nuž, nie je to med lízať... viem, že existuje rad profesií, pre ktoré to platí. a práve preto véééľmi šetrím kategorickými odsudkami (čo žiaľ neplatí pre značnú časť sem píšucich, ktorí často na základe správ "JednePaniPovedala..." žiadajú okamžité keď nie hneď usmrtenie tak aspoň zbavenie všetkých občianskych práv a slobôd...)
nezávidím vodičom busov, na rozdiel od elek3károv sú (väčšinou) doslova poruke, nemôžu sa dostatočne oddeliť od kadečoho, čo sa im do vozidiel dostane...
tiez si myslim, ze tlacitka by sa mali zjednotit, nasledne by sa malo zaviest dopytove otvaranie pri autobusoch. Zacat treba uz pri specifikacii vybavy novych klbovych autobusov, Capacity a v spolupraci s vyrobcom aj pri Solarisoch a Soroch.
2xT3SUCS: staci ked sa vezies ako cestujuci a vobec sa pritom nevenujes premavke. Potom inak vnimas zakruty, brzdenie a rozbiehanie. Za volantom si na to vzdy pripraveny a mas to plne pod kontrolou.
Napr. sme sa s kolegynou viezli vzadu v aute. Potom sa mi stazovala, ze vodic jazdil otrasne, ziadna plynulost.
V pripade busov som uz niekolko krat kolegyniam vysvetloval, ze nie vzdy za trhanie pri rozbiehani/brzdeni moze vodic. Zalezi aj od stavu brzd, prevodovky a osobitnou kapitolou su Karosy CNG.
jj... tiez sa mi stalo tento tyzden ze som v pondelok isiel okolo 8:10 busom do skoly a na patronke chudakovi vodicovi nieco vbehlo rovno pred nos alebo neviem co sa stalo ale prudko zabrzdil a v momente takmer vsetci stojaci ludia boli na zemi.... potom na patronke sa snim este niekto (myslim si ze to bolo hadanie ... alebo teda nadavanie) pol minuty hadal ( nejaka zenska tusim-podla hlasu) ... lenze tiez to bola aj chyba cestujucich ze sa poriadne nedrzali... bo ja som nepadol a to sa na mna pri tom vsetci este hrnuli a smykali sa zo mna na zem... sice som potom este po celom autobuse hladal skolsku tasku co som mal pod nohami ale to bolo to najmenej... proste chudak vodic...
treba sledovat co sa deje. uz to bolo viackrat medializovane, ze zmenu urobil stavebnik bez povolenia a krizovatka uz bola prinavratena do povodneho stavu.
...žiak základnej internátnej osobitnej školy by to naprojektoval lepšie. ? Ja už neviem... Ten, kto toto spáchal, by asi mal zvážiť obesenie na lustri v kancelárii.
On si myslel, že ten experiment so 191 nestojí nič ani vzkm navyše. Aj keby mu to hodilo rovnaký počet vozidiel tak zavedenie premávky počas celého dňa stojí dačo, tak ako vraj 96 má premávať celý deň, tak to budú vzkm grátis.
A dik, že si opravil Maja čo povedal, že pri nehode na jednej radiále to postihne druhú po ktorej linka premáva. Ešte by som dodal, že s 810zssk sme sa tu naťahovali o potrebe klbákov najmä pre MČ, ktoré sú na busy najviac odkázané ako napr. Petržalka, Devínska Nová Ves a Vlčie hrdlo. A nie je to problém len týchto MČ ale dostatočný počet kĺbových autobusov môže byť rozhodujúci aj v náhradnej doprave za električky a trolejbusy keď je výluka alebo nejaký náhly prípad (nehoda, výpadok prúdu, poškodená trať a pod.)
1. nie som vulgárny na cestujúcich (nie som vulgárny nikdy na nikoho, lebo som slušne vychovaný na rozdiel od nemalej a stále sa zväčšujúcej časti cestujúcich)...
2. trvám na tom, že bez aktívneho prístupu cestujúcich je nemožné dopravu skultúrniť a tiež na tom, že v čase všeobecného znekultúrňovania by bolo dosť zvláštne, keby práve v MHD bol trend opačný. a tiež na tom, že úroveň vodičov je plne v súlade s úrovňou cestujúcich, neraz ju prevyšuje (áno, sem-tam platí aj opak, viem, sám som niekoľkokrát denne cestujúci).
...jeden nemenovaný časopis (český, ale odhadujem, že v SR je to dosť podobné) zverejnil výsledky prieskumu, z ktorých vyplýva, že čím viac osôb je prítomných pri napadnutí (slovnom ale aj fyzickom), tým menšia ja pravdepodobnosť, že niekto napadnutému pomôže (priamo alebo hoc len privolaním polície)...
je zaujímavé, že keď žiaci ZŠ vo vozidle MHD líčia, akého svinstva sa na na nich zas dopustili ten vyj...ný k...t matikár a sk...ná p...a slovenčinárka (tak nahlas, že to zo zadnej časti voza počuje aj vodič zavretý v kabínke), nikomu to nevadí. ale keď niekto tupo vleze do jazdnej dráhy, vodič ledva ubrzdí, pričom mu vykĺzne "do r..ti", okamžite sú všetci maximálne pobúrení (jednak nehoráznou vulgárnosťou vodiča, dvojak jeho blbou jazdou - to hovado si myslí, že veze hnoj?!!!)
z tohto je mi na grcanie: pokrytectvo na každom kroku... ?
? perfektny tragi-komicky a matematicko politicky prispevok ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
2xT3SUCS
2. trvám na tom, že bez aktívneho prístupu cestujúcich je nemožné dopravu skultúrniť a tiež na tom, že v čase všeobecného znekultúrňovania by bolo dosť zvláštne, keby práve v MHD bol trend opačný. a tiež na tom, že úroveň vodičov je plne v súlade s úrovňou cestujúcich, neraz ju prevyšuje (áno, sem-tam platí aj opak, viem, sám som niekoľkokrát denne cestujúci).
...jeden nemenovaný časopis (český, ale odhadujem, že v SR je to dosť podobné) zverejnil výsledky prieskumu, z ktorých vyplýva, že čím viac osôb je prítomných pri napadnutí (slovnom ale aj fyzickom), tým menšia ja pravdepodobnosť, že niekto napadnutému pomôže (priamo alebo hoc len privolaním polície)...
je zaujímavé, že keď žiaci ZŠ vo vozidle MHD líčia, akého svinstva sa na na nich zas dopustili ten vyj...ný k...t matikár a sk...ná p...a slovenčinárka (tak nahlas, že to zo zadnej časti voza počuje aj vodič zavretý v kabínke), nikomu to nevadí. ale keď niekto tupo vleze do jazdnej dráhy, vodič ledva ubrzdí, pričom mu vykĺzne "do r..ti", okamžite sú všetci maximálne pobúrení (jednak nehoráznou vulgárnosťou vodiča, dvojak jeho blbou jazdou - to hovado si myslí, že veze hnoj?!!!)
z tohto je mi na grcanie: pokrytectvo na každom kroku... ?