QUAKEMAN #11303:
7085 este nie je dokoncena? Co konkretne na nej nie je hotove? Priznavam ze som ju videl iba zvonka. Prosim prezrad co na nej este treba dokoncit a aj priblizny termin jej odovzdania.
Si si isty ze sa bude najprv opravovat voz c. 31? Ak urcite ano, tak opravim novinku. Bo ja som sa vcera dozvedel ze ako prvy sa asi bude opravovat voz c. 18. Ale hovorili ze oprava potrva tak minimalne 2 az 3 roky... Teda netesim sa ze uz najblizsie leto sa v tom budem vozit.
Ku kvalite: tak napr. 38 ked dosla z ustrednych tak nebola bohvie aka. Na prvej jazde z nej odpadli bocne dosky zabranujuce aby sa niekto dostal po kolesa... To svedci o "kvalitnej" praci. Navyse nechapem preco natreli pantograf na 38 v UDJD na zlto. Predsa mal byt cerveny, nie? Aky drazny urad? Aky predpis? Vsak aj historicky masiny ZS nezodpovedaju farebnym predpisom, preco by mala elektricka? Velmi dobre si pamatam ako hnusne voz 38 vyzeral ked mal zlty pantograf. Proste grc! Dalej samotny nater: Nechapem preco je striekany. Nemal by byt nahodou natierany rucne stetkou? Vyzra takto historicka elekticka? Leskly striekany lak a k tomu este nespravna farba pantografu. Ako sa v 1950-tych rokoch natierali elektricky? Rucne stetkou, nie striekanim. Prazske historicaky su vsetky natierane stetkou. Teda vsetky ktore sa v case svojej premavky tak natierali. Pevne dufam ze vozy 18 a 31 dostanu skutocny dobovy nater, spravne farby a najma spravnu technologiu nateru. 38 sice vyzera pekne (ako pre koho), leskne sa, ale to nie je tak ako to vyzeralo a ako by to malo byt.
7085 este nie je dokoncena? Co konkretne na nej nie je hotove? Priznavam ze som ju videl iba zvonka. Prosim prezrad co na nej este treba dokoncit a aj priblizny termin jej odovzdania.
Si si isty ze sa bude najprv opravovat voz c. 31? Ak urcite ano, tak opravim novinku. Bo ja som sa vcera dozvedel ze ako prvy sa asi bude opravovat voz c. 18. Ale hovorili ze oprava potrva tak minimalne 2 az 3 roky... Teda netesim sa ze uz najblizsie leto sa v tom budem vozit.
Ku kvalite: tak napr. 38 ked dosla z ustrednych tak nebola bohvie aka. Na prvej jazde z nej odpadli bocne dosky zabranujuce aby sa niekto dostal po kolesa... To svedci o "kvalitnej" praci. Navyse nechapem preco natreli pantograf na 38 v UDJD na zlto. Predsa mal byt cerveny, nie? Aky drazny urad? Aky predpis? Vsak aj historicky masiny ZS nezodpovedaju farebnym predpisom, preco by mala elektricka? Velmi dobre si pamatam ako hnusne voz 38 vyzeral ked mal zlty pantograf. Proste grc! Dalej samotny nater: Nechapem preco je striekany. Nemal by byt nahodou natierany rucne stetkou? Vyzra takto historicka elekticka? Leskly striekany lak a k tomu este nespravna farba pantografu. Ako sa v 1950-tych rokoch natierali elektricky? Rucne stetkou, nie striekanim. Prazske historicaky su vsetky natierane stetkou. Teda vsetky ktore sa v case svojej premavky tak natierali. Pevne dufam ze vozy 18 a 31 dostanu skutocny dobovy nater, spravne farby a najma spravnu technologiu nateru. 38 sice vyzera pekne (ako pre koho), leskne sa, ale to nie je tak ako to vyzeralo a ako by to malo byt.
Turbo
Prvym prekvapenim bola 7085, ktora je uz hotova a zastihli sme ju pri presune do starych ustrednych dielni. Mala by sa tam ozivit. Ostava nam dufat ze sa zaradi do premavky coskoro... Je to pofotene.
Dalsie prekvapenie bolo 2812. Zbadal som rutiaci sa Ikarus 435.18F bez evidencneho cisla. Ako prve som prehlasil "2812" a pozrel sa na Peta Pankraca a Peta Duraja. Busmechanik to stihol odfotit. Ked autobus prefical okolo, tak na zadnom cele mal cislo 2812. Netusim kedy dosiel, mozno dnes, ale bol uplne cistucky a predna maska a pravy bok sa mu leskol, co je jasne, vsak je novy. Ked sa otocil a rutil spat po vozovni tak som si ho odfotil, ale neviem ci fotka vyjde, lebo rutil sa strasne rychlo...
Potom konecne dosli historicaky. Bolo to okolo 12:00. Na traileroch ich doviezli z Technickeho muzea v Brne. Skladanie prebehlo v Ustrednych dielnach. Elektricky sa ocitli opat na domacich kolajach. Ako prva bude zrekonstruovana zrejme elektricka c. 18. Je iba skoda ze elektricky dosli az na obed, povodne mali prijst rano. Oneskorenie bolo sposobene obchadzkov cez colnicu, ktora nema strechu, lebo kamiony s elektrickami boli dost vysoke. Peto Pankrac musel ist jazdit linku 5, Peto Duraj musel do skoly. Ja som tam ostal a pofotil skladanie elektricky 18 aj 31. Do roboty som dosiel presne na 15:00, co bolo o tri a pol hodiny neskor ako mam. Som ale rad ze to mam cele pofotene, fotky budu uz dnes vecer a ak boh a d3k0 da (najma d3k0), tak potom budu uz zajtra na webe.
To je asi vsetko co ma v momente napada.