Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #112344:
ale inak napada niekoho ako by toto "cestujuci mohli zneuzit"... akoze 60minut je dost, ale aby sa nejak masovo niekto vozil dookola tam a naspat - to akoze preco by to robil??? ok, ja verim, niekto moze ist nieco vybavit za 10minut a odviest sa 25minut tam a 25minut naspat... no strasny zlocin... ja som vzdy myslel ze tieto casove tarify su o tom ze zaplatim, aspon priblizne za tolko co precestujem - vyjadrene v case, nie ze zaplatim za 60minut aj ked potrebujem ist 15minut... alebo 2 krat 60minut ked idem len 2 krat 15minut...
Reakcia na: eripmav #112343:
No v BA podmienkach je to samozrejme naivne, mysliet si ze cestujuci to budu sami od seba dodrzovat.
Reakcia na: 810zssk #112342:
no, inspirovat sa viednou v bratislave, to mi pride ako zly vtip... asi tak... to by bolo treba vymenit
1. cestujucich
2. revizorov
3. DPB s vedenim a vozidlami...
ked vymenime tieto "detaily" tak tu moze fungovat system ako vo viedni...
aj ked viedensky system nepoznam, viem ze mnohe systemy ktore hovoria o jednosmernosti funguju v metre, kde ide skorej o linie ako siet, kde je jednosmernost ovela lahsie definovatelna a urcitelna... ked mam 3-4 linky metra tak sa tam nedaju vymyslat take slucky a okruhy na oklamanie systemu...
Reakcia na: eripmav #112341:
Oni sa mozno inspirovali Viednou, ale tam sa asi viac predpoklada ze cestujuci s jednosmernym listkom nepojde obojsmerne (aj keby mu to obtazne dokazovali) lebo ma urcite eticke myslenie.
Reakcia na: 810zssk #112337:
uvediem priklad...
- mam cvaknuty listok zo zimneho stadionu smerom na trnavske myto (to mozno jedine zistit z listka)

- a teraz ma revizor chyti na ceste z racianskeho myta na trnavske myto (v case platnosti listka...)

-ja budem tvrdit ze som isiel zimnystadion - trnavske myto-vazovova-radlinskeho-racianske myto-transke myto a tu som chcel vystupit

podla mna som isiel jednosmerne - neotocil som sa. pokial sa to berie matematicky, podla teorie grafov...
pokial to chce DPB brat nejak geometrick-zememeracksy - tak to vela sil prajem... to pribalia ku kazdemu listku GPS navigator s mapkou, alebo definuju ku kazdej zastavke a spojeniu medzi zastavkami podrobny tolopogicky popis trasy? ?
Reakcia na: eripmav #112339:
resp. toto plati pokial medzi dvoma zastavkami napriklad A a B existuju aj cesta cez ine zastavky, potom nemozno urcit ktora cesta - z A do B alebo z B do A je "v smere jednosmernosti"... istotne keby bol rad zastavok A-B-C-D... spojeny do linie - teda spojenie medzi A-B, B-C, C-D by bolo len jedine jedno mozne, vtedy mozno v tejto linii urcit smer jednosmernosti... ale taketo "linie" zastavok su v bratislave skorej raritou, tykaju sa podla mna maleho zlomku zastavok, vylucne v okrajovych castiach mesta (aj napriklad taky Devin ma spojenie cez DNV aj caz karlovu ves, takze jednosmernost tam nema zmysel)
Reakcia na: 810zssk #112336:
matematicky je pri jedinom udaji nastupna zastavka mozne tvrdit o kazdej inej ceste ako ceste z prvych susednych zastavok nastupnej zastavky na nastupnu zastavku ze su tieto cesty jednosmerne... takze pokial by nahodou revizori nesledovali cestujuceho celu cestu (a dokazne nezaznamenali celu tuto cestu) je to dost smiesne hovorit o nejakej "jednosmernosti"
Reakcia na: 810zssk #112336:
a ako je prosim "jednosmernost" definovana??? ono matematicky to nie je problem definovat, teda resp. zavisi ake data mame, pokial viem na listku sa zaznamenava len nastupna zastavka, a tak je definovanie jednosmernosti dost obtiazne... obavam sa ze to moze len pri udaji o nastupnej zastavke znamenat len to, ze s tym listkom nemozno cestovat z susednych zastavok na danu nastupnu zastavku, ine cesty nebude mozne povazovat za "proti-jednosmerne"
Na veletrhu Innotrans představí Solaris nízkopodlažní tramvaj Solaris Tramino
http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=5266

