nie! spravi sa maly tender teraz aby sa kupilo zopar najnutnejsich busov kvoli stavom. Ten druhy sa spravi tak aby vacsina vozov dosla pred volbami 2010. Aspon toto je moja analyza daneho stavu ? ?
Tá privatizácia bola neskôr zrušená, kvôli námietkam Connexu aj štátu. V opakovanej súťaži už kontrolný balík akcií SAD BA priklepli súčasnému majiteľovi.
Švanda je, že pôvodne Connex vyhral aj súťaž na SAD Košice, ale pretože už bol víťazom v SAD BA, nakoniec Košice nedostal - vraj kvôli obavám z monopolizácie diaľkovej dopravy. Nakoniec potom nedostal ani jedno ani druhé...
A dokedy tam ešte tie kolajnice budú? Kým si nájdu čas na opravu tam niekto pristaví Áviu a zoberie si ich a odvezie do kovošrotu ?
Ale stále len kecajúo tendry na autobusy, ktorý už dlho spomínajú, ale o dokúpení 25Triek, na ktoré je ešte platný mlčia... Myslím si, že ten tender aj prepadne...
mimochodom, veľmi sa mi páči, že "DPB pripravuje medzinárodný tender na nákup 240 kĺbových autobusov za približne 2,6 mld. korún... Okrem tohto tendra pripravuje dopravný podnik aj menší tender na nákup 18-metrových kĺbových vozidiel." takže, žeby dostali rozum a pre Sor bude iba ten malý tender? alebo spraví sa malý tender (Sor) a na veľký už nebudú peniaze?
Re #110627 TeBeCe: možno to berie podľa vzoru Kadnára, že plynofikácia = nový bus, teda vlastne cng karosy sú úplne nové busy ?
hm, od roku 2000? Tym myslel asi prvych 8 kusov srandobusov SOR 9,499, ktore by sam najradsej vyradil, aby uvolnili miesto este novsim (a este mensim midi-pidi-busom)! ?
to je nič, ale veta o Sor 9.5 - "Podľa Zahradníka niektoré tieto autobusy v meste jazdia od roku 2000 a "už sú zrelé na vyradenie."" čo sú potom Ik, Tamy a Karosy? ? a ešte by ma zaujímalo, keď sory 10,5 nahradia sory 9,5, čo potom nahradí rozpadnuté rekonštruované Karosy?
Re #110624 zakaznik: alebo BN 9.5...
Začínam mať dojem, že súčasné vedenie DPB aplikuje tzv. ficovu komunikačnú stratégiu. Zmyslom je púšťať do éteru zbytočné / dávno známe informácie bez čohokoľvek nového. Cieľom je držať obecenstvo v robíte, že sa robí oveľa viac než sa robí.
? ? ?
Inak tá inštitúcia, čo uzavrie električkové trate, sa teraz volá Úrad pre reguláciu železničnej dopravy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Max
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/6f/AKCM-420_in_Minsk_-_04.jpg/800px-AKCM-420_in_Minsk_-_04.jpg