Presne tak. Never tym shitom co popisu o tom ako vsetko zdrazie a euro nas znici. Ano, urcite tovary / sluzby mozno vplyvom eura zdrazia, ale nie je to take tragicke ako sa to prezentuje.
Samozrejme, ak si spravny Slovak, spojis kazde zdrazenie s eurom a budes mat na co nadavat. Enjoy!
Ja som to raz už riešil tak (počas školského roku), že som sa s 212 napchal do ľavého pruhu, kde bola kolóna viditeľne kratšia, a potom sa preradil za križovatkou do pravého pruhu a vošiel do zastávky. Obehol som vtedy dva autobusy stojace v kolóne. ?
Každopádne, áno, problém by to nebol, najmä teraz cez leto, vyskúšať, žiadny kolaps by nenastal, aj bola istá viac-menej dohoda, že sa tak stane.... ale akosi sa september približuje a vyzerá to tak, že nič z toho nebude. Lebo čo ak by to náhodou fungovalo, čo by potom povedali niektorí páni z polície alebo z ODP?
Takže si môžeme vyhodnotiť zase niekedy na jar 2009, ako narástla kolóna na Štefánikovej a ako narástlo meškanie MHD, a len tak ďalej k svetlým zajtrajškom...
"Tie ceny sa zvŕšili už teraz aby nemuseli zaokrúhľovať nadol"
Neviem síce, čo to znamená (zvŕšili), ale dnes som bol v Petržalke a v jednom supermarkete som si všimol, že ponúkajú mrazené hovädzie držky v "akcii": stará cena (vraj) 169,- slovenských tugrikov, "akciová" cena 119,- tugrikov. Pritom viem, že (neakciová) cena tohoto výrobku ešte nedávno bola 109,- tugrikov.
resp. zahustenie iných liniek, neviem ako je na tom 92 s vyťaženosťou v "normálnom" úseku. A preto hovorím o autobusoch, lebo keby sa to zrušilo, tak by pribudli k dispozícii autobusy, ktoré doteraz vozili vzduch.
ty mi nerozumieš. Keby DPB prestal voziť vzduch do VW, prestal by mu VW platiť za daný úsek. POTOM by DPB mal vykryť tie náklady, ktoré mu dovtedy platil VW (!!!) a použiť ich na zahustenie 92 v normálnej trase.
??? DPB ma predsa naklady pokryte, takze nema o com rozmyslat. Problem je skor v tom, ako pokryt vsetky (opravnene) poziadavky s objemom co si objednava mesto. Az potom je tu problem s dostatkom vodicov a autobusov.
tak potom by si si mal pamatat, ze usek Patronka - VW je na ucet VW. Linka 92 nema sluzit na dopravu do DNV, ale do VW. DNV musi poriesit niekto iny, bud mesto, alebo MC.
ja viem že za to platí, ale myslel som to tak, že keby DPB vypovedal zmluvu DPB (predpokladám že nejakú majú), tak DPB by mohol vykryť tie náklady a poslať vozy s vodičmi na užitočnejšie spoje
no myslím že sa to tu už kedysi pretriasalo, ale keď sa nedá s VW dohodnúť na zachádzaní do DNV, tak keby sa zachádzanie k VW jednoducho zrušilo, DPB by mohol byť schopný vykryť tie náklady a poslať vozy a vodičov niekde inde.
Mám k tomu článku 3poznámky:
1. Linka 44 sa mi nezdá prázdna, takže by som nepovedal, že je neopodstatnená.
2. Linka 151. Olasť je obsluhovaná MHD dosť veľa rokov (kedysi ešte L 48) a zrazu už tú obsluhu netreba?
3. Linka 38 nevadí nikomu, aj keď je nanič a je rovnako lokálna ako napr. 44 (viď zachádzka na Segnáre a do Tesca)?
Zdravím priateľov eMHáDé. Som tu nový. V doprave sa moc nevyznám, tak ako približne 50% diskutujúcich, takže sem zrejme dobre zapadnem. Od tých odborných 50% (terajší aj bývalí prac.DPB) sa dúfam do konca prázdnin niečomu z dopravy priučím.Príjemný večer.
Tie ceny sa zvŕšili už teraz aby nemuseli zaokrúhľovať nadol
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Samozrejme, ak si spravny Slovak, spojis kazde zdrazenie s eurom a budes mat na co nadavat. Enjoy!