Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #109149:
Ale lobogo. Mesto nič nechce regulovať, len chce pumpnúť investorov o peniaze.
Reakcia na: 810zssk #109149:
Alternatíva č.2. : Mesto už nemá kde predávať pozemky, reps. vedenie na magistráte cítit, že kopanec do zadku od voličov neni ďaleko, tak treba začať sa nabalovať na druhej strane.

Kiežby to tak nebolo. No ťažko veriť, že tých 150 melónov čo Ďurkovský vyčíslil, by sa použili na opravu komunikácii, električkových/trolejbusových tratí resp. obnovu vozového parku, keď doteraz to nešlo, resp. trvá to ako lačnému srrr...
Reakcia na: hoppusmark01 #109150:
a tiez si myslim, ze na rekonstruckiu ciest v BA nie su ani tak potrebne peniaze, ako zmena myslenia ludi, ktori o tom rozhoduju.. Cize nieco take ako: "cesty nemozme ani zacat rekonstruovat, lebo keby sme teraz zacali, tak skoncime az o 400 rokov.." taketo vyjadrenia mi vyrazaju dych.. ved nepotrebujeme rekonstruovat vsetky, staci postupne tie najhorsie useky.. ale na to by musel existovat nejaky system, podla ktoreho by sa postupovalo.. teraz sa rekonstruuju cesty, ktore vobec nie je treba rekonstruovat, a tie kotre treba, sa nerekonstruuju..

Cize je mozne, ze ani viac penazi od investorov nepomoze, kedze ich kompetentni nebudu vediet spravne pouzit.. a najhorsie cesty stale zostanu rovnako rozbite..
Reakcia na: 810zssk #109149:
No neviem, ci je to az tak perfektny zakon.. je dobre, ze mesto chce ziskat peniaze na rekonstrukciu ciest atd..
ale skor by som privital nejaky zakon, kde bude pozadovane adekvatne napojenie na MHD, napr. projekt velkosti Twin City by musel mat kolajovu MHD (cize elektricku)... ale taketo veci by sa podla mna dali dosiahnut uz teraz normalnymi rokovaniami medzi mestom a investorom. keby Durkovsky chcel, tak zacne rokovat s HBreavis, povie, ze tam chce elektricku, a navrhne riesenia a moznosti financovania..

Neviem, mozno pomoze aj tento zakon, ale na druhej strane moze byt aj brzdou rozvoja miest... ked bude chciet investor stavat, musi zaplatit..

No uvidime, ako to bude fungovat v praxi... Ale ja moc napadom Durkovskeho neverim, kedze doteraz nebol ani jeden rozumny.. ?
Reakcia na: Mikimaus #109145:
Wow, zeby sa v tomto state schvalilo nieco normalne dokonca navrhnute tymto mestom? Toto mesto chce regulovat IAD? Znie to dost neuveritelne..
Reakcia na: X #109147:
Tak mi to prosím ťa skús vysvetliť.
Reakcia na: bwd #109146:
nic co by si ty dokazal pochopit
Reakcia na: M3go #109139:
"V Nemecku je toto štandartom tam to niektore vlaky maju aj v každom vagone za oknom..."

A čo si tým chcel povedať?
Reakcia na: hoppusmark01 #109141:
a majú byť vôbec nejaké cng? ? veď si počkajme tak do decembra 08(09?), kým bude vyhlásený tender, aké tam budú podmienky... aj keď víťaz už zrejme zháňa diely na prvé vozy pre BA ?
Reakcia na: M3go #109139:
Vozidla na linke boli vybavene informacnym systemom ZV-Test - t.j. poloodtrhnuta A4 s cislom linky. Ale bola tu aj fotka kde bola normalna linkova tabulka (aj ked osobne som ju nevidel)
Reakcia na: hoppusmark01 #109141:
DPB chce mať zrejme podiel CNG a dieslových autobusov 50:50, no a keďže CNG vrakobusov máme už dosť, tak už ich tak veľa netreba..
Reakcia na: Mike #109138:
CNG má byť tusím len 60, a dieslových 180..
Reakcia na: M3go #109139:
ano, je to standart, ale na EMUckach, pripadne na vagonoch - takto na lokomotive to vidim prvy krat.

Bratisalvska linka 155 bola oznacena typicky bratislavsky-beusacky - papiere s cislom linky a trasou prilepene samolepkami zvnutra spinavych skiel na dverach. Najlepsi bol aj tak linkovy tercik vo Vajnoroch ?
Reakcia na: Max #109131:
V Nemecku je toto štandartom tam to niektore vlaky maju aj v každom vagone za oknom (dvoj poschodove vačšinou)

All: Teraz ma napadlo ako vlastne bola označena ta vlakova linka v ba 155 alebo aka to bola?
Reakcia na: kecho #109136:
Prei tendri na kĺbaky bude časť z tých 240, tušim polovica?, na CNG. Ale aj dieslové majú EURO 5 a čochvíľa bude platné EURO 6, potom EURO 7,... a tam už je to skoro jedno, teda pre ŽP tam nie sú nejaoé zásadné rozdiely podľa mňa.. Teraz sa už iba jedná čo je lacnejšie a efektívnejšie palivo.
Reakcia na: kecho #109136:
Stavil by som sa, že oficiálna informácia po vyhlásení víťaza tendra bude takmer totožná s týmto tvojim príspevkom ?
Reakcia na: hoppusmark01 #109135:
alternatíva á la DPB:
SOR Libchavy posilnil svoju pozíciu vo vozovom parku DPB víťazom tendra na kĺbové autobusy. Ich hodnota predstavuje okolo sto miliónov eur. DPB si objednal 240 kusov SOR NB 18 CITY s dieslovým pohonom. Tieto síce nie sú k životnému prostrediu vôbec šetrné, v praktických podmienkach nie sú odskúšané a klimatizáciu nikoho ani nenapadlo požadovať, ale budú dodané medzi decembrom 2008 a voľbami 2010.
MAN víťazom veľkého tendra na 635 plynových autobusov:
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=4960
Reakcia na: Max #109131:
Celne transparenty maju zmysel tak na supravach dlzky RegioSuk Single az RegioSuk Tripple. Na dlhsich (teda na vacsine tych kde mas rusen + vozne) postacuju bocne..

(pre tych co to potrebuju osobitne napisane: ide o moj osobny nazor, ktory v ziadnom pripade nevydavam za fakt)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.