Tak potom prichadza do uvahy len zle nastavena chronometraz.Vodici ktori vedia o tomto probleme tak posuvaju zastavky na PP rucne tlacitkom "rucne"aj napriek tomu ze su zastavky na znamenie a pri nich by to malo prehodit samo.Lebo ked nieje zastavka na znamenie a nestojis tam,tak PP oznami "uz měla být zastavka"vtedy ju potvrdis rucne na PP ako som uz pisal vyssie.
Dobre uznávam že už nemá zmysel o tom ďalej polemizovať ale pozrite sa na mapu liniek a musíte uznať že avion stoji na samom okraji 1 pásma a teda pokuta za prekročenie pásma je v tomto prípade naozaj takmer komická
V utorok som isiel z telesnej zo Slavicieho udolia linkou 39 (neviem cislo busu)... cvikol som si polhodinovy listok a zrazu ma asi po 5 minutach napadlo pozriet si, kolko je hodin a kedy som si cvikol listok.
v skutocnosti bolo ccca 16.45 no na oznacovaci bolo 0:09 pozriem na listok a tam 0:04, datum 1.1.2003 a ostatne udaje ako cislo vozu, nastupna zastavka a pod boli vyhviezdickovane.
Problem bol ten, ze o 4 zastavky som prestupoval na linku 28, kde oznacovace fungovali, teda bolo tam cca 17:00.
Pytam sa, ako by sa choval revizor, keby som sa mu preukazal takymto listkom? Dal by sa ten listok zneuzit? ze by som ho nosil v penazenke a vzdy keby nastupil revizor, by som povedal, ze v predchadzajucom voze nefungoval automat?
Listok som uz ako mam vo zvyku po vystupeni z autobusu vyhodil a nemam v umysle nieco zneuzivat, kedze platit sa ma, ale oznacovac som si este pre istotu, keby prisli revizori a neverili mi, odfotil.
to plati iba ak cestuje v opacnom smere, kedze hranice pasiem su medzi zastavkami, cestujuci ma pravo dojazdu do prvej zastavky druheho pasma. pokutu by nedostal, ak by mal elektricenku len na druhe pasmo a cestoval by z ASP do prvej zastavky 1. pasma.
To by ti revízor nemal dať pokutu, ked si bol iba 1. zastávku v 2.pásme.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023