Kua, stale viac ma stve ze na ten Innotrans nepojdem 😃 Som zvedavy aka bude, ale v BA ju asi neuvidime 😉
Reakcia na: S499.1023 #112319:
Mesto Bratislava je poverene schvalovanim cenoveho vymeru pre MHD a na jeho stranke (uz tu bol aj link) sa pise o jednosmernosti daneho listku.
Mozem sa spytat ci niekto nevie ako riesi DPB ked sa niekto pri kontrole cestovnych listkov a ked listok nema, preukaze CESTOVNYM PASOM? a ked navyse napriklad je obcanom SR a preukaze sa cestovnym pasom a nema trvaly pobyt na uzemi SR?
predpokladam ze DPB nema ako ziskat udaje o trvalom pobyte takejto osoby, resp. trvaly pobyt ani neexistuje na uzemi SR, ako potom riesi DPB vymahanie takejto pokuty... poda hned zalobu na civilny sud (len s udajmi cislo pasu a rodne cislo?)
Reakcia na: Jezo #112330:
Možno sa raz dočkáme aj IDS BSK... ? ?
Reakcia na: Jezo #112330:
sluby sa slubuju, 2. stvrtrok 2009 je este velmi daleko, dovtedy ziadnym rozpravkam o novych busoch, elektricenkach cez net a dalsim pozitivam u DPB zo zrejmych dovodov neverim. comu nemam dovod neverit su otrasne spravy o 50% zdrazeni prestupnych listkov od noveho roka, to mi k DPB sadne
Reakcia na: S499.1023 #112319:
"BA noviny sú poverené tvorbou tarify bratislavskej MHD?"

Ja som to čítal na stránkach bratislavského magistrátu, ktorý za to spoluzodpovedný je.
Reakcia na: tr3mp #112329:
"Nechápeš, načo je moje dokazovanie Tvojich nezmyselných a nelogických konštrukcií?"

Nie, nechápem, pretože na môj príklad, v ktorom ide jednoznačne o jazdu najprv v smere a potom v protismere trasy jednej autobusovej linky, si začal vymýšľať nezmysly s otáčaním sa autobusu a 'Ike' to ešte vylepšil uhlami...
Tak s SMS listkami sa mozno konecne dockame pred par rokmi slubovaneho nakupu elektriceniek cez internet a samoobsluznych automatov: http://tinyurl.com/4uzxl8
Reakcia na: bwd #112328:
"Nechápem, načo je dobré toto krkolomné dokazovanie nezmyselných a nelogických konštrukcií"

Nechápeš, načo je moje dokazovanie Tvojich nezmyselných a nelogických konštrukcií? ?

Podľa môjho názoru je čudné považovať cestu za nejednosmernú len na základe toho, že na jednej zastávke musíš prejsť do protismeru, hoci potom v druhom spoji ideš po inej trase (aj napriek tomu, že vzdialenosť po križovatku prejdeš po tej iste trase, ale spoločná zastávka nie je žiadna).
Reakcia na: tr3mp #112310:
"...A čo v prípade, že prestupuješ v uzle, kde je viacero zastávok (napr. Račianske mýto). Aký max. povolený uhol môžu zvierať zastávky (resp. smery trás z nich vychádzajúce), aby bolo spojenie podľa Teba brané ako jednosmerné?"

Nechápem, načo je dobré toto krkolomné dokazovanie nezmyselných a nelogických konštrukcií, v ktorých sa niektorí prítomní tak strašne vyžívajú. Dal som príklad, v ktorom by som jednoznačne cestoval v protismere - najprv v smere jazdy L91v L93 a potom v opačnom smere v L91. Tvoje nezmyselné úvahy o zovretých uhloch sú prinajmenej pubertálne.
Reakcia na: TeBeCe #112325:
Vďaka, presne to som mal na mysli. Len škoda, že už nefunguje ten link na nákres úplne dolu. Nemá to náhodou niekto?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.