Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #108869:
riesti sa to da SKUTOCNYM spojenim BA s S7. Je uplne jedno ci ide do Wolfsthalu autobus DPB, alebo vlak. Dolezite je to prepojenie. Lebo S7 ide vo vyhovujucom case, ale verejnou dopravou sa k S7 dalo dostat len cez Vieden.

Takze miesto predlzenia 901 do Hainburgu by sa mali skor snazit o integraciu tejto linky do VOR, alebo aspon prepojenie s S7. Na jeden listok, s garantovanym prestupom. Potom by sme videli ci sa oplati stavat trat, alebo postaci SOR.

Mna od vyuzitia autobusu zo Schwechatu odradza aj nutna rezervacia u SL. Lietadlo moze meskat.
Reakcia na: 810zssk #108873:
SL tú linku prevádzkuje iba kvôli tomu letisku, tomu prispôsobujú aj načasovanie spojov a ich kapacitu. To, že zastavujú aj v dvoch dedinách (z 10tich) považujem len za doplnkovú službu. Naviac, časť spojov je povinne miestenková, do autobusu neberú cestujúcich na státie, cena cestovného je vyššia ako vo vlaku... Všetky tieto faktory spôsobujú to, že autobusová doprava na tejto trase nie je atraktívna.

Ale tebe to budem zbytočne vysvetľovať, ty aj tam, kde jazdí vlak cestuješ radšej autobusom.
Reakcia na: Valec #108872:
Podla teba su Slovak Lines blbci ze si nechavaju utiect casy kedy ide tolko ludi ze sa kvoli tomu oplati aj vlak prevadzkovat?
Reakcia na: 810zssk #108871:
Cestovný poriadok je naozaj podklad vhodný na hodnotenie dopytu po doprave. Pozri, ja som tento rok šiel týmto smerom 4x, z toho 3x by som vlak využil. Autobus som nevyžil ani raz.
Reakcia na: Valec #108868:
Disponujem cestovnymi poriadkami ktore ukazuju ze tam nie je potrebna tak ze by sa tam oplatilo davat vlak. Keby to tak bolo, tie busy by jazdili castejsie.
Reakcia na: Valec #108861:
Veď všetko medzi tým spojené JE.
Reakcia na: Kami #108841:
A toto sa dá riešiť jedine vybudovaním železnice z Wolfsthalu do Petržlenky? Pridať autobus by nestačilo? Ono fakt že v tom čase nejde autobus je s najväčšou pravdepodobnosťou, keďže sa jedná o plne komerčnú linku, aj potvrdením faktu, že by sa v tom čase nenaplnil.
Reakcia na: 810zssk #108867:
A ty disponuješ akými údajmi, podľa ktorých vieš, že potrebná zatiaľ (resp. v najbližsích troch rokoch - približná doba výstavby) nie je?
Reakcia na: Valec #108863:
Preto presadzujem to aby ta trat bola v uzemnom plane a aby boli vytvorene podmienky na to aby sa v buducnosti ak bude treba postavi. Zatial nie je dovod preco by mala byt potrebna.
Reakcia na: Sanos 6517 #108865:
Myslis sem na Imhd?To musis poslat adminovi a on zhodnoti ci sa hodia alebo nie.
Prosím vás nepoznáte niekoho kto by mi vedel dať nejaké fotky na túto stránku ? e-mail : 11oxo@azet.sk Sanos 6517 ? ? ☺ ?
Re 810zssk: Nikto nechce do tých dedín stavať trať, ona tam už stojí. Stačí len predĺžiť cez pole a jednu diaľnicu. Ozaj vie niekto kvalifikovane odhadnúť, koľko by to stálo? Pár km cez pole, most nad diaľnicou a vo Wolfsthali to je otázne čo tam treba.
Reakcia na: 810zssk #108862:
Neviem, či je k dnešnému dňu dostatočný, ale všetko nasvedčuje tomu, že v budúcnosti (a nie až tak vzdialenej) bude.
Reakcia na: Valec #108861:
A je do tych dedin dostatocne silny zaujem na to aby sa tam oplatilo tu trat stavat?
Reakcia na: aquila #108832:

"cez wolfstahl to moc nema buducnost, je to ukrutne pomala trasa, vlastne autom sa dostanes aj teraz 2x rychlejsie do W ako vlakom .."
Ja stále nechápem, prečo tu všetci argumentujete len spojením BA a W. Však tu nejde len o cestu medzi Petržalkou a Südbahnhof-om (v tomto prípade Mitte) ale o spojenie všetkého medzi tým, kde ani ten autobus nestojí.

".. kedze na hodinovy takt bohate staci jednokolajka a carga tam moc nechodi .."

No, moja mama byť ti vedel rozprávať o tom, ako sa v noci pri otvorenom okne dobre spí, keď ti za 8 hodín 10 nákladných vlakov brzí na stanici.
Reakcia na: AAA #108851:
A na to potrebujeme tu trat? Po vybudovani tunelu mozu vlaky chodit z Filialky, potom zastavia na Bratislava-Centrum a potom cez Petrzalku do Viedne kde myslim ze je mozne aby boli ukoncene v centre.
Reakcia na: zakaznik #108850:
A aky je potencial ze tam bude tolko ludi ze sa kvoli tomu oplati stavat NOVU trat?
Reakcia na: bwd #108849:
Tak potom si to este evidentne nepochopil.
Reakcia na: lampash #108834:
na 84ke boli minimálne ďalšie dve...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.