take veci nehovor, chces aby vodic zhorel? Sa uvedom! Cestujucich je vela a su nahraditelni - ale vodicov mame malo! Kto by ta potom vozil do skolky!?
Aj ked je pravda, ze ja sa v poslednej dobe autobusom celkovo vyhybam - jednak kvoli saune vo voze a druhak - sak viete... priblizne kazdy tyzden nejaky zahori...
Neviem, ci to tu nakoniec bolo spominane, ale uplne v tichosti presiel aj drobny poziar motoroveho priestotu vozu 4807 na linke 93/5, v piatok na obed pred zastavkou SAV, smer Hlst.
A teraz jedna recnicka otazka na zaver: co si myslite, ako by asi tak dopadol ikarus 435, nabity ludmi, iduc zo Safka po Starom moste? Tam by sa vlcakom fakt blbo vystupovalo... ?
To by bola senzacia pre TV jojo - a zahradkar v televizii!
Tento prispevok prosim berte s rezervou a s hasiacim pristrojom.
Skôr tebe asi dačo rachlo pri gebuli keď nevieš inak reagovať. Ten Ik 435 čo horel na 184 som bol pri ňom chmuľo a teraz buď múdry. Čo si vymylíš teraz trapko? Že som ho podpálil? V tvojom prípade velice ľutujem, že keď bus nezačne horeť tak nehorí od kabíny šoféra!!!
?
mimochodom sme teda v dobrých sračkách, keď už aj Ikarusy 435 horia a neni to prvý za tento rok. Horelo toho až až. Takže fiktívne opravy+horiace busy = to sa mám pri ceste MHD báť o život alebo čo do P ?! ?
sa mi páči najmä tá veta:
"Ako každý deň, aj toho dňa sa pokazilo veľa električiek..." vymeň to za busy a máme aktuálny úvod pre článok z dnešného prostredia DPB...
Jéminé, až teraz som si všimol a z tvojho príspevku potvrdil, že na 23-ke z Mláky na všetky spoje, ktoré podľa CP končia na "J. Jonáša - VW", tam nadväzuje ďalšia 23-ka (ten "štvorlinka 20/23/24/26 klbák") do Lamača.
V smere z Lamača je však tá nadväznosť pri VW v smere na Mláku iba na tie 2 spomínané spoje cez pracovné dni odchádzajúce z Lamača o 07:50 h a 16:20 h.
Ani v jednom prípade však neviem, či sú tie prestupy naozaj garantované, keďže v CP o nich nie je zmienka.
Tak ale toto je podľa mňa vovádzanie cestujúcich do omylu
V SMERE DO DÚBRAVKY A LAMAČA: Veď keď si na J. Jonáša - VW môžu vždy prestúpiť na ten klbák, ktorý ich ako 23-ka odvezie normálne až do Lamača, tak prečo je v CP na zastávkach aj na imhd uvádzané, že spoj končí na J. Jonáša - VW?!
V SMERE K VW A NA MLÁKU: Keď raz na tie 2 spomínané spoje pri VW nadväzuje kraťas na 23-ke na Mláku, tak prečo sú aj tieto 2 spoje označené ako končiace pri VW?!
Ja sa už teda vďaka vám v tomto vyznám, a tak známym (ktorí sa "boja" využiť v jednom alebo v druhom smere spoje po VW) na vytlačenom CP vyznačím, ktoré spoje môžu kľudne využiť, lebo ich v skutočnosti zavezú tam, kam potrebujú. ?
A nebudem im ani musieť vysvetľovať, prečo ich tam nečaká 26-ka ako prípoj (v smere do Dúbravky). ?
Niektoré odchody linky 23 z Mláky (prac. deň: 7.18, 10.18, 15.48, 18.18 víkend: 7.17, 10.17, 18.17) idú len po Jána Jonáša-VW, kde potom čaká pripravená 23(/7 - kĺb), ktorá ide do Lamača. Niektoré odchody z Lamača (prac. deň: 7.50, 16.20 víkend: -) idú len po Jána Jonáša-VW, kde čaká pripravená buď 23/1, alebo 23/2, ktoré pokračujú až na Mláku.
"A v smere na Mláku som si v CP 23-ky všimol, že spoje s odchodom z Lamača o 07:50 h a 16:20 h idú len po "Jána Jonáša - VW", ale odtiaľ podľa CP pokračujú normálne na Mláku. Je to chyba v CP alebo je to oficiálny prípoj nevyznačený v CP?"
Spoje končiace pri VW robieva iné vozidlo (vykonávajúce aj spoje na L24 a L26) počas počas prestávok vozidiel na L23. Keďže prestávku má vodič L23 pri VW, bolo by zbytočné, aby jazdil naprázdno z Mláky ku VW a späť a tú istú trasu by musel vykonať aj vodič ktorý ho "hradí", tak sa striedajú pri VW. Ale či tam existuje aj nejaký garantovaný prestup, to ti nepoviem.
Tie tabulky su uz celkom stare (videl som to este niekedy koncom jula)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon