Veľmi často vídavam zamestnancov ZSSK v uniforme aj s "plnou poľnou" cestovať v autobuse MHD. A nemám pocit, že by to im alebo ostatným cestujúcim nejako prekážalo.
trošku OT, ale http://www.bratislavskenoviny.sk/101547/samosprava/karloveski-poslanci-v-utorok-o-nakupe-aut
keďže je to volebný obvod napr. pána xyZ a "Hĺbkové šetrenie totiž preukázalo, že podmienky súťaže nesplnil ani víťaz tendra", tešíme sa na vyhodnotenie tendra na 240 kĺbov... mimochodom, vo vestníku VO stále ešte nie je ani vyhodnotenie leasing tendra "Podmienky na otváranie obálok s ponukami - Dátum: 12. 9. 2008. Čas: 11.00 h."
možno aj na vestu dostanú odznačiky s logom dpb a zahradkarovým podpisom
alebo možno práve preto "Modrá rovnošata pozostáva z nohavíc" a nie iba zo "vzdušnej košele, teplej vesty a nepremokavej bundy", takže keď nemáš nohavice, nebudeš vodič-originál ?
Neviem ako je to u vás, ale napr. NSK to napr. s TTSK riešia tak, že km nerozpočítavajú, ale linku si plne hradí ten kraj, ktorý ju "vysiela".
Re #114894 S499.1023: Myslím, že teraz degraduješ väčšinu iných slovenských dopravcov. Aj na Slovensku sú uniformy úplným štandardom.
Na túto tému som sa viackrát bavil s niektorými našimi (nitrianskymi) vodičmi a tí sa ihneď vážne ohradzovali voči čo i len pokusu redukovať alebo nebodaj rušiť nosenie uniforiem v MHD. Jeden mi napr. doslova povedal, že je proti tomu, aby si v práci dral vlastné oblečenie a proti rušeniu uniforiem by ostro protestoval.
vďaka za prvé vysvetlenie, ktoré má logiku... pravda je, že pri tých pár prípadoch, keď som vzadu bol, pochopili aj bez uniformy. ale ako vravím, logiku to má ?
Skôr by som povedal, že si nejaké zásadné absencie v škole mal ty. KDE sa tam píše o ceste do práce a z práce?
Súhlasím s Ámosom - vodič má mať rovnošatu a punktum. Všade v civilizácii to tak funguje a ja neviem, prečo by malo Slovensko smerovať na Balkón...
Tam sa niekde píše o ceste do práce? Tam sa píše o vodičovi v práci a ja s tým plne súhlasím. Vodič má napríklad určité kompetencie, pri mimoriadnom zastavení na trati zastavuje vozidlá, organizuje výstup cestujúcich atď. a v momente, keď opustí svoje miesto "tam úplne vpredu", tak je neidentifikovateľný.
Tak isto ako som minule hovoril bratislavským dispečerom - keby prišiel v Prahe za vodičom, kde ich je o pár viac an epozná každý každého ,tak sa s ním vodič nebude ani baviť, keď nebude mať uniformu, služobné číslo a hodnostné označenie.
Tým podľa mňa myslel, že keď počas služby dojdeš zasahovať do zadného vozňa T3 medzi vlkov, tak aby si nemysleli že kto im má čo hovoriť, ale aby vedeli že Ťa majú poslúchnuť, lebo si vodič ☺ ?
PRE SÚDRUHA POLITRUKA, ktorý zjavne vo VUML-i nestihol prebrať všetky písmenká...: „Rovnošata je reprezentantom dopravného podniku. Zároveň je dôležité, aby bol vodič na prvý pohľad odlíšený od ostatných cestujúcich,“ dodal Kavecký.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
2xT3SUCS