Skúšal som koľko času my výjde na prestávky, Keď som násobil 1,3 vychádzalo to moc málo, 1,5 boli moc dlhé pauzy. No pri 1,4 boli akurát. Potom som si vypýtal počet poradí a porovnal s tým čo som mal. Pri štyroch linkách mi vyšlo o jeden voz viac, inak zvyšok sedel presne.
Však hovorím, že Ti to nevýjde. Od budúceho roka máme v BA len 34 K2S a 1 K2G a Ty potrebuješ do výpravy 32 vozidiel. Ale to by až tak nevadilo, mohol by sa tam prípadne dať aj nejaký duplák, podstatné však je, že to linkové vedenie je nanič pre dôvody, ktoré som uviedol v #115387 .
No musím ti sem dať výpočty toho koľko dvojičiek a koľko kačíc treba
1 (K2) 6 vozidiel
2 (K2) 7 vozidiel
3 (2xT) 31 dvojíc
4 (K2) 19 vozidiel
5 (2xT) 32 dvojíc
Počítal som to presne tak ako keď som rátal potreby počtu vozidiel v súčasnom stave. Okrem štyroch liniek kde som pridal o jedno vozidlo navyše mi všetky vyšli. Počítal som to nasledovne :
Čas jazdy tam+späť a potom vynásobil 1,4. A vyšiel mi čas v minútach potrebný do ďalšieho odchodu z tej istej konečnej.
Neviem, či koniec článku tak zmydlili novinári, alebo to naozaj niekto zo ŽSR zadrel, každopádne opakujem, že ŽSR nemá nič s BID, a nosný oný nie je nutnou podmienkou cestovania na jeden doklad.
http://bratislava.sme.sk/c/4163704/trpim.html
"Prísnejšie pravidlá pre autá nenadchli všetkých poslancov rovnako. Jeden sa sťažoval, že do práce bude musieť cestovať električkou. Bude tým postihnutý. Električka je vraj za trest."
Se chci zeptat, kde bere DPMB nové skelety při modernizacích 14Tr??? Koupil snad dopravní podnik přípravky k výrobě skeletů ze ŠKODY Ostrov??? Díky za odpověď...
Ak nemáš čo robiť a musíš stále vymýšlať nové nezmyselné linkové vedenia, odporúčam Ti radšej zaobstarať si hru Traffic Giant alebo Bahn a tam sa môžeš "vyřádit". ? Blbostí tam máš viacero - napr. nie je toľko K2, aby to pokrylo všetky tie linky, kde ich navrhuješ a duplákov Ti ostane zas nadbytok, Rača (hlavne v úseku Vinohrady - Račko) nebude mať potrebný interval, žiaden priamy spoj Račka s Obchodnou a Kapucínskou, ktorý je veľmi dôležitý, taktiež chýba potrebné spojenie Kapucínskej a Špitálskej (nie je možné ani s prestupom!) atď. Ale hlavne - systém 1 linka na jednu riadiálu he úplne zlý, ak Ti na radiálach premávajú diametrálne linky. Lebo ak sa napr. stane nejaká vážnejšia nehoda v Karlovke, tak pri Tvojom návrhu bude dosť významne narušená premávka električiek aj v Rači a Ružinove, čiže celý systém skolabuje. Pre Bratislavu je optimálny systém 2 linky/radiála.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
geodeath