letiska cez obchodné centrum Avion Shopping Park po Galvaniho a Rožňavskej, kde sa na križovatke s Tomášikovou ulicou napojí na svoju doterajšiu trasu do Petržalky"
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
Okrem zastávky priamo pred vstupom na Miletičku si dôchodcovia určite obľubili aj zastávku "Mliekarenská" kvôli Lidl-u, tak o ňu by prísť asi tiež nechceli...