P.S.: Ak by ťa napadlo, že som z Ružinova a využívam tie linky tak sa mýliš. Len chcem poukázať na ten problém, keďže časté výluky cez leto sú aj do Dúbravky kde sa ete oveľa viac kapacitná električková prázdninová doprava robené 12spojmi tvorenými súpravami 2xT3 nahrádzajú, tak kapacitnou linkou ako je X14.
Tak prázdninové grafikony električky sú predsa upravené a L9 premáva oslabená ráno o 6 spojov, ale aj tak určite sa v tých grafikonoch počíta s tým, že študáci budú menej behať no keď nemajú školu, tak uvažuj nad tým, že budú cez leto chodiť na brigády pravdepodobne. Nehovorím, že všetcia a stále, ale určitý dopyt aj z ich strany tam bude stále, môžem to potvrdiť na základe seba a zopár známych.
L8+14, 8x220 = 1760
L9,4x320 = 1280
-------------------------
3040 : 150 = 20.26
Čiže pri kapacite autobusov 150 cestujúcich by mali autobusy premávať v intervale 3minúty. Ak ma pamäť neklame tak interval je 2x taký ráno a po zvyšok dňa skoro 2.5x taký. Prepáč, ale ešte je to s tou náhradou dopravou v poriadku?
Aspoň mohli posilniť pre pracovné dni v úseku Astronomická - Trnavské mýto linku 78 nejakými vloženými spojmi alebo linku 66 vloženými X66 ktoré by šli od Astronomickej v preklade s bežnými spojmi L66. Nechápem ako si niekto môže dovoliť vylúčiť riadnu dopravu bez toho aby tam premávala kapacitne adekvátna náhrada?!
?
ako neviem ako vas mozu napadat taketo vypocty a potom sa tu na zaciatku tejto srandy vyjadrovat ze to bude zle ked mas letne prazdniny zabudol si odpocitat studentov cislo samozrejme nevies plus dovolenkarov tiez cislo si asi vicuces z prsta hmmm matematik ukaz sa
Takze ak chces vazne vedeit ako to vsetko dopadne a mat presne cisla tak sa mozes kazde rano od pondelka do piatka cez celu spicku tam niekam postavit a celu tu trasu sledovat kde kolko ludi nastupi
a potom si pockame este na vyjadrenie pana z viedne ako sa to ma robit lebo to tak robia vo viedni
Vysvetli nam sposob tvojho vypoctu , to 900 chapem akoze 6 busov krat kapacita 150 - ale v rannej spicke ide " az " 10 krat za hodinu , cize asi si sa sekol ,malo byt 1500 ludi , eliny ( grafikon leto cca - pocitam ze vsetky ruzinovske eliny su K2 cca 220 ludi - cize 220 x 12 t.j. 2640 ) - kazdopadne oslabenie je teda rapidne a ked si pomyslim este tie "klimatizovane " vozidla ,tak sa mate naco tesit RUZINOVCANIA ?
Chcel by som sa spýtať, že či je linka X14 kapacitnou náhradou za prázninovú prevádzku liniek 8,9 a 14? Lebo ak počítam, že to bude kĺbový bus tak ráno je 900 a eliny dokopy 3040 ?
primator by mal byt hlavne dobry manazer, aby vedel zmanazovat cely chod mesta.. teda aby obyvatelia dostali kazdy den zakladne sluzby ktore potrebuju: opravene cesty, slusnu a presnu mhd, ciste ulice, atd..
pri vybavovackach by mali urady byt flexibilne a reagovat na poziadavky ludi.. takisto by napr. dopravne oddelenie magistratu malo byt dostatocne flexibilne (nie ako teraz, ze sa 3 dni pred uzavierkou trate na Zahradnickej nevedelo, ako a kde budu prejazdne ulice, a nemohol ani DPB vytvorit nahradne trasy a informovat ludi)..
takisto by mal mat primator urcitu viziu o meste, a mal by zastupovat nazory obcanov (napr. pri novych stavbach, ak je v okoli peticia a ludia nechcu v susedstve novu stavbu, primator by sa mal jednoznacne postavit na ich stranu)..
atd atd...
Však ale po celej Petržke jazdí L99 ktorá by ľudí na vybrané spoje k cintorínu zviezla a L99 má celkom slušný interval. Na cintorín pochybujem, že niekto chodí viac ako 2x do týždňa a časovo to tam neponáhľa tak ako do práce, alebo školy.
Blbosť, nízka volebná účasť bude akurát hovoriť o tom, že sme boli buď lenivý, alebo bolo pekné počasie a tak sme šli do záhradiek....
Keď už, tak zúčastniť sa volieb a vhodiť do urny prázdnu obálku (resp. napísať na lístok, že si nie je z čoho vybrať - to by potom mohli ako pikošku uviesť aj v správach), aby bolo vidno, že záujem o voľby je, ale výber nie je.
Neskutočné, už minimálne 20 rokov sa v BA zavádza letný premávkový režim, ale zrazu tu niekto potrebuje lacnejšiu električenku? A kde si bol, keď začala premávka linky 128? Vtedy tu nikto nekričal, že DP zaviedol novú linku a že si chce k električenke priplatiť.
Re #107003 lampash: Ale časť EUbákov má internát vo Vlčom hrdle a pre nich je L87 ako stvorená. Tým je úplne jedno, že by popred školu jazdila linka priamo do centra.
Inak, v čom by sa zlepšilo prestupovanie na L87 ak by jazdila cez Šustekovu? Však by prestup by bol možný stále len na tie isté linky.
Re #107004 lampash: Iste, v rámci šetrenia vzkm by bolo takéto predĺženie ideálne, avšak nevyriešilo by to problém prepojenia Petržalky s cintorínom. Keďže z väčšej časti Petržalky by si musel najskôr docestovať na zastávku ŽST Petržalka. L180 ponúka kratšie prepojenie aj so sídliskami Lúky. Avšak pripravuje sa celková prestavba areálu Matadorky na rôzne polyfunkčné centra, čím bude možné viesť L99 cez toto územie (bližšie k cintorínu) a tým pádom L180 zrušiť.
Re #107005 Puki: Trasa L96 cez Apollo by bolo približne rovnako dlhá.
Re #107018 zakaznik: Ty reaguješ v poslednej dobe na všetko nejak po funuse. ? Príde na to tak, ako na ktorej koľvek inej zastávke. Nástupištia budú proste rozlíšené.
ked ee tak treba zostat doma - aby nizka volebna ucast aspon ukazovala nasu velku radost ze si mame z koho vybrat ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk