A bratislavčania sa budú trepať na kúpalisko do Hainburgu? Tam bude asi trošku nevýhodná cena za vstup. Myslím, že nemá zmysel sa baviť o buse do Hainburgu. Otázka je, prečo 19 rokov po ešte nie je obnovených tých debilných 7km železnice.
v takom prípade do Hainburgu nebude nikto chodiť.. Nazabudni, že nebývajú všetci pri Novom moste, a teda už musia raz prestúpiť (v BA) na 901. A ak budú ešte navyše musieť prestúpiť na S7, tak sa na to môžu vykašľať..
Áno, princípe je správny, tak ako si napísal, kam chodí vlak, tam by nemal chodiť autobus..
Ale nedá sa podľa tohto princípu postupovať vždy a bez ohľadu na všetky ostatné okolnosti..
To ako keby si rozkázal obyvateľom Dunajskej lužnej, aby chodili do Rovinky autobusom a tam prestupovali na vlak. A v Bratislave zas prestupovali na MHD.. To by si vyvolal dosť veľké protesty..
Niečo iné by bolo napr. ukončiť všetky autobusy z Modry v Pezinku na ŽST... Pezinok je dosť ďaleko a na Hl.st. je to 5 zastávok vlakom.. To sa už oplatí.
Akle kvôli jednej jedinej zastávke cestovania vlakom z Wolfsthalu do Hainburgu ti nikto prestupovať nebude...
Do Hainburgu chodi vlak tak nie je dovod aby tam chodil regionalny autobus. Funguje to tak takmer vsade vo vyspelom svete tak to moze fungovat aj tu - a aj by od zavedenia BIDky malo v celom BSK: kam sa da ist vlakom, tam ide vlak a dalej pripojny autobus. Tak ako teraz 901 + S7.
cestovanie do Hainburgu by bolo oveľa príjemnejšie mestským autobusom, ako ďiaľkovým.. Nemusíš čakať, kym sa naloží batožina atď.. Okrem toho po diaľnici je to naozaj lepšie do Viedne, napr. Blaguss už po diaľnici jazdí..
Možno budú bratislavčania doplácať viac, ale takpovediac prbudne Bratislave jedno kúpalisko navyše (v Hainburgu).. a podobne.. takže 901 do Hainburgu by význam mala..
porovnávaš neporovnateľné.. Na mnohé existuje najprv objednávka, až potom realizácia. Vyskúšané znamená vlastne čo ? Rozhodne nezaručuje akúkoľvek výhodu oproti výrobku, ktorý príde na trh od renomovanej firmy s použitou najnovšou technológiou, napr. skôr naopak.
"A tym padom kebyže naša MHD linka by išla až do Hainburgu tak autobusy SL by mohli isť priamo čiaro cez dialnicu" - si robis srandu? SL ani Postbus by sa toho nevzdali.
Navyse tato varianta je este horsia, lebo Bratislavcania budu doplacat este viac.
Spiatočny listok do Hainburgu so SL stoji 130-135 SK. Kebyže DP neha cenu listku do Hainburgu 50Sk jedna cesta (čo určite neneha :D) tak by sa to viac oplatilo A kludne by MHD linka do hainburgu mohla odbočovať k miestnemu kupalisku kde sa to hemži slovakmi. A potom až na koniec Hainburgu kde su obchody a tam by bola možnosť otočiť sa na kruhovom objazde .A tym padom kebyže naša MHD linka by išla až do Hainburgu tak autobusy SL by mohli isť priamo čiaro cez dialnicu na letisko Shwechat a nemusel by isť po dedinach.
možno u 15T je to trochu inak, keďže Praha chce 100% NP električku s otočnými podvozkami, a taká ešte neexistuje. Preto je opodstatnené, že si ju dali "ušiť na mieru"..
Ale Bratislava potrebuje normálny kĺbový 18metrový NP autobus, a také už existujú, a je si z čoho vyberať. Tak prečo by si BA mala kupovať niečo, čo ešte nie je sériovo vyrábané a poriadne odskúšané..
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark01