Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #115385:
Vidno, že Ti to už veľmo nemyslí, keďže podľa Teba (napísal si to na košickom fóre) prevádzkuje MHD v Košiciach DP Banská Bystrica. ? ?
Reakcia na: geodeath #115383:
Ak nemáš čo robiť a musíš stále vymýšlať nové nezmyselné linkové vedenia, odporúčam Ti radšej zaobstarať si hru Traffic Giant alebo Bahn a tam sa môžeš "vyřádit". ? Blbostí tam máš viacero - napr. nie je toľko K2, aby to pokrylo všetky tie linky, kde ich navrhuješ a duplákov Ti ostane zas nadbytok, Rača (hlavne v úseku Vinohrady - Račko) nebude mať potrebný interval, žiaden priamy spoj Račka s Obchodnou a Kapucínskou, ktorý je veľmi dôležitý, taktiež chýba potrebné spojenie Kapucínskej a Špitálskej (nie je možné ani s prestupom!) atď. Ale hlavne - systém 1 linka na jednu riadiálu he úplne zlý, ak Ti na radiálach premávajú diametrálne linky. Lebo ak sa napr. stane nejaká vážnejšia nehoda v Karlovke, tak pri Tvojom návrhu bude dosť významne narušená premávka električiek aj v Rači a Ružinove, čiže celý systém skolabuje. Pre Bratislavu je optimálny systém 2 linky/radiála.
Reakcia na: 810zssk #115385:
Teda nevyjadrim 😃
Reakcia na: geodeath #115383:

"Mne je to tak u prdele či mi ho dakto opajcuje alebo nie" - na to som narazal svojim mierne ironickym prispevkom.

K navrhu sa zatial nevratim, uz ma taha do spanku tak nechcem moc rozmyslat ?
Reakcia na: AAA #115370:
A myslíš, že dodržiavanie tejto vyhlášky bude niekto niekedy kontrolovať? Za optimálne považujem to, čo tu niekto navrhoval, že si vodič bude môcť prepnúť, či mú to má pípať a svietiť alebo len svietiť.
Reakcia na: 810zssk #115382:
? supernávrh? Neber toho smajla tak, že by som sa vysmieval Majovmu návrhu, čo nemôžem nakoľko som ho nevidel no ako sa dá naozaj posúdiť či je super keď ho nikto nevidel? Mne je to tak u prdele či mi ho dakto opajcuje alebo nie. Kľudne ho sem šmarím aj teraz nech teda posúdiš či by to tak šlo
interval 8//15
1 (K2) Hlavná stanica - Nám. SNP - Nám. Ľ. Štúra
2 (K2) ŽST Nové Mesto - Vazovova - Hlavná stanica
interval 4//7,5
3 (2xT) Dúbravka - tunel - Vazovova - Ružinov
4 (K2) Zlaté piesky - Špitálska - Nám. Ľ Štúra
5 (2xT) Rača - Americké nám. - Jesenského - Karlova Ves
Reakcia na: geodeath #115381:
To tu bolo uz 100x a nikto nic lepsie nevymyslel. Ak neratame Majov supernavrh, ktory vsak nechce prezentovat, lebo by mu ho niekto ukradol.
Reakcia na: 810zssk #115380:
Čo by sa stalo keby sa začala diskusia o vedení električkových liniek? Nejaké návrhy na zmeny a pod.
Reakcia na: hoppusmark01 #115378:
To mi nejak uslo / zabudol som 🙂 Sorry, ale snad ani jednemu z nas nejde o to aby to bolo "jeho", ale o to dat navrh na lepsiu MHD 🙂
Reakcia na: AAA #115374:
A po nasadení vajec nastal úbytok cestujúcich?
Reakcia na: 810zssk #115350:
Hlavne ze predlzenie 91 (alebo 191?) na Hlavnu stanicu som tu uz navrhoval ja minule.. Akurat nie cez Nivy ale cez Euroveu..
Reakcia na: slovero #115375:
Navrhovane to bolo, ale zamietlo sa to.
Reakcia na: 810zssk #115335:

vychádzalal som z informácií z tlače, ale ak si myslíš, že je to blbosť... uvidíme, nechám sa prekvapiť

Zmeny taríf zvýšia cestovné v bratislavskej doprave (18.9.2008, 9:40)

Dopravný podnik chce upraviť ceny najmä v predplatných cestovných lístkoch. Navrhuje napríklad zrušenie prvého pásma, aby celosieťový ročný lístok stál 6800 korún. V praxi by to znamenalo, že cestujúci, ktorí doteraz cestovali v prvom pásme (tých je dnes 42 percent), by si museli priplatiť ročne 800 korún, zo súčasných 6000 korún na 6800 Sk. Ten, kto bude naďalej využívať celosieťový predplatný lístok, zaplatí 6800 Sk - o 400 Sk menej ako doteraz. Jedným z dôvodov zrušenia tarifných pásem je aj to, že spoločnosť eviduje množstvo sťažností od občanov, ktorí dostali pokuty za to, že cestovali v inom pásme, čo si vraj počas jazdy neuvedomili.


Dopravca tvrdí, že nevylučuje zmeny v systéme a filozofii predplatných lístkov. Existujú úvahy o možnom zrušení tarifných pásem. Často sa hovorí aj o mestskej karte, ktorá by plnila aj istú funkciu predplatného. Systém využívania mestskej karty v MHD je zatiaľ predmetom rokovaní medzi mestom a dopravcom.
Reakcia na: 810zssk #115350:
Pomohlo, ale som proti predĺženiu na stanicu, lebo potom by 210 mala s tou linkou 100% súbeh.
Reakcia na: Ike #115323:
Na 37 sa 12 metrový voz cez týždeň uživil až pokým tam nedali kindervajcia.
Reakcia na: AAA #115371:
Kto povedal ze rodicov nemozem zbalit so sebou? 🙂 Uz som inicioval planovanie 🙂
Reakcia na: 810zssk #115313:
Nedá mi nepodpichnúť. To akože si zbalíš veci a rodičom zamávaš Adios? ?
Reakcia na: Majo #115310:
"Návesť "Zastav" znamená, že cestujúci vo vlaku (v dráhovom vozidle) chce vystúpiť na
nasledujúcej zastávke "Na znamenie"; návesť "Zastav" sa
dáva jedným zvukovým signálom vnútorného dorozumievacieho
zariadenia vlaku (dráhového vozidla) (.)." Bod 6 a 6.2 druhej časti prílohy 6 Vyhlášky, ktorou sa vydáva dopravný poriadok dráh.
Reakcia na: Emo #115308:
Keby bolo talčítko jednotné bez problémoov by mohli byť všetky zastávky MHD na znamenie.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.