Dokumentáciu vytyčovacích a porealizačných meraní by mal mať k dispozícii investor, ak tam nejaké geodetické práce prebehli. No tá sa dá upraviť tak, aby všetko sedelo.
Zaujímavejšie by bolo zohnať projekt a overiť, či bola električková trať realizovaná podľa neho. Možno sú v projekte naozaj krivé koľajnice, kvôli stromom, alebo vzdialenosti od komunikácie, alebo sú koľajnice projektované rovno + oblúk a niekto to pri realizácii domrvil.
Myslím, že ak niekto získa projektovú dokumentáciu, vie to jednoducho porovnať s realitou na mieste, ak nebol aj ten projekt dodatočne prerobený na základe skutočnosti, lebo aj to sa stáva.
Čo sa týka pocitu keď vojdem no klbáku a karaťsu plynovej Karosy tak jednoznačne vedie klbák. Tento piatok však som videl ako sa plybový klbák doplazil na 96 do zastávky Romanova a trvalo dlhú chvíľu kým sa ho podarilo dať dokopy. Šofér len bezmocne rozhadzoval rukami.
e #114243 "neviem, mne sa dokonca BA klbaky (konkretne CNG karosy) zdaju luxusnejsie ako kratke CNG karosy..."
- sranda postreh, ale musim sa pripojit ? ja som najradsej ked mi pride dlha plynosa.
Určite je medzi šoférmi niekto kto vie dobre po anglicky a nemecky, tak nech to dakto zoberie pod palec alebo keď sa to tak rozmáha nech to spraví niekto profesionálne aj na grafickej úrovni a nech sú tie inštrukcie vylepené aj na zastávkach MHD.
a nepokusal sa niekto o jeho zaradenie medzi historicke vozidla alebo odkupenie do sukromneho vlastnictva? myslim,ze by to bol vcelku raritny a dost dobry kusok, uz len z hladiska, ze bol nie az tak davno modernizovany a suciastky na tam bus su zatial dostupne,takze nebude to az taka velka investicia na rekonstrukciu. dokaonca si myslim, ze pokial je pojazdny, tak je na par rokov este pokoj od generalky. ☺
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek