Nemuselo, pokiaľ má byť garantovaný prestup, tak sa čaká, príklad: Ráno prvá 207 čaká na prvú 202 na zast. Miletičova smer mesto, ak 202 mešká, tak 207 počká.
Fujha!!! vcera som sa na ceste vlakom zo zamkov do bratislvy strasne zhrozil:D:D:D videl som laminatku ZSSK cargo v SPP natere...nastastie z polepu jazdim na zemny plyn:D skoro mi zle prislo:D:D:D
"A práve taká infoška, že po 21:00 je zabezpečený prestup z liniek 11, 13 a 14 na 12 by bola pre cestujúcich viac než vítaná." Lenže potom by muselo odzvoniť skorým odchodom na dobro, čo sa asi vodičom páčť nebude.
"Zaujímavé návrhy, myslím, že to s tou 65/67 a 53/630 by stálo za zváženie tam tie prípoje uvádzať, ale zas ja do toho nevidím... Predpokladám, že po technickej stránke by to bolo také problematické, žeby to v konečnom dôsledku nestálo za to...
Koľko maximálne pri VW sa tie 23-ky musia čakať question V "sadistických" CP býva uvedené niečo ako "v zastávke XY spoj čaká na prípoj spoja YZ najviac 5 minút". "
V pražských SP som v minulosti (neviem či sa to ešte v súčasnosti používa) videl priamo s tabuľke s odchodmi (tuším medzi víkendovými to bolo) vložené "okno" v ktorom boli dodatočné informácie pre cestujúceho. Myslím že vtedy to bolo info ohľadom nejakej výluky. Také niečo by som bral do našich CP, vo víkendovom stĺpci je miesta dosť. A práve taká infoška, že po 21:00 je zabezpečený prestup z liniek 11, 13 a 14 na 12 by bola pre cestujúcich viac než vítaná.
Inak ten BUS pruh na lamacskej naozaj nechapem preco nie je v smere do mesta... staci sa tam ist pozriet, auta IAD aj tak jazdia v zvysnych dvoch, vynimocne v lavom...
žeby zahradkari nedali zakázku JeTimu? to sa mi nechce veriť ? skôr by si mohli tedom pozvať do tendra ako konkurenta k soru a potom tú montáž vylúčiť pre neexistujúce referencie... ?
Re #110475 Solider: takže sa to napokon podarilo? ? aj keď termín tuším pôvodne bol jún ?
Tu súhlas. A BUS pruh na Lamačskej by sa ozaj mohol zaviesť, s tým, že záťaž Lamačskej sa v budúcnosti môže zvýšiť, a BUS pruh môže slúžiť dobre počas mimoriadnych situácií, kde by MHD tým pádom nebola ovplyvnená.
Detto problém máme Gagarinova, niečo sa stane na Prístavnom moste, a už stojí celá Gagarinova medzi D1 a Tomášikovou, kde semafor viac áut nepustí, a MHD stojí v zápche.
Približne koľkým ľuďom (s akými pracovnými pozíciami) to pridáva robotu?
Re #110477 d3k0: V smere do Lamača tie prípoje platia pre všetky skrátené spoje, nie? A v smere na Mláku pre dva (iba cez pracovné dni). Žeby sa do zastávkových CP nezmestili dve Poznámky alebo by to vyzeralo príliš zložito a cestujúci by to nepochopili? Či ide o to, že mnohí by to aj tak ani nečítali? ?
Re #110469 d3k0: Zaujímavé návrhy, myslím, že to s tou 65/67 a 53/630 by stálo za zváženie tam tie prípoje uvádzať, ale zas ja do toho nevidím... Predpokladám, že po technickej stránke by to bolo také problematické, žeby to v konečnom dôsledku nestálo za to...
Koľko maximálne pri VW sa tie 23-ky musia čakať V "sadistických" CP býva uvedené niečo ako "v zastávke XY spoj čaká na prípoj spoja YZ najviac 5 minút".
Re #110477 d3k0: "BTW, som zvedavy, kedy este niekto objavi v MHD inu linku s rovnakym "utajenym" pripojom"
Jéééj, to je vynikajúci nápad. ☺ Tak ja zatiaľ vyhrávam 1:0. Ale naozaj je taká linka ešte? ?
Lenže tieto stavby nevidím až tak ružovo, totiž nová ponúkaná kapacita cestnej siete stimuluje napr. aj výstavbu (či už satelitných "dediniek", alebo obchodných domov), a časom sa aj tieto nové "obchvaty" zaplnia dopravou nielen tranzitnou.
Tým nehovorím, že akékoľvek dopravné stavby sú zlé, určite D1 Mierová/Senecká bola potrebná, atď.
Keď si ja zoberiam náklady na Severnú tangentu, minimálne 5 mld. Sk, a keď si zoberiem, čo by sa za to dalo urobiť pre MHD, tak nemám o čom.
A odkiaľ má náhodný cestujúci vedieť, že môže ísť na konečnú len s prestupom do iného vozidla? Alebo nech sa to rieši A4 na označníku, kde to bude napísané univerzálne.
Re 498.106 #110145: Hm, zdá sa mi, že Kadnár so Záhradníkom si chcú zabezpečiť popularitu v KV prostredníctvom DPB. Som zvedavý, či sa dočkáme vlny návrhov zbytočných pidiliniek aj v iných mestských častiach.
Do diskusie: Čo sa stane s autobusmi na linkách 70 a 87, keď vodiči zistia, že od 24.8.2008 budú musieť jazdiť cez Závodnú ulicu ako obchádzku. Ako viem, tak táto ulica je z oboch strán jednosmerná (v polovici sú kolíky zabraňujúce skracovaniu cesty). Pozrite si to na mapách. Ak sa mýlim, tak opravte. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider