Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #113447:
No tak trať na Hlavnú stanicu je otrasná. Spomínam si na jednu z mojich prvých jázd ešte 1 zo Šafka na stanicu a úplne som bol vydesený. Inak neviem či nejaká fotka zachytáva aj to v akej úrovni je poklop kanála na Americkom námestí medzi koľajami električkovej trate. Odporúčam pozrieť, robí to určite 15 až 20cm a k tomu ten kanál je šikmu, ja už nechápem čo sa tu vlastne deje, ako môže dakto nechať tú trať v takom stave. Keď tam naprší, tak to vyzerá ako keby boli povodne, skrátka normálne nevidno koľaje na Americkom.
Reakcia na: hoppusmark01 #113456:

Re #113455 stevo:

- ? , takisto máme asi aj najrizikovejšiu MHDčku v únii...
Reakcia na: stevo #113455:
Dalsia vizitka nasho magistratu..
Reakcia na: hoppusmark01 #113453:
to "vysunutie zastavky MHD" (neviem presny nazov v slovencine, mozno ani neexistuje) vyzera asi tak, ze namiesto zastavkovej niky (z ktorej ked autobus vychadza, musi cakat, kym mu daju auta prednost-a to je ta nevyhoda) sa nika zrusi, a na mieste niky sa urobi zastavka, a namiesto praveho jazdneho pruhu sa urobi autobusova zastavka. Cize autobus pri vychadzani zo zastavky pokracuje rovno, a nemusi cakat kym mu da niekto prednost. To je najnovsi trend v preferencii MHD.
Co som si vsak vsimol, v BA sa veselo buduju aj nadalej zastavkove niky..
Reakcia na: stevo #113452:
Ja si pamatam, ze pred niekolkymi rokmi sa napr. cesty v Petrzalke zuzili z 2+2 na: cyklisticky pruh, pruh na parkovanie+1+1+pruh na parkovanie+cyklisticky pruh.. Nejaky cas to tak bolo (boli tak namalovane pasy na cestach), a potom sa to zrusilo. Este dnes je z toho mozne vidiet pozostatky, napr. zastavky Ovsistske namestie a Bulikova su urobene tak, ze zaberaju jeden jazdny pruh (a tak to mabyt, to je takzvane vysunutie zastavky a tym sa zvyhodnuje MHD) a su tam aj najazdy pre cyklistov..
Cize uz sme tu poporovanie cyklistickej dopravy a MHD mali, ale potom sa to z neznamych pricin zrusilo a zacala sa podporovat IAD..
hoppusmark01: vrelo s Tebou suhlasim. Po novom Starom moste by mala ist regulerna cyko trasa do Petrzalky a aj ostatne spojenia treba pokryt. Ja mam tiez konicka bycykel a je to 50% adrenalin ci skoncim pod autom, alebo musim porusovat vyhlasku o premavke... a jazdim po chodnikoch...
Neviem ci sa s cyklo problematikou u nas vobec niekto seriozne zaobera. Mozno nadsenci ako bicyba, ale realne to maju u nas bicyklisti fakt na vlastne riziko.
Reakcia na: hoppusmark01 #113450:
ta myslienka je celkom zaujimava - co sa tyka zjednosmernenia nulteho okruhu. No problemom je Novy Most, tam si to akosi neviem predstavit
Reakcia na: hoppusmark01 #113448:
a zjednosmernenim vnutorneho okruhu by sa mozno nasiel priestor aj na BUS-pruhy..
Samozrejme na takej Sancovej asi tazko, tam je podmienkou urychlene vybudovanie tunela pod Jaskovym radom.
Reakcia na: hoppusmark01 #113448:
a este k tym cyklistickym trasam.. Mali by byt nielen na Dunajskej, ale na viacerych uliciach. Cyklisticke trasy sa maju planovat tak, aby spajali potencionalne body, odkial cyklisti idu a kam smeruju. Cize napriklad spojenie z Petrzalky cez Stary most a Sturovu ulicu, Spitalsku a na Kolibu alebo do Lesoparku.. A naslo by sa este viac smerov..
http://bratislava.sme.sk/c/4117980/aut-ma-byt-menej-vytlacia-ich-z-ulic.html

Perfektny clanok. Ocenujem snahu Stareho mesta angazovat sa v rieseni dopravy v meste. Konecne s tym chce niekto nieco robit. Kedze doprava v Bratislave je na urovni takej Ukrainy..
Inak nechce kandidovat Petrek za primatora? Myslim, ze to by bolo uplne perfektne. Konecne by sa nieco spravilo v oblastiach dopravy a stavebnictva(cierne stavby, uzemny plan a pod.)..

