Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #108174:
a k tomu este 20 ďaľších 12m prenajatých, aj na to sa budeme musieť psychicky pripraviť ?
ALL: Kedy dodaju tie nove hrbace, neviete niekto presnejsie?
Reakcia na: kecho #108177:
a Kraksňany sa môžu oficiálne premenovať na Hrbáčovo, a tvárou Dopravného podniku sa stane Dominik Hrbatý, s ktorým bude podpísaný exkluzívny kontrakt ?
Reakcia na: m@rtin #108168:
prosím, nechytaj ma za slovo. Toto ja dobre viem, len som si to pri písaní toho príspevku neuvedomil.
A hlavne preto, že podstata toho príspevku bola úplne iná a tie sedačky som tam spomenul iba ako príklad..
Reakcia na: igi151 #108180:
brifing bude o 14:00 ❗
Reakcia na: Ike #108174:
NBčka by som zatiaľ moc nekupoval. Sú síce pekné, ale je to ešte prototyp.. Dokonca už druhý, a ten ešte nikto nevyskúšal..
Reakcia na: ufo #108179:
VÚIS panely sú tam kvôli tomu, pretože na danom úseku bude prejazd cez koľaje, čiže sa daný úsek zaleje asfaltom, alebo sa tam dá guma. Tie betónové podvaly by mali byť SB-8P a tie sa použili aj pri rekonštrukcii úseku medzi ŽST Vinohrady a voz. Krasňany. Na Milde, predpokladám, bude to, čo pri Centráli.
Reakcia na: Mikimaus #108171:
o 16:00 bude brifing ? ? ? ?
Reakcia na: Solider #108175:
Áno, na rekonštruovanom, ešte som také nevidel, potom v úrovni Jégeho VÚIS panely, na Miletici zatiaľ nevedno a pri centráli betónové podvaly so žliabkovými koľajami, ako medzi Karlovou Všou a Iuventou.
Reakcia na: Ike #108174:
Co uz, budem sa citit ako v Trnave 😞
Reakcia na: Ike #108174:
vo vestníku to ešte nie je, ale nie je ani dôvod neveriť tomu. takže budeme mať Little Hrb City ?
Reakcia na: 810zssk #108158:
máš už v pravidlách paragraf, "uprednostňovanie Soru je iba fáma"?
Reakcia na: ufo #108172:
Na ktorom úseku? Na tom rekonštruovanom?
Reakcia na: kecho #108173:

niee...
nieeeeeeeeeeeee....
nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
zobudte ma, ze je to zly sen...
nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nieeeeeeeeeeeeeeeeeee
60 dalsih hrbacov.. nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

to nemohli aspon NBcka... teda ked uz chceli silou mocou sor, tak pockat na ne?
Čo to je za divné uloženie trate na Záhradníckej? Sú tam narobené štvorcové kôpky jemného štrku, na tom betónové kocky a na tom koľajnice.

Btw. v 210 revízori, 300 kg ťažký revízor v charakteristickej veste a taká teta, no a SBSkár sotva 18 ročný tlstý v teplákovej súprave, s vyholenou hlavou s cedulkou SBS na krku, to už je DPB načisto osprostený??? Načo platí dobrovoľne výpalné??? Kultúra ako sa patrí, človek má pocit, že nie je v MHD, ale v nejakom nočnom bordeli.
V Bratislave sa vykoľajila električka
http://bratislava.sme.sk/c/3978034/V-Bratislave-sa-vykolajila-elektricka.html
Je tam aj kratke video a v diskusii je podla jeho tvrdenia aj ucastnik/cestujuci v nehodovej suprave .
Reakcia na: S499.1023 #108135:

1) O Düsseldorfu nevím nic
2) Já bych klimu do 15T samozřejmě taky objednal, aby se nestalo to co v Budapešti.
3) Souhlas
4) Když to tvrdí manažer projektu 15T, tak tam ty topné kanály asi nebudou.
Reakcia na: hoppusmark01 #108060:

Citaro je už od základu vyráběné tak, aby na něj klimatizace domontovat šla - sériovka. Zatímco tramvaj je kusovka a jednotlivá technická řešení se odvíjejí od přání provozovatele. Například Riga oproti Praze bude mít na 15T i jiné rámy podvozků.
Reakcia na: hoppusmark01 #108058:

Pokud bys odmontoval všechny sedačky, težko by ses vešel do nápravového tlaku. ten bys naopak ještě překročil, protože nápravové zatížení se vypočítává z plně obsazené tramave 8os/m2.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.