"Tie do Petržky vídavam ako kedy, no stačila by jedna súprava Simens, načo dve?"
A ty si naozaj myslíš, že tie vlaky premávajú pre len slovákov!?
Tie vlaky obsluhujú hlavne Gramat Neusiedl, Bruck a/d Leitha, Parndorf Ort s prípojom na Eisenstadt a Neusiedl am See + do všetkých obcí na tej trati, ďalej Parndorf, Neudorf, Gattendorf, Pama, Kittsee.
aby ma niekto nechytal za slovo, tak aj v Petrzalke je maly kusok trate na slovenskom uzemi, ale ide o to, ze celu prevadzku az po Petrzalku robi OBB..
nastastie je Petrzalka tarifny bod ÖBB, takze tam s tym ZSSK nic nema a vdaka tomu je to spojenie na urovni.. Cez hlavnu stanicu je to uz horsie. Cast trate je na slovenskom uzemi a vlaky v smere z Bratislavy pravidelne meskavaju.. a na to sa aj rakuski sprievodcovia casto stazuju, ze vlaky meskaju, a nikto im nic zo slovenskej strany neoznamil..
Myslím, že pri bratislavských nezmyselných požiadavkách na preferenciu (buďme konkrétny a povedzme že pochádzajú z dielne DPB) by to aj Hájek veľmi rýchlo vzdal.
Re #114370 geodeath: Pozor, prvý rok (a tušim až dva) po otvorení trate cez Kittsee jazdili z Petržalky do Viedne až 3 plesnivé rýchliky v réžii ZSSK. A cez Marchegg bol priamy vlak tuším len jeden.
Oka, ja tu ani som nehodil konkrétne počty. Ale ak chceš kľudne aká je moja predstava. Ráno dva, až tri spoje tak aby došli na ŽST Petržalka o 5:30,6:30 a 7:15. Potom ďaľší spoj z Rajky by mohol ísť o 14, 17 a 20 až. Naspäť by to boli s odchodom o 5:45, 6:45 a poobede o 15:30, 17:30 a 20:30. Cez víkendy by stačilo spraviť spoje o 7:00, 13:30 a 20:00, čiže interval 6,5h. Neber ma ale za slovo, že som na slovo zvaný odborník na vyťaženosť tých spojov. Spoje som navrhol, cca tak aby boli 2 až 3 tri ráno a rovnaký počet poobede. Cez víkendy som sa to snažil rozložiť.
áno, som pyšný, že som sa na tom mohol podieľať a mám tam aj na tom svoj podiel... ale - komu česť, tomu česť... a takému výnimočnému dopravnému inžinierovi ako je p. Hájek patrí uznanie, pretože bez neho by sme to nedokázali... svoje "umenie" čarovania s preferenciou MHD predvádza ja v Brne či Ostrave....
V princípe máš pravdu. Ja vlakmi cez Marchegg cestujem pravidelne takmer každý deň, a väčšina spojov je obsadená do posledného miesta, zväčša v špičkách a cez víkend. Samozrejme do tej Rajky by kľudne stačil šukafón. Btw do BA mali pôvodne jazdiť Maďarské súpravy...
Tie do Petržky vídavam ako kedy, no stačila by jedna súprava Simens, načo dve? A čo sa týka vlakov cez Marchegg, tak nemám prehľad. V žiadnom prípade, však tie vlak neodsudzujem. Skôr si myslím, že je to zásluha Rakúšanov, ktorí majú o to spojenie záujem, tak ako aj naši s tým rozdielom, že Rakúšania na to majú aj vlaky (na úrovni !) aj podstatne viac vôle. Keby to ostalo na ZSSK, tak by sme doteraz o spojeni s Viedňou diskutovali v téme Viedenská električka...
No ja si to vsimam v poslednej dobe asi pri kazdej jazde elektrickou ze bud je linka prazdna, alebo je na nej este pozostatok Sluzobnej jazdy (pricom ciel je uz normalny), tak neviem.. ale dnes som videl jednu kde to bolo dobre
neviem z akeho dovodu ale 15Tr sa ide priam rozpadnut pri ceste dole z Kramarov na Patronku... cesta je tam nerovna, a keby isiel ten trolejbus trochu rychlejsie, tak by som sa vazne bal ze chyti ten zadny vlek nejak spodkom cestu (mimochodom co sa stalo prave 15Tr na zahradnickej - zadny vlek chytil nerovnost resp. kanal na ceste pretoze sa poriadne rozhupal)... naopak 14Tr si tam ide dolu vcelku bez nejakych velkych otrasov a straty rovnovahy... pri tej ceste dole teda naozaj naramne zalezi na vykone motorov ?
na rychlost maju vplyv aj ine faktory ako vykon motorov a hmotnost vozidla ? a prave tieto faktory sposobuju ze klbovy 15Tr je pomalsi (v beznej premavke, nie na zavodnom okruhu alebo podobne) ako 14Tr... isteze ked niekto pouzije zakladne vzorce pre vztah vykonu, hmotnosti a zrychlenia, tak by mohol dojst k nespravnemu zaveru mimo realitu...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark01