Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
A všimli ste si čo urobili ty blbci keď to tak musím napísať? Ako frézovali asfalt a dávali novy tak čiastočne vyfrézovali aj prechod pre chodcov kde boli navádzacie čiari (tie používajú tušímže nevidiaci) a potom tam položili nový asfaltový povrch ale tie navádzacie čiary tam už nedali! Takže ak niekto takýto pôjde skončí v strede prechodu... Ak to tam nedokončia (počkám zopár dni kým dokončia všetky tieto vecičky) tak asi napíšem na magistrát prečo je tomu tak. A ako predpokladám ani odpovedi sa nedočkám... Čo sa týka toho presunu zástavky včera sa záhadne vyparila strieška pre "duobusové" 32jky na tej budúcej zástavke... Po druhé nechápem načo pred dvoma rokmi dávali betónový povrch cesty pod zástavkou, ktorý bude teraz nanič a na novej 32jkovej, 133, a N33 tento povrch nie je a dokonca ako som sa pozeral pre tú zástavku vybrali asi najviac opravovanú časť kde sú rôzne spoje, takže výtlky sa tam budú pekne tvoriť a nakoľko má asfaltový povrch tak v nej budú dobré koľaje... Fakt nechápem toho kto navrhoval túto križovatku po novom...
Reakcia na: Ike #112321:

Ono to podľa toho značne zlého plánu vyzerá tak, že zastávka hneď za križovatkou smerom nahor bude presunutá vyššie (tam ako vidno už nakreslené jej vodorovné značenie na ceste) a bude na nej stáť 32, 133, N33. Pôvodná zastávka bude zrušená a nástupná zastávka pre linku 33 bude na mieste výstupnej. Čo je dosť na pažu, keďže špekulatívny cestujúci, ktorý chce byť čo najskór v cieli, bude čakať kdesi na mieste medzi týmito zastávkami a podľa aktuálnej situácie prebehovať tam, kde pôjde skôr nejaký spoj. Len nechápem, prečo sa nespravila spoločná zastávka aj pre električky aj pre spomínané linky, veď miesto by bolo, možno by to bolo treba len predĺžiť... A konečne by mohol vzniknúť malý prestupný terminál "Riviéra", o ktorom budeme všetci svorne ďalej snívať. ?
http://drahovsky.blog.sme.sk/c/164957/Ked-sa-nerozmysla-Molecova-ulica.html

vystizny clanok... ak mam spravne chapat, tak ta nova zastavka smer DD je tam na fotke ta hore? a vystupna zastavka v obratisku t-busov pri riviere?

ak je to tak, tak to bol zamer projektantov, dat tieto zastavky co najdalej od elektrickovej?
Reakcia na: Valec #112316:

Podľa mňa je to tiež len náhodou takto viacvýznamovo zvolený výraz, myslím že aj keby ten lístok použil počas jeho platnosti niekto najprv na cestu tam a potom po tej istej trase nazad, tak by to malo byť v poriadku, keďže je to prestupný lístok a cestujúci by s ním prestúpil (síce do spoja tej istej linky idúceho opačným smerom).
Reakcia na: bwd #112305:
BA noviny sú poverené tvorbou tarify bratislavskej MHD? Veríš tak všetkému, čo sa v novinách píše?
Reakcia na: tr3mp #112315:
nestastna formulacia, tvrdit ze sa jedna o jednosmerny listok by mohli ak by sa v MHD BA kupovali listky na konkretne zastavky
Reakcia na: Valec #112316:
Hlavne sa to da celkom dost oblbnut..
Reakcia na: slavius #112314:
A kde sa tam píše, že pri ceste opačným smerom ten lístok využiť nemôžeš?