Inak parkovanie na ulicii v centre by podla mna malo stat ovela viac, ako len tych 21Sk.. Malo by byt drahsie ako v podzemnych garazach.. Teda 80-100Sk za hodinu..
Reakcia na: gardener #113441:
elektricky v BA maju jedinu vyhodu a to relativnu bezkoliznost... inak su strasne pomale... netreba sa ale cudovat vzhladom na kvalitu trati.

Ked som bol v Strassburgu tak tam mali maximalne nizkopodlazne elektricky, ktore ani na vyhybkach ani v zatackach nepribrzdili... bola to plynula jazda rozjazd zo zastavky-jazda-brzdenie do zastavky... u nas sa elektricka medzi dvoma zastavkami rozbieha a brzdi niekolkokrat.

A to nehovorim o tej katastrofalnej udrzbe trati... Vobec, obdivuje BA vozovy park, ze pri takejto urovni udrzby je na takej dobrej urovni, ako je
Reakcia na: gardener #113445:
preferencia je v tomto meste asi taky ukaz ako Halleyho kometa...
uplna ubohost je krizovatka Kuklovska, kde ked idem elektrickou, tak nezmyselne stojim a ked idem autom, tiez nezmyselne stojim...
a najvacsie trapenie mam na Molecovej, kde doslova zabijem 5 minut cakanim na semaforoch. To je sestina polhodinoveho listka.
Reakcia na: stevo #113444:
Jasné, chápem ale to šťastie čo som mal ja, je ozajstný obraz toho ako by mala vyzerať preferencia. Nechápem vôbec prečo napr. električky stoja pred Kamenným až 2x. Raz musia čakať keď idú autá z Jesenského a druhý krát neviem prečo, keď tam idú električky paralelne s autami, okrem 1,7 a 13, ktoré tam križujú smer autám idúcim zo Špitálskej. Ešte by som sa chcel opýtať ako to je s odbočením z UL.29.augusta na Špitálsku. Ja osobne by som tam manévrovanie IAD zakázal a povolil len kolmý prejazd po križovatke bez možnosti odbočenia. Električkám by to neprekážalo a trolejbusom tiež nie, nakoľko tam odbočenie nemajú a možno by aj ubudlo áut na 29.augusta ?
Reakcia na: gardener #113441:
to nebola preferencia ale stastie ☺
Reakcia na: B741 #113417:
no tak dakujem
Reakcia na: mrcheef #113432:
Železnice majú "motoráčiky" či už 810,811 alebo 813+913. No 813+913 pokiaľ som čítal dobre, tak majú ísť na Oravu a tam zas na stredné Slovensko ? takže podobne ako tie sivo-modré diesle tam skončia aj 813+913. To, že na trase BA - Dunajstreda - Komárno jazdia roky "šunky" jak sa patrí je vedľajšie úplne ?
Reakcia na: luky133 #113411:
No keď hovoríš o tej preferencii, tak aj ja som zažil na L11. L11 mala dojsť x:52, došla x:55. Podľa CP to trvá na Americké námestie 6 minút. Vďaka zelenej na Kamennom, a križovatke pri Medickej a pred Americkým námestím sme to zvládli za 4minúty !!! Si teraz môžu ostatní dorátať koľko by trvala cesta L11 z Rače na Štúra namiesto 31 minút... Už dve minúty by odpadli pri ceste tam a dve späť čiže zo 62 minút je 58... uvažujme o ďaľších kritických úsekoch a dostaneme 50 minút napr.? Takisto ďaľšie linky a náklady na počet šoférov ako aj počet vozidiel idú dole vďaka dlhodobej jednorázovej investície do preferencie električiek.
Reakcia na: Ike #113435:
Najskôr ide o to, ale v technických veciach sa až tak veľmi nevyznám.
Reakcia na: Solider #113438:
to kludne mozes, to mi nevadi. No neznasam akekolvek primitivne prejavy antisemitizmu.

Re #113437 Ike: Žid sa podla mna vzdy pise s velkym pismenom. Je tazke rozoznat kedy hovori o viere a kedy o narode, kedze to splyva.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.