1) Neviem, ako ste sa prebojovali registráciou, keď svoju sťažnosť píšete sem, na stránky nezávislého združenia.
2) Sťažujte sa(v DPB) s príslušným lekárskym potvrdením. Osobne si myslím, že klamete. Vodič v zácviku už druhý deň nemusí byť vodičom v zácviku a už v okamihu, kedy sa stáva vodičom v zácviku, je plnohodnotným vodičom autobusu. Máte vôbec predstavu, čo znamená výraz "Vodič v zácviku"?
Vysvetlí mi niekto, prečo počas osláv na hrade Devín, kedy je najvačší pohyb turistov v Devíne, nechajú vykonávať službu VODIČA V ZÁCVIKU???????
Je to totálna NEPROFESIONALITA výpravne autobusov, nakoľko
jeho neskúsenosťou sa poranilo niekoľko cestujúcich, medzi nimi aj ja. Pri pohľade na dieťa, ktoré spadlo zo sedačky, moje zranenie je iba banalitou.
☠ ☠ ☠ ☠
nedá mi to, ale načo je dobrá 93-ka zo štyrmi konečnými, keď by bolo jednoduchšie skrátiť 94 po Hodžovo? Veď je to to isté... To potom môžeme spraviť to isté aj s 59 a spraviť 93ku s truálnou trasou... Nevidím dôvod, prečo rušiť číselné rozlíšenie dvoch liniek s rozličnými konečnými.
93 - interval 6/12/6//7,5 pre úsek Vyšehradská - Hl.st. a pre úsek Holíčska - Hodžovo nám. (ako bývalá 47-S mala konečnú) alebo Kollárovo nám. 6/12/6//-
Nakoľko ale ani 93 a 94 niesú nejak zvlášť presné a nevynechávajú, tak toto riešenie by som ponechal na tých čo majú tieto linky lepšie preskúmané, nakoľko ja ich poznám úseku Dvory - centrum a môžem povedať, že drvivá väčšina ľudí vystúpi z 94 na Zochovej.
Pre Ovsište by bolo ozaj dobré poriešiť kombinácie liniek 83,84,88 a 99.
Ešte ma napadlo, žeby sa dalo spojiť 34 a 84 po trase Dúbravka - Patrónka - Račianske mýto - Mýtna - Nový most - Rusovská cesta - Bosákova - Mamateyova - Ovsište a späť 8/15/10//- ako náhrada za 94 pre priame spojenie Petržky s Vazovovou. 94 zrušiť, a spraviť 93 s duálnou trasou Vyšehradská/Holíčska - Hl.st/Hodžovo nám. s intevalom 2,5/6/3//7,5. 99 by mohli potom rozdeliť na dva úseky Ovsište - Kúpalisko Matador 8/15/10//15 a Kúpalisko Matador - Antolská 8/7,5/7,5//15.
Žeby sa nám fakt blízkalo na tie lepšie časy?
"Dopravný podnik napríklad plánuje vybudovať novú trolejbusovú vetvu na Dlhých dieloch v Karlovej Vsi a jej prepojenie s Patrónkou cez Mlynskú dolinu. "Keď tam nechceme poslať autobusy, ako niektorí povedia "dymiace", tak sa tam hodí len trolejbus," povedal Zahradník." Alebo skôr predčasná predvolebná kampaň na starostu? ?
ja nie som vodic a ani som nikdy nebol. poviem ti len fakty: sedel som vpredu a videl som ze otvoril a zlomok sekundy hned zatvoril predne dvere, nasledne sa ozvalo "zimny stadion - useknute - nasleduje zastavka zahradnicka" a tiez vnutorny transparent preblikol sposobom ako to robi ked zastane na zastavke... moj zaver je ze palubny pocitac to zobral tak ze je na zastavke zimny stadion... ako to urobil na skutocnej zastavke zimny stadion zaujima aj mna, ale predpokladam ze aspon niektore typy vozidiel maju moznost otvorit dvere aj bez moznosti ze by to palubny pocitac bral ako zastavku, alebo to proste prikazal palubnemu pocitacu ignorovat... faktom je ale tiez to, ze ked odchadzal zo skutocnej zastavky, tak ziadne "nasleduje zastavka zahradnicka" nebolo... a vnutorne transparetny ukazovali 212 Zimny Stadion, pritom uz isiel na Vojensku nemocnicu...
drzejsi vodici L212 to robili tak ze otvorili a zavreli predne dvere na krizovatke jegeho zahradnicka (ked stali pred krizovatkou) - a tam akoze mali zaciatocnu zastavku Zimny Stadion ? nebola to zase taka vynimocnost, stavalo sa to pri mojom denne 1 cesta L212 asi tak raz za tyzden... teda oklamat ten palubny pocitac zjavne tiez ide...
L212 bezne odchadzala z konecnej 1 minutu pred... napriklad odchod 8.12 a vodic cakal na sekundu presne kym naskoci 8.11 s otvorenymi dverami na zaciatocnej zastavke a vtedy zavrel dvere a za sekundu odisiel... a to bolo tak takmer vzdy... takze celkom laicky empirickym pozorovanim som si vivodil zaver ze zrejme 1 minuta naskok aj z konecnej sa toleruje, lebo to bola takmer 99% pravidelnost ze 212 odide vzdy na sekundu presne o minutu skorej ako je v CP ?
ono presmerovanie 212 a 205 je dost nepochopitelne... lebo jegeho aj krizovatka zahradnickaXjegeho prejazda obojsmerne v smere tychto liniek je! na radost samozrejme vsetkych obmedzencov v autach, ktory porusuju vsetky mozne zakazy... dokonca aj troleje su natiahnute obojsmerne tak ze 212 a 205 by vpohode mohli premavat, stacilo by doplnit zakaz odbocenia vlavo zo zahradnickej na jegeho o doplnok "okrem MHD" a myslim ze tej 1 trolejbus za 6 minut by nejaky kolaps dopravy nesposobil, aj ked tam nie je specialny odbocovaci pruh dolava... vsak uz teraz tak denne protipravne jazdia stovky aut...
alebo este lepsie riesenie: 184 (84) nechat v povodnej trase Hrobonova-Einsteinova-EU-Ovsiste, a L91 spojit s buducou sci-fi linkou L40, pricom trasa by bola: Cunovo-Dolnozemska-EU-Most Apollo-Landererova-Eurovea-Novy most-Zochova-SAV-Hl.st. Tym padom by mohlo byt ponechane oznacenie 91, spojenie s Novym mostom by bolo zachovane, a vytvorilo by sa priame spojenie s Hl.st. a Euroveou ?
ďalej Bradáčova a Technopol, Kladnianska a Kaštieľska, Chlumeckého a Astronomická a dalo by sa pokračovať. V BA je množstvo nepotrebných zastávok.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023