Lebo pod "zabezpečí prepravu cestujúceho jedným smerom na jeden CL" si ja osobne predstavujem to, že nech cestujem kamkoľvek v rámci BA, tak mi stačí jeden lístok, čiže všetky cesty by sa do jeho platnosti mali zmestiť.
Reakcia na: slavius #112314:
Inými slovami ide o jednosmerný (A - 😎 a nie o spiatočný (A - B - A) lístok.
Reakcia na: Valec #112311:

V tejto správe
http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&id=11018493&p1=51737
je veta:
60 min. cestovný lístok prestupný zabezpečí prepravu cestujúceho jedným smerom na jeden CL, to znamená nižšiu cenu v rámci liniek na území celej Bratislavy.
Reakcia na: stevo #112308:
mohlo by sa to riesit cez azimut... za kazdych 45° si cestujuci kupi jeden 15min listok...
Oprava: Nebolo by lepšie ešte raz nad týmto pouvažovať a dať riešenie takéto: Miesto navrhovaného neprestupného lístka 15 min dať 30 min prestupný lístok v hodnote 0.60 EUR (18,08 Sk) a 60 min lístok dať na 90 min prestupný lístok 0,80 EUR (24,10 Sk). Konverzný kurz je 30,1260 SKK/EUR.
?
Reakcia na: bwd #112305:
Sledujem to tu pozorne už od včera, ale nikde odkaz na konkrétny článok nebol. Vždy sa len niekto odvolal na článok v BN (oba som si prečítal a nikde nič), príp. na bratislava.sk ale konkrétny link som tu nevidel.
Reakcia na: bwd #112307:
"Samozrejme že je, pretože sedíš stále v tom istom dopravnom prostriedku. V mojom prípade by som však cestoval najprv po trase L91 do mesta v napríklad L93 a potom zase L91 von z mesta, čo je jednoznačne protismerné."

Aha, takže keď prestupuješ a použiješ zastávku v opačnom smere, tak to nie je jednosmerné spojenie?

Čo však v prípade, že vystúpiš z linky 50 z Auparku na Šafárikovom námestí a nastúpiš do 95-ky smer Petržalka (zastávka je v tom istom smere). To je jednosmerné spojenie, alebo nie?

A čo v prípade, že prestupuješ v uzle, kde je viacero zastávok (napr. Račianske mýto). Aký max. povolený uhol môžu zvierať zastávky (resp. smery trás z nich vychádzajúce), aby bolo spojenie podľa Teba brané ako jednosmerné? ? ?
Ináč je to pekný výdrb s týmto tzv. riešením MHD v BA. Linky sa rozkuskovali na niekoľko častí, aby ľudia viac a viac prestupovali, aby sa dostali na určené miesto a preto boli zavedené prestupné lístky ako 10 a 30 min. atď. Ale teraz pozor niekto zhora dáky ING, čo využíva svoje auto skoro všade zruší prestupnosť a zmení 10 min (prestupný) na 15 min (neprestupný) a 30 min (prestupný-"zrušený") na 60 min (prestupný) BINGO!

Nebolo by lepšie ešte raz nad týmto pouvažovať a dať riešenie takéto: Miesto navrhovaného neprestupného lístka 15 min dať 30 min prestupný lístok v hodnote 0.60 EUR (18,08 Sk) a 60 min lístok dať na 90 min prestupný lístok 0,70 EUR (21,09 Sk). Konverzný kurz je 30,1260 SKK/EUR.

❗ ❓
Ak sa bude riesit jednosmernost, tak je to len dalsia do neba volajuca buzeracia. Zaplatim si 60 minut, tak sa 60 minut vozim.
Reakcia na: tr3mp #112306:
"Aj to už nie je jednosmerné spojenie?"

Samozrejme že je, pretože sedíš stále v tom istom dopravnom prostriedku. V mojom prípade by som však cestoval najprv po trase L91 do mesta v napríklad L93 a potom zase L91 von z mesta, čo je jednoznačne protismerné.
Reakcia na: bwd #112289:
"To nie je možné, pretože ten platí len jedným smerom, teda ak chcem cestovať na koniec Lúk, tak od VŠ manažmentu sa musím odviesť na ŽST Petržalka a odtiaľ v protismere s 91, 191."
A čo je to jednosmernosť? Podľa môjho názoru spojenie z A do B (spojenie A - B - A by nebolo jednosmerné). Ty tvrdíš, je jednosmerné nie je spojenie A - B, ak sa počas neho zmení smer jazdy. A čo potom, keď ideš napr. linkou 88 z Einsteinovej na Nový most, tu je obrat o 270 stupňov doprava. Smer sa mení trikrát. Aj to už nie je jednosmerné spojenie? ? ? ?
Reakcia na: S499.1023 #112302:
Už niekoľkokrát tu bol odkaz na ten článok, kde sa ceny nových lístkov aj jednosmernosť lístka uvádza.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.