Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #108604:
Spiatočny listok do Hainburgu so SL stoji 130-135 SK. Kebyže DP neha cenu listku do Hainburgu 50Sk jedna cesta (čo určite neneha :D) tak by sa to viac oplatilo A kludne by MHD linka do hainburgu mohla odbočovať k miestnemu kupalisku kde sa to hemži slovakmi. A potom až na koniec Hainburgu kde su obchody a tam by bola možnosť otočiť sa na kruhovom objazde .A tym padom kebyže naša MHD linka by išla až do Hainburgu tak autobusy SL by mohli isť priamo čiaro cez dialnicu na letisko Shwechat a nemusel by isť po dedinach.
Reakcia na: kecho #108631:
ale iba v neoficialnej ankete na banoviny.sk
Reakcia na: hoppusmark01 #108627:
možno u 15T je to trochu inak, keďže Praha chce 100% NP električku s otočnými podvozkami, a taká ešte neexistuje. Preto je opodstatnené, že si ju dali "ušiť na mieru"..

Ale Bratislava potrebuje normálny kĺbový 18metrový NP autobus, a také už existujú, a je si z čoho vyberať. Tak prečo by si BA mala kupovať niečo, čo ešte nie je sériovo vyrábané a poriadne odskúšané..
Reakcia na: 810zssk #108624:
2010 budú práve voľby? ?
Reakcia na: S499.1023 #108586:

"Posledné dve výberové konania na električky v Prahe vyhrali modely, ktré ešte neboli v tom čase ani na papieri."

A myslíš, že je to správne? Podľa mňa ani nie..
Myslím, že aj v Prahe bola na toto vlna kritiky.. Nakoniec kritika na 14T pretrváva dodnes..

Podľa mňa tender by sa mal vyhlasovať na také vozidlá, ktoré už existujú, a ktoré sú vyskúšané. To zaručuje, že investované peniaze nebudú vyhodené do vzduchu..
Ja by som si tiež nekúpil byt, ktorý ešte nie je ani vo výstavbe a nemá ani stavebné povolenie..
Reakcia na: hoppusmark01 #108625:
cize to by chcelo nakupit aspon 70 novych elektriciek, a nie 4+4.. To je jednoducho malo..

no a 70 x 70mil to je 4,9 mld. ak dobre pocitam.. a aj to by bolo iba na udrzanie sucasneho status quo..
Reakcia na: 810zssk #108624:
no pokial viem tak nove vozy su iba 7703, -04, -17, -18, a K2S 7126.
Vsetky zvysne elektricky su rekonstruovane, teda so starym ramom.
Reakcia na: hoppusmark01 #108623:
Treba podotknut ze v BA sa stavaju prakticky nove vozy 😉

Ale oficialne nove vozy maju byt prve buduci rok - 4 velkokapacitne vozidla a v 2010 a 2011 po 8 kusov co je zalostne malo.
celkovo si myslím, že by sa malo riešiť financovanie MHD v BA na štátnej úrovni, a malo by sa doriešiť tak, aby sa mohli kupovať aj nové električky a aby sa mohla MHD aj ďalej rozvíjať.. Lebo tých pár kusov zrekonštruovaných električiek BA asi nespasí..
Reakcia na: 810zssk #108618:
no to by sa muselo asi nejak uzákoniť, lebo keby to mali robiť dobrovoľne, tak asi by nedoplácal ani jeden.. ?
Reakcia na: hoppusmark01 #108620:
Ak som to spravne pochopil, jeho podmienka bola zastavka pri Centrale. To je problem a som rad ze DPB sa zachoval takto.
Reakcia na: Mikimaus #108600:
lenže kedy by sa tá trať zrekonštruovala? Za rok, možno za dva..
A mimioúrovňové riešenie by trvalo určite dlhšie, kým by sa to postavilo..
Ja plne súhlasím s DPB, že tú trať zrekonštruoval už teraz a nečakal, kým sa tam niečo stane.. Pretože tá trať už bola naozaj v hroznom stave..
Radšej nech investor Centrálu následne finančne vykompenzuje rekonštrukciu tej trate..
Reakcia na: Mikimaus #108617:
Zastavky treba RUSIT nie ZAVADZAT. Kolko odtial je TM? 100m? Ved taka hustota zastavok je chora..
Reakcia na: hoppusmark01 #108613:
Otazka znie ci by ine kraje tym ludom doplacali tak ako v Rakusku 😉
Reakcia na: 810zssk #108610:
Ta zastavka by mohla byt vyhradne na znamenie a napokon reko trate co by zaplatil sukromnik by sa DPB zislo. Mohli by to investovat trebars na predlzenie reko trate do Ruzinova. Vlastne...§4 nedasato , §1 nikdysatotaknerobilo ?
Reakcia na: hoppusmark01 #108613:
čiže v Bratislave by to bolo napr. takto: pre študentov s trvalým pobytom v BA by stála električenka 300 Sk, pre študentov s trvalým pobytom mimo BA by stála 600 Sk, s tým, že ten rozdiel 300 Sk by im následne vykompenzoval kraj, z ktorého pochádzajú..
Reakcia na: Mikimaus #108614:
Tak to nechcem. Uvažoval som nad tým ako nad variantom v prípade IGK pre skoromanželku ale asi nám pribudne do rodiny ďalšia Fóbia, Polo alebo Corsa. A až táto Fóbia bude mať odslúžené svoje pracovné kilometre, tak ju dám skoromanželke a kúpim si BMW 120d, bo nová Fóbia je fuj a nespĺňa moje požiadavky.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.