Podľa mňa nemá zysel sa rozčulovať nad L 180 a L 151. Keby sme mali všetky nerentabilné linky a ich šoférov presunúť na "nosné" resp. dôležitejšie linky tak by to nebolo fér voči "menšine", ktorá tieto nerentabilné linky využíva. O linke 901 asi nemám názor, asi by bolo lepšie ju po čase ak bude licencia ju predĺžiť do Hainburgu, ale ani potom som neni presvedčený o jej dôležitosti. Uvidíme.
Podľa mňa najdôležitejším krokom je nákup nových vozidiel. Určite som zástancom zniženia počtu liniek električiek, ale s lepšími intervalmi. To množstvo "elín" čo premáva okolo PKO je silné kafe. Z Tejto radiály by mali premávať 3 linky. Jedna na ružinovskú, jedna na vajnorskú a jedna na račiansku radiálu. L 13 by mala ostať a ešte jedna linka pre každú východnú radiálu z centra mesta + jedna linka električiek z východu BA na hl. stanicu. Ak by boli dokonalé intervali si myslím že by to bolo zvládnuteľné a aj akceptované. Ale nerozčulujte sa hned je to len moj názor. Dik.
Podľa mňa najdôležitejším krokom je nákup nových vozidiel. Určite som zástancom zniženia počtu liniek električiek, ale s lepšími intervalmi. To množstvo "elín" čo premáva okolo PKO je silné kafe. Z Tejto radiály by mali premávať 3 linky. Jedna na ružinovskú, jedna na vajnorskú a jedna na račiansku radiálu. L 13 by mala ostať a ešte jedna linka pre každú východnú radiálu z centra mesta + jedna linka električiek z východu BA na hl. stanicu. Ak by boli dokonalé intervali si myslím že by to bolo zvládnuteľné a aj akceptované. Ale nerozčulujte sa hned je to len moj názor. Dik.
eripmav
je sice mozne ze tam budu problemy ako na Trnavskej a Prazskej - teda strhavanie trolejov a tak, ale keby "SA CHCELO" vsetko ide...
a ten podjazd sa v krajnom pripade asi da prehlbit... vsak sme dost bohate mesto, naco mysliet dopredu? za par desiatok milionov pre spravnu firmu (Vahostav a tak...) sa da podjazd aj prehlbit o pol metra pri sucasnom drahom ($$$ pre vahostav) spevnovani zakladov bocnych nosnych murov... a tiez stlpy vymenit za vhodne na zaves vedenia... vsak ked mozes dva krat dohodit $$$ znamej firme, preco by si to robil len raz???