Vladimir: No to naozaj neviem, ci je vobec nejaka podobna vyhybka, ci ina cast trolejoveho vedenia u nas. Skor podla stavu, a toho, co viem, tak mizive mnozstvo, az nic. U nas sa stale pouzivaju zvacsa kremnicke shity z cias WWII.
Ono pri tom stave, ze ked je napr. jedna trolej dlhsia na jednej strane pred/za vyhybkou, tak namiesto toho, aby sa to ufiklo, je to na 99% spravene tak, ze sa proste ta dlhsia trolej vyhne - do jemneho obluku (vznikne vypuklina defacto, ked zoberieme, ze trolej je priamka, tak tam vznikne oblucik). Takze tou vyhybkou by sa mohlo dat chodit trebars aj 1000 kmh-1, ale vyletelo by to nie na vyhybke, ale na tom obluku z lenivosti, ci coho...
Proste skoda pomysliet. A to nehovorim, ako su obluky robene - proste malo z nich je robenych jemne a tak, aby trolejbus nemusel zbytocne brzdit... :(((
Ono pri tom stave, ze ked je napr. jedna trolej dlhsia na jednej strane pred/za vyhybkou, tak namiesto toho, aby sa to ufiklo, je to na 99% spravene tak, ze sa proste ta dlhsia trolej vyhne - do jemneho obluku (vznikne vypuklina defacto, ked zoberieme, ze trolej je priamka, tak tam vznikne oblucik). Takze tou vyhybkou by sa mohlo dat chodit trebars aj 1000 kmh-1, ale vyletelo by to nie na vyhybke, ale na tom obluku z lenivosti, ci coho...
Proste skoda pomysliet. A to nehovorim, ako su obluky robene - proste malo z nich je robenych jemne a tak, aby trolejbus nemusel zbytocne brzdit... :(((
si