Quakeman> Hmm. Ako to, že si myslím, že 7085 bude najporuchovejší voz? Jednoducho. Aj keď som sa vyjadril trochu nepresne. Správne by bolo "najproblémovejší". Veď keď je jedna jediná Kachna takéhoto druhu, ako to môže dopadnúť? Experiment. To je úplne logické, že kým bude taká len 7085, nič moc. A historičáky? Ja im to prajem, nech sa podaria, ale ako dlho tam budú stáť??? 5 rokov, 10, 15...? Nič proti ÚDJD, ale pri tamojšej deľbe práce sa ani nečudujem, že im to tak trvá.
Ivan> Hmmm. Asi Ďurkovského, za to, že ako jediný sa pozitívne stavia k myšlienke tramvaje vs. metro.
Vladimír> No, tak to je rekonštrukcia, ako má byť. Keby to tak robili aj vrbusti, možno by to tak nepohnojili. Inak totálne odfláknutá robota je napr. na Hraničnej. Zbieha sa tam rovno 201, 202 a z ľava 208. A tí debili tam dali SYMETRICKÚ výhybku. K tomu niet čo dodať....
Ivan> Hmmm. Asi Ďurkovského, za to, že ako jediný sa pozitívne stavia k myšlienke tramvaje vs. metro.
Vladimír> No, tak to je rekonštrukcia, ako má byť. Keby to tak robili aj vrbusti, možno by to tak nepohnojili. Inak totálne odfláknutá robota je napr. na Hraničnej. Zbieha sa tam rovno 201, 202 a z ľava 208. A tí debili tam dali SYMETRICKÚ výhybku. K tomu niet čo dodať....
Papyr
Este k tym trolejbusom: Mozno by ste neverili, ale zmenit zauzivany zvyk trva asi dlhsie, nez vymenit vyhybky za vysokorychlostne. Odkedy v Presove namontovali na 4 krizovatkach vysokorychlostne vyhybky Elektroline, nic sa nedeje. Kazdy jazdi po starom, tj. 5-15 km/h. Asi sa boja, ze strhnu novu vyhybku a dostanu to k nahrade, darmo im budes vysvetlovat, ze Vmax=50 km/h, Vdoporucena=40 km/h... Cest vynimkam - su aj taki vodici, ktori cez sustavu rozbiehava + kriz + kriz + zbiehava prejdu stylom, ako autobus - ako keby vo vzduchu neviselo nic.