Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #109399:
"...šialenými chronometrážami, takže vodiči trolejbusov s výnimkou šotobrigádnikov sa tam ťahajú ako sopeľ po deke..."

Choďte už niekam s tým vaším naháňaním času v mestskej doprave! Trolejbus tu nie je na to, aby jeho vodič ukazoval, čo ten agregát dokáže! Je na to, aby cestujúcich pohodlne a príjemne, pritom primerane rýchlo odviezol z bodu A do bodu B. Neukojení vodiči a niektorí (ako napríklad Š499.1023) toto nechápu. Ja zase nechápem, aký význam má, keď sa trolejbus rozbehne na plné gule, aby po pár metroch zase musel divoko brzdiť, pričom cestujúci majú vo vozidle problém udržať sa na nohách, pokiaľ nesedia a nedržia sa zubami-nechtami tyčí???

Chronometráž má byť urobená tak, aby takéto excesy nevybúrených vodičov brzdila. Keď chce niekto takto jazdiť, nech si kúpi Porsche, alebo nejaké iné žihadlo a v súkromí nech ci tak jazdí. Ja ako cestujúci sa chcem odviezť v mestskej doprave bez stresu a poletovania po vozidle!
Reakcia na: Ike #109400:
ale maju aj elektromotory prevodovky.... http://electroauto.sweb.cz/tech_parametry_cars.html (napr cislo 10)
Reakcia na: S499.1023 #109398:
nie nie... seriova... je to Volkswagen Golf z roku 1996... Volkswagen v nemecku (podla chlapika) vyrabal v rokoch 1996-1998 Golfy na elektrinu pod nazvom CityStromer...
Reakcia na: Papyr #109395:
Práve naopak, trolejbus so svojou raketovou akceleráciou môže byť pohodlne rýchlejší. Povedal by som, že v takom Solingene aj bude. Paradoxné sú Pardubice s luxusným vedením ale šialenými chronometrážami, takže vodiči trolejbusov s výnimkou šotobrigádnikov sa tam ťahajú ako sopeľ po deke...
Reakcia na: Ike #109396:
We´re soory, this video is no longer available ? . To bola nejaká domáca výroba? To by zachovanie prevodovky vysvetľovalo.
Reakcia na: S499.1023 #109374:
Ale isteze je to pre turistov a nie pre miestnych, ktori vedia linky a obcas aj odchody spamati. Lenze i mne osobne sa obcas stalo, ze ma visibility of network prilakala.

Urcite poznas konecnu Mexikoi ut. Boli sme tam v juli s Vladimirom. Trosku stranou od konecnej elektriciek a vlezu do podzemky je cestny most a na nom DROTY pre trolejbus 🙂 keby tam neboli, nebolo by ma napadlo ist sa pozriet na zastavku, kedy co odtial kam pojde. Uznavam ovsem, ze sme v Budapesti boli za cielom sotousenia, ze nie sme typicky turista a uz vobec nie typicky pravidelny pouzivatel.
Reakcia na: hoppusmark01 #109377:
Nizsia priemerna rychlost trolejbusu v BRATISLAVE nie je fyzikalnou vlastnostou trolejbusu. Nikde nie je pisane, ze trolejbus musi byt pomalsi. Lenze ked v BA zapocitavate do priemeru aj rozne dialkove autobusove linky, ktore si to mimo intravilanu (alebo vnutri intravilanu po dialnici) svistia 80-kou, na druhej strane rychlost trolejbusu je u vas limitovana paskvilnym Parovodnym vedenim, tak sa necuduj, ze priemerne rychlosti vyjdu take, ake vyjdu.
Reakcia na: Ike #109392:
Prečo by sa v elektromobile radilo? Máš pocit, že vodič trolejbusu mieša zlosovacím zariadením?
Reakcia na: Ámos #109376:
Už sa na tom pracuje...
Reakcia na: Ámos #109388:
ja som kdesi na youtube videl reportaz o jednom volkswagen pole na elekrinu... bol to jediny model v cechach a pod ECV mal umiestnenu zastrcku... MPR bola 100kmh a dojazd 180km... vodic sa stazoval ze potrebuje otackomer, lebo auto je tiche a nevie kedy ma preradit podla zvuku ?
Reakcia na: S499.1023 #109390:
hmm... lebo vybracie a ich vplyv na unavu materialu?? Alebo, ze by nie?
Reakcia na: Ámos #109381:
Prečo by mal byť rozdiel v životnosti úplne rovnakého vozidla Irisbus Citelis 18 1B v závislosti od toho, či je tam namontovaný elektromotor alebo diesel?
Zabudnite už na tento obľúbený argument z čias porovnávania masívnej rámovej 9Tr a ľahučkej panelovej poddimenzovanej ŠM11.
Reakcia na: hoppusmark01 #109377:
Papyr hádam dosť jasne napísal, že je tam VŠETKO.
Vodiči trolejbusov, pokiaľ je mne známe, vyšší plat ako vodiči autobusov nemajú. Ani to nemá logiku, prečo by niekto mal mať vyšší plat za jazdenie s trolejbusom, čistým, vykúreným, ľahšie ovládateľným, bez cvičenia so zlosovacím zariadením, bez tankovania nafty a dolievania oleja a vody? Kto by potom jazdil s autobusmi a prečo?
Za mojich čias mali dokonca vodiči trolejbusov plat nižší než vodiči autobusov.
Reakcia na: Ike #109386:
aj ked silno zacinam rozmyslat nad niecim takymto http://automix.centrum.sk/clanek.phtml?id=12262
Reakcia na: Ike #109386:
odporucam budvianku rivieru urcite nechod do tivatskeho zalvu
Reakcia na: Ámos #109385:
to nevravim 🙂 len vravim ze su miesta kde je vyhodnejsie IAD a miesta kde je vyhodnejsia MHD... caro je v tom vediet to zladit tak aby si nemal ani zdravotnu ani psychicku ani financnu stratu 🙂
v montenegro som nebol a celkom ma to tam laka ?
Reakcia na: Ike #109383:
ja bohuzial robim na mieste kde MHD nejazdi (zatial). Ale keby jazdilo je mi jedno, ze to trva o 50% dlhsie, ze musim prestupovat na linku s intervalom 20 minut, ja proste odmietam vrazit denne 100Sk do benzinu len aby som si previezol prdel z bodu A do bodu B. Tazko zarobene prachy viem uzit aj lepsie. Za rok mi to urobi krasnu dovolenku v Monte Negro 🙂 napr.
Reakcia na: hoppusmark01 #109377:
a porovnavanie obeznej rychlosti troflov a busov je velmi nekorektne, kedze busy jazdia aj do okrajovych casti mesta riedko osadenymi zastavkami, údaje su z roku 1991, kedy sa v BA o vyhybkach a krizovatkach s prejazdom v=50km/hod zacalo len "suskat" (dnes sa zas len otvorene vyprava 😃 a nic nerobi), vtedy existovalo mnozstvo expresnych autobusovych liniek,...
Reakcia na: Ámos #109380:
ok, verim ze existuju aj v BA linky, ktore zaznamenali stratu cestujucich a ked tito cestujuci nasledne znova raz-dva cestovali a zistili ze sa to odvtedy, co nechali MHD, zlepsilo - tak verim miernemu narastu...
ale takych ludi je podla mna minimum...
ja som na L21 zanevrel (pravidelne cestovanie mam namysli) v 2006 a nemyslim si ze trolejbus by ju zatraktivnil... ale to je subjektivny nazor

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.