podla mna by uz trat po stefanikovej bolo v dnesnej dobe tazko znovu zrealizovat, pretoze v case, ked tade elektricky chodili, bol este uplne iny rozsah automobilovej dopravy. na samotnej stefanikovej by este bola realna trat v strede vozovky, ved sa tade aj tak chodi len v dvoch pruhoch a v dalsich vacsinou parkuju auta. problem by ale bol na krizovatke sav, tazko by sa tam uz elektricky niekde zmestili ... a samozrejme je tu uzemny plan, ktory hovori o niecom inom (a podla mna ma pravdu, bola by to sice pekna trat, pacila by sa mi, ale pri subeznosti s metrom (a ciastocne trolejbusmi) by bola zbytocna.
vedel by som si vsak predstavit krajsiu a zaujimavejsiu trat (a podla mna aj dost zmysluplnu): zo safarikovho na namestia po pribinovej popred novostavbu divadla a presscentrum, potom deliacim pasom kosickej ulice cez dulovo namestie az k elektrickovej trati na mileticovu. tym by sa nahradili autobusy v okoli "dulaku" a zaroven by sa vytvoril ekologicky pristup do zony pribinova a keby sa ta trat postavila aspon trochu oddelene od ostatnej dopravy, bolo by to aj rychle spojenie ruzinova z juznou castou centra. aky je vas nazor na takuto trat? alebo co by ste postavili vy, keby ste mohli? (teraz sa pytam konkretne na elektricky). dik
vedel by som si vsak predstavit krajsiu a zaujimavejsiu trat (a podla mna aj dost zmysluplnu): zo safarikovho na namestia po pribinovej popred novostavbu divadla a presscentrum, potom deliacim pasom kosickej ulice cez dulovo namestie az k elektrickovej trati na mileticovu. tym by sa nahradili autobusy v okoli "dulaku" a zaroven by sa vytvoril ekologicky pristup do zony pribinova a keby sa ta trat postavila aspon trochu oddelene od ostatnej dopravy, bolo by to aj rychle spojenie ruzinova z juznou castou centra. aky je vas nazor na takuto trat? alebo co by ste postavili vy, keby ste mohli? (teraz sa pytam konkretne na elektricky). dik
Cookies
- s tou traťou na SNP súhlasím, treba ju zachovať, ale po dobudovaní metra ak sa tak stane by som na nej zrušil pravidelnú premávku elín a nechal ju ako prevádzkovo-techniku v prípade výluk a pod. Čo sa týka trate po Štefánikovej to sa určite nebude realizovať, lebo výhlad do roku 2020 v urbanistickej štúdii hovorí o úplnom zrušení pravidelnej el. dopravy na HL. st., náhrada metro.
- čo sa týka prístavby SNG máš pravdu je to ohava, ale už prešlo 20 rokov čo stojí a počkaj si ešte takých ďalších 20 rokov a uvidíš, že do toho prostredia vzrastie ako jazva, síce viditeľná ako na tele. Keby sa im ju podarilo zbúrať a postaviť niečo iné na čo nie sú peniaze, dokonca ani na jej rekonštrukciu cca 50 mil. tak potom by sa ozvali aj ďalšie hlasi, že treba zbúrať Nový most (SNP). Lenže v tomto prípade si myslím, že už aj zbúranie toho mosta by bol zásahom do siluety mesta tak, ako zbúranie podhradia v prípade jeho výstavby.