Tiež zastávam názor, že ich z BA nikto nevyháňal, ale išli tam bývať dobrovoľne. Teraz ako obyvatelia Rajky by si mali riešiť veci s tamojším starostom a nezaťahovať do toho BA. Keď niekde kupujem dom tak najprv si zisťujem mnoho faktov (voda, plyn, obchody apod.) a samozrejme aj dopravnú obslužnosť. Teraz ako chodia do BA? Zrejme IAD, benzín je drahý, no a keď má Wolfsthal linku budeme žiadať aj my.. Tak ako som písal, Záhradníkovi sa vracia bumerang z 901-ky.. Kým neexistovala 901, bola ticho aj Rajka. A to sa ešte uvidí, či sa nebudú u DPB dožadovať "svojej" linky ďaľšie pohraničné či prímestské oblasti...
Tá zastávky by bola kde? Tesne pred rozjazdovou výhybkou Tunel/Most SNP? V tom prípade súhlasím s touto zastávkou + LanFranconi, aj keď vlastne tým pádom zaniknú dve - Družba a PKO, jedna pribudne, takže pôjde o vylepúšenie o jednu zastávku ? .
Precitaj si cele vlakno. Bavime sa o zruseni vsetkeho medzi Molecovou a Novym mostom okrem PKO, resp. Lafranconi. V takom pripade by v buducnosti ta zastavka MOHLA pribudnut.
To sú fakt argumenty ako za boľševika... kúpim si Škodovku, lebo na Žiguláky nie sú ND, o Fiate ani nehovoriac... Kde bude servisné stredisko, je starosť dodávateľa. V podmienkach je hádam uvedené, ako dlho môže aká oprava trvať.
Hlúpe je, že v tomto meste (a nielen v tomto, aj v Prahe) sa električke nasekajú zastávky po pár metroch a povedľa toho sa zavedie rýchliková autobusová linka. Čo keby sa to spravilo naopak, podľa významu a kapacity jednotlivých druhov dopravy? Napríklad zaviesť 133 celodenne, zastavovať na všetkých zastávkach a električke zrušiť všetky zastávky v úseku Molecova - Most SNP okrem PKO (kvôli prestupu na smer do tunela)?
To je zase úplne od veci príspevok. To, že podjazdy na Klamároch a v Rožňavskej sú nízke vonkoncom NEznamená, že musíme podobné výnimky z noriem zavádzať aj na novostavbách.
Ad trolejbusy Trencsényi utca-Bajkal-Prievoz - videl by som to ako vhodnú obchádzkovú trasu, prípadne blokovú otočku, dopravný význam by to asi nemalo.
Asi platí opavsko-banskobystrické pravidlo - nevadí, že v niektoreých častiach mesta trolejbusy vôbec nie sú, dá sa to plnohodnotne vykompenzovať tým, že v zatrolejovanej časti zastrešíme každú druhú ulicu ? .
Neveril som, ale uveril som. p. Vajda povedal konečne presnú a rozumnú informáciu. Prečo by mali Bratislavčania doplácať na ľudí, ktorí bývajú mimo územia SR?! Posledná veta celý článok vystihuje.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
Asi platí opavsko-banskobystrické pravidlo - nevadí, že v niektoreých častiach mesta trolejbusy vôbec nie sú, dá sa to plnohodnotne vykompenzovať tým, že v zatrolejovanej časti zastrešíme každú druhú ulicu ? .