Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Majo #114075:
? ? ? Kĺbové som prehliadol. ? ? ?
Reakcia na: Majo #114076:
a ked nahodou vidite na linke 5 obcas klbak, tak to pravdepodobne isiel vodic vymenit do vozovne voz a uz sa nenasiel duplak
Reakcia na: TeBeCe #114079:
dokonca aj vcera K2S.
Reakcia na: Majo #114076:
napr. 6.10. to bola 7106 (vid JohnyD info). a nie je to jediny krat co ide ako ZV nejaka K2.
Reakcia na: TeBeCe #114073:
Ktory? Dik 🙂
Reakcia na: Valec #114074:
Keby bol čo i len jeden zo staničných záložniakov klobásový, tak by sa tam ten druhý už nezmestil...
Reakcia na: TeBeCe #114073:
Existuje? Tak to by ma zaujímalo, kde, nakoľko komisárecký aj krasňanský sú už, pokiaľ viem, dupláky...
Reakcia na: Valec #114074:
Odkedy sú staničné záložaký kĺbové???
Reakcia na: 810zssk #114072:
A tie 2 vozy na Hlavnej stanici si si nikdy nevšimol? ?
Reakcia na: 810zssk #114072:
existoval a existuje.
Otazka pre pamatnikov 😃 Existoval niekedy v minulosti klbovy elektrickovy zalozak?
Reakcia na: bwd #114067:
Ako som ti už raz napísal #114022), majú ju. Pozrel si sa teda zle.
Reakcia na: aquila #114063:

1) Hej, ale v Bratislave na rozdiel od Viedne jazdia aj dvojičky.
2) Samozrejme, že má väčšiu kapacitu krátky ULF než K2 ale nie než K3. Ale na papieri, pretože ULF nemá schody, ktoré sa nepočítajú do obsaditeľnosti ale prakticky sa na nich stáť môže ? . V praxi to bude tak narovnako ULF je dlhší ale užší a viac miesta zaberú harmoniky). A tak isto je to s K3. Pretože bez ohľadu na kriedové papiere, vozidlo dlhé 24 m a široké 2,3 m nemôže mať väčšiu praktickú kapacitu ako vozidlo dlhé 30 m a široké 2,5 m ? .
3) Bohužiaľ sa to nedá porovnať, keˇ%dže Ukrajinci kupujú K3 s nehnanými podvozkami pod kĺbmi, takže PRAS môže BA zase pene oxxbať. Ale dalo by sa spraviť porovnanie ceny K3 a VarioLF3.
Reakcia na: Ámos #114062:
A prečo ty si hneď ppremúdrelý a nespýtaš sa najprv?
Reakcia na: Mikimaus #114060:
Tak tak. Frajerka a spol. skoro umreli od smiechu ale mne do smiechu nebolo 🙂.
Reakcia na: aquila #114065:
Kým certifikované? Mahú homologizačnú značku od príslušnej štátnej skúšobne pre použitie ako závesné madlo vo vozidlách verejnej dopravy? Ja osobne som tam žiadnu značku nevidel. Pritom musí byť každá vyslovene hlúposť použitá v motorovom vozidle označená. Toto je navyše bezpečnostný prvok!
Reakcia na: aquila #114065:
ktovie kolko kilove zatazenie vznikne pri prudkom brzdeni alebo prudko vybratej zakrute. Aj s tym ratali ingenieri?
Reakcia na: Ike #114059:
skusim to niekde vyhrabat, ale tieto plexi reklamy su certifikovane do vahy max 120kg ..
Reakcia na: aquila #114063:
8ks nových K2S stálo 111.645.000,- Sk co je 13.955.625,-Sk za kus.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.