QUAKEMAN #11303:
7085 este nie je dokoncena? Co konkretne na nej nie je hotove? Priznavam ze som ju videl iba zvonka. Prosim prezrad co na nej este treba dokoncit a aj priblizny termin jej odovzdania.
Si si isty ze sa bude najprv opravovat voz c. 31? Ak urcite ano, tak opravim novinku. Bo ja som sa vcera dozvedel ze ako prvy sa asi bude opravovat voz c. 18. Ale hovorili ze oprava potrva tak minimalne 2 az 3 roky... Teda netesim sa ze uz najblizsie leto sa v tom budem vozit.
Ku kvalite: tak napr. 38 ked dosla z ustrednych tak nebola bohvie aka. Na prvej jazde z nej odpadli bocne dosky zabranujuce aby sa niekto dostal po kolesa... To svedci o "kvalitnej" praci. Navyse nechapem preco natreli pantograf na 38 v UDJD na zlto. Predsa mal byt cerveny, nie? Aky drazny urad? Aky predpis? Vsak aj historicky masiny ZS nezodpovedaju farebnym predpisom, preco by mala elektricka? Velmi dobre si pamatam ako hnusne voz 38 vyzeral ked mal zlty pantograf. Proste grc! Dalej samotny nater: Nechapem preco je striekany. Nemal by byt nahodou natierany rucne stetkou? Vyzra takto historicka elekticka? Leskly striekany lak a k tomu este nespravna farba pantografu. Ako sa v 1950-tych rokoch natierali elektricky? Rucne stetkou, nie striekanim. Prazske historicaky su vsetky natierane stetkou. Teda vsetky ktore sa v case svojej premavky tak natierali. Pevne dufam ze vozy 18 a 31 dostanu skutocny dobovy nater, spravne farby a najma spravnu technologiu nateru. 38 sice vyzera pekne (ako pre koho), leskne sa, ale to nie je tak ako to vyzeralo a ako by to malo byt.
7085 este nie je dokoncena? Co konkretne na nej nie je hotove? Priznavam ze som ju videl iba zvonka. Prosim prezrad co na nej este treba dokoncit a aj priblizny termin jej odovzdania.
Si si isty ze sa bude najprv opravovat voz c. 31? Ak urcite ano, tak opravim novinku. Bo ja som sa vcera dozvedel ze ako prvy sa asi bude opravovat voz c. 18. Ale hovorili ze oprava potrva tak minimalne 2 az 3 roky... Teda netesim sa ze uz najblizsie leto sa v tom budem vozit.
Ku kvalite: tak napr. 38 ked dosla z ustrednych tak nebola bohvie aka. Na prvej jazde z nej odpadli bocne dosky zabranujuce aby sa niekto dostal po kolesa... To svedci o "kvalitnej" praci. Navyse nechapem preco natreli pantograf na 38 v UDJD na zlto. Predsa mal byt cerveny, nie? Aky drazny urad? Aky predpis? Vsak aj historicky masiny ZS nezodpovedaju farebnym predpisom, preco by mala elektricka? Velmi dobre si pamatam ako hnusne voz 38 vyzeral ked mal zlty pantograf. Proste grc! Dalej samotny nater: Nechapem preco je striekany. Nemal by byt nahodou natierany rucne stetkou? Vyzra takto historicka elekticka? Leskly striekany lak a k tomu este nespravna farba pantografu. Ako sa v 1950-tych rokoch natierali elektricky? Rucne stetkou, nie striekanim. Prazske historicaky su vsetky natierane stetkou. Teda vsetky ktore sa v case svojej premavky tak natierali. Pevne dufam ze vozy 18 a 31 dostanu skutocny dobovy nater, spravne farby a najma spravnu technologiu nateru. 38 sice vyzera pekne (ako pre koho), leskne sa, ale to nie je tak ako to vyzeralo a ako by to malo byt.
KLF
Turbo: koki... cital som ten tvoj clanok teraz tu dole.. Si sa tesil z toho ako maly chlapec tusim. A tie detaily... "P.Pankrac siel jazdit na 5..." ;)) Som cakal, ze aj cislo voza a poradie tam uvedies...