Reakcia na: geodeath #114374:
A vo zvyšku dňa by tie súpravy robili čo?Povedzme si to takto a to na tvrdo. Trať cez Rajku do Hegyeshalomu je vhodná pre nákladnú dopravu. Pre osobnú dopravu je v súčasnosti zbytočná a ešte dlho bude. Tak isto sú v réžii ŽSR (absurdná výška poplatkov za DC) a ZSSK (dementné uvažovanie typu zrušíme na každej trati jeden vlak, ušetríme) pod akobyvelením hejslovenského riaditeľa, ministra Srandovného a pod bičom samotného Veľkého Červeného Hranola, zbytočné všetky trate, kde prejdú 3-4 páry šukafónov za deň.
Do Rajky patrí malý autobus a nie vlaky na stanici za dedinou.
A jediným správnym spôsobom financovania je ten, že sa zídu predstavitelia Bratislavskej župy a Hegyeshalomskej megye a dohodnú sa na rozkľúčovaní dotácie medzi sebou.
S499.1023
Ja som okrem vyššieho výkonu 15Tr vždy využíval aj to, že kĺbák má výhodnejšie umiestnené zberače a môže ísť ďalej od vedenia, čo umožňuje aj vyššiu rýchlosť v oblúkoch.
Nebude tá pomalosť kĺbákov daná tým, že vodičom nikto nepovedal, ako sa s nimi má a môže jazdiť?
Fenomén kývania vleku s následným vzpadnutím zberačov som pozoroval len u niektorých Sanosov, nikdy nie u 15Tr.