Ak nemáš čo robiť a musíš stále vymýšlať nové nezmyselné linkové vedenia, odporúčam Ti radšej zaobstarať si hru Traffic Giant alebo Bahn a tam sa môžeš "vyřádit". ? Blbostí tam máš viacero - napr. nie je toľko K2, aby to pokrylo všetky tie linky, kde ich navrhuješ a duplákov Ti ostane zas nadbytok, Rača (hlavne v úseku Vinohrady - Račko) nebude mať potrebný interval, žiaden priamy spoj Račka s Obchodnou a Kapucínskou, ktorý je veľmi dôležitý, taktiež chýba potrebné spojenie Kapucínskej a Špitálskej (nie je možné ani s prestupom!) atď. Ale hlavne - systém 1 linka na jednu riadiálu he úplne zlý, ak Ti na radiálach premávajú diametrálne linky. Lebo ak sa napr. stane nejaká vážnejšia nehoda v Karlovke, tak pri Tvojom návrhu bude dosť významne narušená premávka električiek aj v Rači a Ružinove, čiže celý systém skolabuje. Pre Bratislavu je optimálny systém 2 linky/radiála.
A myslíš, že dodržiavanie tejto vyhlášky bude niekto niekedy kontrolovať? Za optimálne považujem to, čo tu niekto navrhoval, že si vodič bude môcť prepnúť, či mú to má pípať a svietiť alebo len svietiť.
? supernávrh? Neber toho smajla tak, že by som sa vysmieval Majovmu návrhu, čo nemôžem nakoľko som ho nevidel no ako sa dá naozaj posúdiť či je super keď ho nikto nevidel? Mne je to tak u prdele či mi ho dakto opajcuje alebo nie. Kľudne ho sem šmarím aj teraz nech teda posúdiš či by to tak šlo
interval 8//15
1 (K2) Hlavná stanica - Nám. SNP - Nám. Ľ. Štúra
2 (K2) ŽST Nové Mesto - Vazovova - Hlavná stanica
interval 4//7,5
3 (2xT) Dúbravka - tunel - Vazovova - Ružinov
4 (K2) Zlaté piesky - Špitálska - Nám. Ľ Štúra
5 (2xT) Rača - Americké nám. - Jesenského - Karlova Ves
vychádzalal som z informácií z tlače, ale ak si myslíš, že je to blbosť... uvidíme, nechám sa prekvapiť
Zmeny taríf zvýšia cestovné v bratislavskej doprave (18.9.2008, 9:40)
Dopravný podnik chce upraviť ceny najmä v predplatných cestovných lístkoch. Navrhuje napríklad zrušenie prvého pásma, aby celosieťový ročný lístok stál 6800 korún. V praxi by to znamenalo, že cestujúci, ktorí doteraz cestovali v prvom pásme (tých je dnes 42 percent), by si museli priplatiť ročne 800 korún, zo súčasných 6000 korún na 6800 Sk. Ten, kto bude naďalej využívať celosieťový predplatný lístok, zaplatí 6800 Sk - o 400 Sk menej ako doteraz. Jedným z dôvodov zrušenia tarifných pásem je aj to, že spoločnosť eviduje množstvo sťažností od občanov, ktorí dostali pokuty za to, že cestovali v inom pásme, čo si vraj počas jazdy neuvedomili.
Dopravca tvrdí, že nevylučuje zmeny v systéme a filozofii predplatných lístkov. Existujú úvahy o možnom zrušení tarifných pásem. Často sa hovorí aj o mestskej karte, ktorá by plnila aj istú funkciu predplatného. Systém využívania mestskej karty v MHD je zatiaľ predmetom rokovaní medzi mestom a dopravcom.
"Návesť "Zastav" znamená, že cestujúci vo vlaku (v dráhovom vozidle) chce vystúpiť na
nasledujúcej zastávke "Na znamenie"; návesť "Zastav" sa
dáva jedným zvukovým signálom vnútorného dorozumievacieho
zariadenia vlaku (dráhového vozidla) (.)." Bod 6 a 6.2 druhej časti prílohy 6 Vyhlášky, ktorou sa vydáva dopravný poriadok dráh.
Keby bolo talčítko jednotné bez problémoov by mohli byť všetky zastávky MHD na znamenie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
geodeath