Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kecho #108173:

niee...
nieeeeeeeeeeeee....
nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
zobudte ma, ze je to zly sen...
nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nieeeeeeeeeeeeeeeeeee
60 dalsih hrbacov.. nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

to nemohli aspon NBcka... teda ked uz chceli silou mocou sor, tak pockat na ne?
Čo to je za divné uloženie trate na Záhradníckej? Sú tam narobené štvorcové kôpky jemného štrku, na tom betónové kocky a na tom koľajnice.

Btw. v 210 revízori, 300 kg ťažký revízor v charakteristickej veste a taká teta, no a SBSkár sotva 18 ročný tlstý v teplákovej súprave, s vyholenou hlavou s cedulkou SBS na krku, to už je DPB načisto osprostený??? Načo platí dobrovoľne výpalné??? Kultúra ako sa patrí, človek má pocit, že nie je v MHD, ale v nejakom nočnom bordeli.
V Bratislave sa vykoľajila električka
http://bratislava.sme.sk/c/3978034/V-Bratislave-sa-vykolajila-elektricka.html
Je tam aj kratke video a v diskusii je podla jeho tvrdenia aj ucastnik/cestujuci v nehodovej suprave .
Reakcia na: S499.1023 #108135:

1) O Düsseldorfu nevím nic
2) Já bych klimu do 15T samozřejmě taky objednal, aby se nestalo to co v Budapešti.
3) Souhlas
4) Když to tvrdí manažer projektu 15T, tak tam ty topné kanály asi nebudou.
Reakcia na: hoppusmark01 #108060:

Citaro je už od základu vyráběné tak, aby na něj klimatizace domontovat šla - sériovka. Zatímco tramvaj je kusovka a jednotlivá technická řešení se odvíjejí od přání provozovatele. Například Riga oproti Praze bude mít na 15T i jiné rámy podvozků.
Reakcia na: hoppusmark01 #108058:

Pokud bys odmontoval všechny sedačky, težko by ses vešel do nápravového tlaku. ten bys naopak ještě překročil, protože nápravové zatížení se vypočítává z plně obsazené tramave 8os/m2.
rychlost dodania FOTO-dokumentacie vykolajenia je chvalyhodna! ?
Reakcia na: toso0077 #108162:
nie, dokonca neznaly si moze mysliet ze nemame ani elekricky vobec, ale mame lietadla...
teda minimalne vcera som bol v dubravke a zrazu zvuk ako keby nizko nadomnou prelietavalo prudove lietadlo... otocim sa... a hla T6A5 si to knedlikovala do zastavky OD Saratov ?
Reakcia na: hoppusmark01 #108164:
tak tak ?
Reakcia na: toso0077 #108162:
haha a naco by nam bola? v Bratislave? cestujuci by to zneuzili, cestujuci by ju nicili. "Posledne styri zadne sedadla oproti sebe, blizsie k vodicovi, ROZPARANE!" (by boli), Cestujuci by otvarali okna. Cestujuci by otvarali dvere. Cestujuci by si dovolili vystupovat a nastupovat. Vzdy sa najdu odvazlivci, ktori by vystupovali na Hauerlande. Nizkopodlazne elektricky su drahe. Nie su peniaze. Vsetci su na obede..
Reakcia na: toso0077 #108162:
§6 nizkopodlaznevozysunamzbytocne
Vy v Bratislave nemate ani jednu nizkopodlažnu električku???
Reakcia na: S499.1023 #108140:
Navyše, ak sa pohne rozumom, tak je možné nalepiť na okno nálepku "Neotvárajte okná, klimatizácia je pri otvorených oknách neúčinná."
Reakcia na: 810zssk #108133:
Nezabudol, písal o EKONOMICKOM cestovnom.
Reakcia na: hoppusmark01 #108066:
dúfajme, a dúfam, že sa konečne začne aj používať... nie ako už v niektorých SU zlikvidované/prelepené/vymenené dopytové tlačidlá ?
Re #108084 810zssk: ? vďaka za tip na pobavienie, btw. správa so skutočne vysokou informačnou hodnotou, webnoviny sa posnažili ?
Re #108085 fanatikmhd: nejako si zamieňaš príčinu a dôsledok... keby neboli cestujúci (dopyt), tak by všetci vodiči vôbec nemuseli byť, pretože by neboli potrebné busy, ani oni a ani DPB (ponuka)...
Re #108101 lampash: keby si trochu uvažoval, oblúk na Apolle konči na pilieri, ktorý je pred zatočením mosta i Dunaja, ak by si chcel oblúk pri nerovnom moste z jednej strany na druhú, musel by byť x-násobne väčší, zaoblený a náročnejší=drahší o ďalších xy miliónov...
Re #108144 Martin Fundárek: presunú sa na december, jedna plocha bude na Draždiaku a tréningová na Štrkovci ?
Praveze nie je prestup na hrane na 50ku z tych liniek a zas cestuje tam dost ludi. Ale mozno som neobjektivny kedze dane spojenie casto vyuzivam.
Reakcia na: Ike #107941:
Ja som videl tie návrhy a myslím si pravý, že dôstojne primpomínajú pôvodný Starý Most.
Reakcia na: fanatikmhd #107937:
Nechápeš, že v prípade rekonštrukcie je niekedy jednoducho nevyhnutné zniesť horšie podmienky?
Reakcia na: 810zssk #107934:


95: súhlasím.
50: ja by som ju dal cez Apollo, je to kratšie než cez Nový Most. Zachádzka na ASMN by ani nemusela byť, tam sa dá prestúpiť na L70, 202, 208 na Košickej.
78: taktiež cez Apollo.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.