Reakcia na: Emo #108155:
Je to síce kratšie než cez Nový most, ale z hľadiska dopravnej obsluhy podstatne menej výhodné. Frekvencia v relácii Ružinov-Aupark nebude taká vysoká, aby bola linka medzi Trhoviskom a Petržalkou vyťažená. Pre 50-ku sú body ASMN a Šafko dosť kľúčové, bez nich by sa mohla skrátiť na úsek Slimák-Trhovisko.
ear4
ja som este zazil socik, resp. obdobie ktoremu sa hovorilo "prestavba". vtedy sudruhovia hyrili napadmi ako dobehnut kapitalzmus (teda resp. pozadovali to po svojich podriadenych) ale neboli prachy na nist. vznikali rozne dost bizardne napady. no a tento SOR a jeho zakupenie pre MDH v BA je nieco podobne. akoze nemame prachy a vlastne nas to nezaujima, ale tlacia na nas a tak zoberme tie hoviadka zo SORu, sak su lacne a este nam aj pato a ivo budu veeeelmi vdacny.
hmm a uvedomil som si, ze som krivdil azii. nedavno som bol v thajsku. tie dalkove vo first class su skvele a novucicke, 2nd class aircon su troska starsie ale dobre (http://www.thaiworldview.com/travel/jpg/travel19.jpg). bangkok je kapitola sama o sebe, typicky bus je ozajstne monstrum (http://www.flickr.com/photos/75562657@N00/2488433712/sizes/l/), ale sympaticke. design z 70tych rokov, ale DESIGN!