Akej električke? K2 alebo T3? v Kačke kde máš dva rady sedadiel, chodbička, rad sedadiel sa určite nepostavia viac ako traja vedľa seba. V T3 alebo T6A5 to neni problém, tie sú priestrannejšie.
Mam par otazok:
- Ktore materialy Ballek vymysla nanovo? Som bol v tom ze Ballek je politicky dosadena osoba co len bude brat plat a akoze tomu sefovat.. Celkom ma sokuje ze sa to toho montuje.
- Aky spor je medzi dopravcami BID (ci to su uz tie trzby?) a aky medzi VUC a mestom?
- DPB a ZSSK su vazne pruser, skoda ze sa to tak otocilo, ked je kazdy proti tazko sa to zavedie. Avsak cisto teoreticky keby DPB a ZSSK boli za, moze si kraj ako objednavatel dopravy stanovit podmienku ze Slovak Lines sa proste musi zapojit do BID?
- Co na poslednych schvalenych podmienkach odsuva BID? Ja na nich nic take nevidim...
Ak odpovede na toto nemozu byt verejne publikovane, budem rad ak mi napises na mail, samozrejme, mas moj verejny prislub ze to nebudem sirit dalej.
Tak nemôže povedať že "áno, máte pravdu, BID sa stále odsúva. Politici stále niečo vymýšľali, Klučka bol politicky pre nás neprijateľný, tak sme ho museli nahradiť nám blízkou osobou (Ballek), ktorý prehodnocuje všetko po Klučkovi a často vymýšľa vlastné, nové materiály... ale aj tak poslanci sporné veci neschvália a najväčší spor je momentálne medzi všetkými tromi dopravcami a taký "menší" (čo sa týka BID) medzi VUC a mestom... Všetci traja dopravcovia sa totiž boja prepadu tržieb: v pracovnej skupine pre BID boli zástupcovia ZSSK "pro-Bid" nahradení "anti-BID", Slovak-lines je stále proti a DPB, ktorý ako prvý pochopil situáciu a začal brať BID ako hotovú vec vidiac, že zvyšní dvaja predpovedajú brutálny prepad tržieb, aj on sa vrátil od prevažne kladného k prevažne zápornému stanovisku... Takže hoci sa všetci tvária že to už už bude, dopravcovia skutkami dokazujú opak a posledne schválené podmienky, ktoré sú zásterkou na ich obavy, odsúvajú spustenie BID na uvedené obdobie. Ostatné navrhované riešenia ponúknuté od BID odmietajú..."
my sme si to v praci skusali s kolegami pred nejakym casom. Minule som si ale nahodou vsimol cestou v elektricke, ze stojime v ulicke asi v 4 rade alebo 5? + pripocitaj ludi co sa tlacia na schodoch a na dverach
U nás sa síce uvažuje s počtom 8osôb na m2. Ale v praxi by som chcel vedieť ako natlačíš tak 8 ľudí. Urobil som si doma z nití štvorec 1x1m a postavil som sa do neho. Poviem ti, že normálka pri akom takom odstupe stojacich to je 4 až 5 osôb, možno 6. 7 až 8 sú ozaj kraviny. To by tí cestujúci museli byť na streche.
P.S.: Vie si vôbec niekto z prevádzkovateľov MHD predstaviť, koľko je 1x1 meter? A ako do toho priestoru natrepú viac ako 6 ľudí? Schválne kto si myslí, že trepem kraviny, tak si ten pokus urobte doma sami.
Aká naivita zo strany DP ? myslím, že keby sa tam skúsili narvať tí to čo vyrábajú a kupujú, odviezli by sa v tom aspoň 20minút, tak by šli dole s tou kapacitou. Jedna vec je čo udáva výrobca a DP. Inak sranda, že ten istý výrobca čo vyrobil K2 udáva pre Brno 157 osôb a u nás 216. Neni to tak, že výrobca udá také číslo, aké si DP požiada na základe počtu osôb na m2?
To som aj ja zvedavý, snáď aj na prepaid to bude...
Každopádne, podľa mňa mali dať najskôr prednosť starostlivosti o pravidelných zákazníkov. Myslím tým tú sľubovanú možnosť kupovania PCL cez internet...
"Nebolo by dobré projekt uponáhľať vzhľadom na jeho rozsah. Dôležité je pripraviť ho tak, aby bol prijateľný a funkčný pre všetky zainteresované strany – cestujúcich, dopravcov, ako aj objednávateľov dopravy. Predpokladáme, že Bratislavská integrovaná doprava bude spustená začiatkom roka 2010".
Dovolím si praktickú skúsenosť z Prahy, dobre? Lístok si objednám, keď sa autobus objaví. Potom idem 1 - 1,5 minúty bez lístka ale ešte som s tým problém nemal.
hm a co sa stane ked si kupim listok na bus s 20minutovym intervalom dve minuty pred prichodom a on nepride
listok "cviknuty" ale autobus nikde
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA