4 (zastávky) x 8 (kolečiek) x 5 (dní v týždni) x 48 (týždňov) x "X" (rokov) x ožralí zfetovaní tupci (ktorých veľactená po kultúrnom cestovaní bažiaca verejnosť zásadne nevidí - na čo aj, veď máme vodiča, ktorí sa nesmie brániť, na toho zvalme všetko zlo sveta), ktorých jediným zmyslom života je provokovať ako napr. včera večer v 12ke... celkom fest záber vzhľadom k tomu, že máš (hoci nik z vášnivých kritikov to nechce vidieť) starosť o vozidlo a okolitú premávku (ktorú možno po väčšinu dňa označiť kadejakými slovami, len nie slušnými)...
úroveň vodičov (všeobecne, extrémy samozrejme sú) zodpovedá úrovni cestujúcich ( miestami by som povedal, že je aj vyššia). asi tak.... ?
PS: nie je nevyhnutné, aby ktokoľvek reagoval. vodiči svoje vedia, ostatní (požadujúci kultúrne správanie vodičov tým viac, čím nekultúrnejšia je celá krajina, BA obzvlášť) čím menej vedia, tým vehementnejšie obviňujú vodičov zo všetkého zla (najmä svetových vojen, globálneho oteplovania, finančnej krízy a islamského terorizmu..) už svoju pesničku odohrali toľkokrát, že ju všetci poznáme naspamäť...
Ja tam vidím problém práve v SORoch na 30 a 37. Hlavne na 37 to je vrchol "odbornosti" DP. Preberáme tu síce dookola jednu tému ale ukáž mi DP, ktorý je tak blbý (okrem Slovenských) na západe (keď je DP tak trendový po západe čo sa týka nového loga, uniforiem a blbej novej tarify a najmä nočnej tarify), že kupuje to čo najmenej potrebuje (nehorovím, že SORy nebolo treba ale obnova 12M vozov sa nerobí 9,5M).
Spomenul som len tie najväčšie tak pardon. Ike to napísal trefne, aby si si porovnal počet ľudí. A keby som tam napísal aj teda Devín, Záhorskú, Lamač, Vajnory, Vlčie hrdlo a dolnú časť Podunajských Biskupíc. A opakujem dôrazne, že od počtu busov sa odvíja aj kvalita náhradnej dopravy za električky,príp. trolejbusy. Čiže ak by bolo dosť klbákov nemuseli by všetky rekonštrukcie robiť v lete a tiež by sa nestávalo, že by náhradnú dopravu museli robiť zájazdy BA, alebo nedošiel by namiesto K2 bus KarosaB732/Ik415. Uznaj, že dôvody čo som napísal nehrajú len pre dané MČ odkázané na autobusy ale tie obsluhované elinami a trolejbusmi.
solaris - 2 typy modrých, jedny s nápisom "dvere", druhé malé štvorčeky tuším s piktogramom vozíka, červené s nápisom "stop". a ktoré a koľkokrát napr. treba stlačiť pri výstupe s kočíkom
Mily zlaty harant. Ty si uvedom, ze su to MC odkazane na autobusy. A okrem toho od poctu autobusov zavisi aj kvalitna nahradna doprava ked sa nieco stane na elektrickovej trati.
No veď aj to pípanie majú na mnohých vozoch poodpájané. A potom sa stane to, čo kamošovi na nočáku (myslím ako cestujúcemu), že bol v IK 435 pri 4. dverách, voz mal odpojené pípanie a kontrolka sa vypálila, teda nesvietila, teda vodič kamoša previezol o zastávku ďalej...ani nevedel ako, lebo to bol NZV (401, ešte za starého systému, nie Riško1 :-D) a robil prvé kolo na nočáku...
A kto povedal ze to musi pipat? Uplne postacuje vizualne znamenie.
Btw.: keby sa velmi velmi chcelo tak sa urcite dalo nastavit aby to pipalo len pred zastavkou na znamenie a inak by sa len rozsvietila kontrolka dopytu. Len by sa to muselo napojit na PP.
NO nechcem ti nic hovorit ale pri karose to pouzivaju podaktory cestujuci na otvaranie dveri a mas to na strope
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sati