Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: geodeath #114814:
Ak by výrobné plány boli tak sa dá vyrobiť kópia, ale asi len karosérie a elektrická výzbroj asi nie. Ale samozrejme kto by na to dal peniaze? ?
Reakcia na: Ike #114811:
Tie výrobné parametre, plány alebo čo to je sú ešte na svete? Dá sa požiadať o výrobu vozidla za účelom historického exponátu? Ma to napadlo, že keď autá sa tak dajú vyrobiť na zakázku v počte pár kusov, či by to nešlo aj u väčších vozidiel...
Keď ste tak začali o trolejbusoch, tak si začal pozerať katalóg a našiel som toto...

http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2f2c24293a2f36eff2212c24293a2f36ef1f&id=589

"Zrážka s rušňom na železničnom priecestí na Bosákovej ulici, trolejbus bol na linke 16 (11.6.1957)."

Pokiaľ viem tak Bosákova ulica je v Petržalke. Vtedy taká ulica bola kde?
Reakcia na: Ike #114811:
Joj, ten keby sa zachoval, to by bolo super 🙂
Reakcia na: 810zssk #114810:
alebo Daimler-Stollom ? ? ?
Buduci rok oslavime 100 rokov od zaciatku premavky "elektrickej automobilovej linky do Vydrickej doliny", teda predchodcu dnesnych trolejbusov. Zaujimalo by ma ci sa planuju nejake oslavy? Bolo by super keby sme sa pri tej prilezitosti mohli opat odviest Sanosom 🙂
Reakcia na: 2xT3SUCS #114797:

Jedná se o zkoušku nakolejování hasičským z. sborem. Nejedná se o nehodu.
Reakcia na: luky133 #114805:
ved reklama je v kazdom vozidle, az prilis
Reakcia na: Martin Fundárek #114610:
...toto by the way považujem za dosť nespravodlivé. Ak som fyzicky slabší od nejakej hlavohrude, tak podľa mňa adekvátna obrana proti jeho pästiam je moja búchačka alebo mačeta.
Reakcia na: Ike #114804:
No hej to je potom dosť neobjektívne... Objektívne prepraví potom možno ani nie polku z toho čísla... 🙂
Reakcia na: JamaVOku #114803:
Ale aj tak... Oni rátajú len vozidlá kde je reklama potom tam kde nie je tak prepraví aj 2 mil ľudí?
Reakcia na: luky133 #114802:
nastupis do linky A, si ratany ako c.1, prestupis do linky B, si ratany ako c.2, ides domov linkou B. si ratany ako c.3, prestupis na linku A a si ratany ako c.4

a takto spracuj vsetkych 60% z 500 000 cestujucich s MHD a zistis ako dosli k cislu
Reakcia na: luky133 #114802:
cesta do roboty/z roboty...tam a späť,,,atď.
Mňa zaujalo čo má recar na svojej stránke, že denne prepravíme 1,15 mil ľudí... Bratislava ma 500 000 ľudí keď sa k tomu vezmú turisti a študujúci pracujúci je to možno 700 000 a ako prepraví DPB denne toľko ľudí? Veď aj kebyže denne 500 000 ľudí dva krát chodí MHD to tak nie je... Teda ak tomu bral aj KE tak vtedy by to možno bolo ono, ale aj tak sa mi to nezdá, že KE a BA tolko prepravia....
Reakcia na: 810zssk #114800:
Tak sme sa zle pochopili. Ja som mal na mysli redukciu počtu liniek, nie však spojov = teda ani kapacitu by som neznižoval. Pardon teda no nabudúce upresňuj presne na čo mieriš.
Reakcia na: geodeath #114796:
Je tam slovo spoj? Bavili sme sa o linkach.
Reakcia na: AAA #114793:
Neuvadza sa to tam, ale asi ano.
Reakcia na: AAA #114793:
Veď RECAR mal taký cenník... ?
Reakcia na: 810zssk #114792:
toto si napísal Soliderovi !!!

Re #114759 Solider: Na zaklade toho co tu death dog prezentoval uz minule je jasne ze mu ide o redukciu na KV radiale.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.