Na tie návraty liniek do pôvodného stavu nadávam lebo sa na to zabudlo a DPB sa na to z vysoka VYSRAL !!! Nech sa rovno priznajú tí čo sú tak naivní, že veria, že keď sa nakúpi 100 nových busov tak sa tieto veci s L66,88 a ostatnými kde by bolo treba posilniť riešiť? Jediná linka, ktorá sústavne posiluje je 32 a žiadna iná. Som zvedavý čo je na DD také, že je to tak urgentné.
Kritizoval som sedlový interval L70, že by ho bolo treba oslabiť na 15min. A zachovanie "kapacity" na 66,88,203,206 a 207 kritizujem lebo 66 by sa mal mať interval 12/15/15//20, takisto 8min ráno na 88 malo byť dočasných, 203 a 207 sa mali tiež vrátiť k 10/12/12//15 a 206 do 10/12/12//30. Takže ja kritizujem to, že sa linky nevrátili do pôvodných stavov.
K tomu výpisu zmien na linkách by som veľmi chcel vidieť kde na tej 67 je zlepšenie intervalu na 12minút okrem smeru z Vinohradníckej na Jurák ? to, že na 84 budú Solarisy neni veľká pohroma lebo od Ovsišťa po Hálovu jazdí spolu s 99. To, že obmedzenia sú na linkách 78 a 95 aké sú nie je úplne chyba DP ale aj stále pokračujúcej výstavbe Eurovea kde nevedia za 3 mesiace dať dokopy cestu ?
1. Musis pochopit ze ludia ta budu brat tak ako si sa prezentoval. Ak si sa prezentoval ako idiot, ludia ta tak budu dlho brat.
2. Na jednej strane kritizujes ze niekde sa kapacita zhorsuje, na druhej strane kritizujes ze niekde sa zachovava.
Neverím mu, ale aby som len nekritizoval, za pozitívny považujem nasledujúci výrok. "Nepredpokladá ani prechod na systém nákupu trolejbusov s pomocným dieselovým pohonom, ich využitie nie je v Bratislave veľmi perspektívne. "
A neni to jedno o ktorej linke píšem? Neprestajne kritizujem aj to, že linky 66,88,203,206 a 207 sa nevrátili do pôvodného stavu, tak ako bolo pred redukciou. A hneď som obvinený z toho, že tam chodím do školy, za prácou alebo priateľkou, takže nemám to jedno o ktorej linke píšem. Mi to výjde na stejno tak aspoň budem písať o tých, ktoré používam.
Hajzli. Naserú vozidlá na 178 a podrbú 95 ? na jednej strane jazdí aspoň 83 teda v podstate 95+83 je aj v takomto stave furt viac ako keď bola len 95. K tomu oslabenému intervalu 95 ešte prirátať ranné kolóny cez Starý most pre "životne potrebnú " Euroveu, ktorá tak ohromne zvýši kvalitu života v meste podobne ako River Park, nezaťaží vôbec dopravu, tak sa na 95 ozaj veľa ľudí vydlábne ☠
Neviem, od koho si sa to dozvedel, ale presny odchod je 0 az 4 minuty po odchode. Potom su este dalsie kategorie, ak si dobre spominam, neakceptovatelne odchylky su nadbehnutie viac ako 1 min a meskanie viac ako 7 min.
"V tejto súvislosti už podnik vykonal aj prieskum v okolitých dopravných podnikoch, aby sa mohol prípadne inšpirovať. " - TY KOKSO! Ich napadlo sa pozriet do okolitych miest? To uz je mozne ze coskoro im dopne ze je cas tu nasu pseudoMHD zlepsit.
ja si myslim ze pri BUS PRUHU od zastavky pri podchode po molecovu by mohol byt 4min interval a aj L133 a aj by im este nejake trolejbusy ostali navyse ? ale nie, toto mesto je tak bohate a blbe, ze radsej kupi dalsie trolejbusy za desiatky milionov ktore BUDU STAT V ZAPCHE... vsak naco rozmyslat? penazi a trolejbusov mame tolko ze nevieme co s nimi, a MHD je tak atraktivna, ze keby nebodaj nestali tie trolejbusy v zapche, tak sa ludia o nastup do L32 pobiju...
"postupne zvyšovať dopravné výkony s ohľadom na
finančné prostriedky, technický stav a počet vozidiel MHD a stav dopravného personálu (vodičov MHD) rozširovaním trás spojov v rámci regiónu"
- Nedávno ktosi z mestských predstaviteľov hlásal "Nie zvyšovaniu výkonov MHD!". Pán Kadnár mal informovať účastníkov sympózia, že na rozdiel od Viedne, kde majú dopravný masterplan či ako sa to volá daný na mnoho rokov dopredu, v Bratislave sa rozhoduje aj o kľúčových veciach operatívne podľa nálady predstaviteľov (Cílek - Wolfsthallinka, Ďurkovský - Starý Most)
"zmenou organizácie dopravy zrýchliť priemernú rýchlosť
električky o 25% - preferencia na križovatkách, zníženie
počtu prejazdov cez trať"
- tak to aby konečne začali. Úspechom bude, ak sa im podarí priemernú rýchlosť električky aspoň priblížiť hodnotám, ktoré boli pred výstavbou pasívnej diskriminácie električiek (PDE).
"Zvyšovanie presnosti jazdy – dodržiavanie grafikonu
rok 1996 - 42,2 % presných odchodov
rok 2007 - viac ako 85 % presných odchodov"
- ? ? No, tak toto prosím vysvetliť. Minule som sa dozvedel, že DPB toleruje jazdu s niekoľkominútovým predstihom... Čiže otázka je, aký je ten interval, ktorý sa považuje za "presný odchod". Či to nieje náhodou tak, že naše odchody sú práve tak presné, ako si nastavíme naše tolerancie. ?
"7 spoločných predajní so železničnou spoločnosťou"
- nazvať občasnú dostupnosť cestovného lístka DPB pri okienku ŽSR "spoločnou predajňou", tak tomu hovorím odvaha.
Inak musím pochváliť niektoré vízie, napr. outsourcing opráv a pod. to je plus oproti minulému vedeniu. Čítať výročné správy z čias hrôzovlády Cng. tak to bol otras.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk