Jéj Bratislava sa nezapojí do Európského týždňa mobility... Ževraj kvôli malému záujmu ľudí... Keď nebola predminulé roky temer žiadna kampaň tak ako o nej mohli vedieť? ?
ok, tak povedz ten zakon, ktory definuje co to je ohrozenie!
a nie nejaky nazor slovenskeho "pravnika" alebo "sudcu", ale zakon! ak taky existuje, ze...
Tak si rozmysli, o čo ti v skutočnosti ide. Pôvodne si písal o obchádzaní cez dve plné čiary (nie sú to dve čiary ale jedna dvojitá a môže sa pri obchádzaní vozidla stojaceho v zastávke legálne prejsť), ohrození a bratí vodičákov. Náhle odbočuješ niekam inam a riešiš usporiadanie križovatky.
tak to si rad vypocujem kde v ktorom zakone je pojem ohrozenie definovany (nie necakam nejake vyklady "pravnikov" typu prof. katarina tothova alebo prof. ivan gasparovic - ak toto su pedagogovia na pravnickej fakulte UK, tak potom nase pravo a pravnici su jedna ZUMPA, vlastne to vidno aj bez tychto vysokoskolskych pedagogov... takze nejake pravnicke vyklady na slovensku su vazne asi... no nechajme tento OT)
A navyše, teraz mi ani tak nejde o tie 2-plné čiary, ako o to, že za trolejbusom sa budú tvoriť kolóny, keďže pravdepodobne skoro vždy v tom odbočovacom pruhu (v nákrese doľava) budú stáť autá.
Mňa by zaujímalo či aj plánuju opraviť odboč. pruh smerom do mesta z DD alebo nie lebo tesne pri semafore je v jeho celej dĺžke výkop, ktoré je ako tak zabetonovaný a zvyšok je dohádzaný štrk... ?
o com vyprava excelovska chnapka bez vytahu pri moci?
A okrem toho, cez plnu ciaru sa nesmie predbiehat, obchadzat prekazku sa moze...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023